Skip to article

Mirela Stelea imbina placutul cu utilul. Iata cum a profitat de vacanta pentru a-si detoxifia organismul! Mirela Stelea
Desi se afla in vacanta in Toscana, Mirela Stelea a avut grija de organismul ei si nici nu a dorit sa auda de excese alimentare.

Mersul la plaja, mancarea sanatoasa, vizita la sala de fitness si alergatul au fost principalele activitati de care vedeta s-a bucurat in concediu.

Mirela declara ca s-a relaxat foarte bine la plaja, insa alimentele bio au ajutat-o sa se si simta excelent, sa-si detoxifice organismul si sa-si incarce bateriile pentru ca in aceasta toamna va fi foarte ocupata.

Intr-o zi mergeam la sala, la hotel, iar in urmatoarea ieseam doar la alergat pe strazile orasului sau pe plaja. Am mancat numai alimente bio, multe legume proaspete, branzeturi traditionale si am gustat din vinurile renumite din zona Toscana. Ador bucataria mediteraneana. Daca as putea, la pensie, in aceasta zona m-as muta. As trai fericita in casuta mea cu gradina, cultivand legume si zarzavaturi si bucurandu-ma de tot ce ne ofera natura. Oamenii de aici au o energie aparte. Am vazut batrani fericiti, femei de varsta a treia mergand la cumparaturi pe bicicleta, imbracate frumos, zambind, fiind pline de viata.

Am vizitat din nou muzeele din Florenta, deoarece data trecuta cand am mai fost aici in vacata nu reusisem sa admir toate operele de arta ale Renasterii. Am fost apoi la Pisa si in Lucca, orase de care sunt indragostita. Am facut si shopping, am colindat buticurile cu produse handmade. La Forte dei Marmi am facut plaja timp de trei zile. M-am relaxat complet si m-am intors acasa cu bateriile incarcate. Am treaba multa in aceasta toamna, asa ca totul este minunat!
, a declarat Mirela pentru ADPM.

Mirela Stelea

Articole recomandate

Mirela Stelea isi intretine pielea cu extracte de caviar: `Ma simt ca la 20 de ani` Mirela Stelea isi intretine pielea cu extracte de caviar: `Ma simt ca la 20 de ani`
Mirela Stelea acorda o mare atentie atat siluetei, prin practicarea sportului, cat si ingrijirii tenului.Designerul vestimentar apeleaza la o serie de tratamente cu produse ce contin extracte de caviar, cu beneficii vizibile instant."Ma simt ca la 20 de ani!", spune sotia lui Bogdan Stelea.Mirela
Mirela Stelea, transformare de look! A devenit diva retro a anilor '20! Mirela Stelea, transformare de look! A devenit diva retro a anilor '20!
Mirela Stelea se pregateste intens pentru lansarea unei noi colectii vestimentare, cu puternice influente romantice retro, iar, in concordanta cu noua directie stilistica a vestimentatiilor sale, a recurs la o transformare de look de senzatie. Designerul vestimentar a ales sa poarte, pentru un
Mirela Stelea arde 1000 de calorii la patinoar Mirela Stelea arde 1000 de calorii la patinoar
Este deja cunoscuta pasiunea Mirelei Stelea pentru sport. Designerul vestimentar are un stil de viata foarte activ si, in afara orelor petrecute la atelier, merge la sala de fitness unde face exercitii cardio si de tonifiere a musculaturii. Iar rezultatele sunt vizibile, ea putandu-se lauda cu o
Mirela Stelea, admirata de Daciana si Victor Ponta si de alti peste 250 de invitati Mirela Stelea, admirata de Daciana si Victor Ponta si de alti peste 250 de invitati
Dupa doi ani de succes si prezentari de moda peste hotare, in Franta, Spania si Dubai, Mirela Stelea a sustinut aseara primul show de moda din Romania, prezentand in premiera noua colectie, 'Casablanca', sub privirile a peste 250 de invitati - oameni de afaceri, politicieni, ambasadori si vedete
Mirela Stelea, pictorial de senzatie in masini de epoca legendare! Casablanca, noua colectie a designerului! Mirela Stelea, pictorial de senzatie in masini de epoca legendare! Casablanca, noua colectie a designerului!
Dupa colectia de succes "The New Little Black Dress" din toamna anului trecut, ale carei ambasadoare au fost Andreea Marin, Geanina Ilies si Ellie White, Mirela Stelea revine cu o noua linie vestimentara. Intitulata "Casablanca", noua colectie consta in rochii vaporoase, elegante, perfecte pentru
Mirela Stelea are un posterior perfect! Iata-i secretul! Mirela Stelea are un posterior perfect! Iata-i secretul!
Mirela Stelea este renumita drept o impatimita a sportului. Designerul vestimentar merge din doua in doua zile la sala, iar, in afara orelor de antrenament, face sport si acasa dupa un DVD lansat de celebra Jane Fonda.In fiecare dimineata, cu 30 de minute inainte de micul dejun, Mirela Stelea