Skip to article

Sunsilk stie ce isi doresc femeile

Cu ocazia lansarii in Romania a noii colectii de produse destinate ingrijirii parului, Sunsilk a demarat in luna iunie proiectul cu tema "Ce-si doresc femeile?".

Cel mai mare studiu national dedicat femeilor si realizat de catre SUNSILK isi anunta rezultatele. Romancele au declarat in majoritate: "Cel mai important lucru pentru mine este familia!"

21.119 romance au raspuns provocarii pe care SUNSILK a lansat-o tuturor femeilor in aceasta vara. Demarata in luna iunie sub sloganul "Ce-si doresc femeile?", actiunea s-a dovedit a fi cel mai mare studiu national dedicat femeilor din Romania.

Sunsilk stie ce isi doresc femeile

SUNSILK a lansat provocarea "Ce-si doresc femeile?" si a colindat intreaga tara pentru a se intalni cu fetele de pretutindeni pentru a le afla dorintele. Au fost propuse 6 optiuni - variante de raspuns:

- Cel mai mult imi doresc sa arat intotdeauna bine;

- Cel mai mult conteaza sa fiu fericita in dragoste;

- Cel mai mult imi doresc sa am o viata fara griji;

- Cel mai important lucru pentru mine sunt prietenii;

- Imi doresc o slujba mai buna;

- Cel mai important lucru pentru mine este familia.

In perioada 15 iunie - 1 septembrie au raspuns cu optiunea preferata 21.119 de romance, cu varsta cuprinsa intre 14 si 74 de ani, atat din mediul rural cat si din mediul urban, din toate judetele tarii.

Mai mult de o treime (36,5%) dintre femei au ales "cel mai important lucru pentru mine este familia", 15,5% isi doresc "o viata fara griji", 15% isi doresc "sa arate intotdeauna bine", iar 11,9% isi doresc "sa fie fericite in dragoste". Pentru 8,1% dintre respondente cei mai importanti sunt "prietenii" si 5% isi doresc o "slujba mai buna" 7,2% dintre femei nu au mentionat nici o optiune.

Sunsilk stie ce isi doresc femeileDiana Cismaru, doctorand in sociologie, lector universitar la Institutul de Comunicare si Rela>ii Publice "David Ogilvy" a analizat raspunsurile celor 21.119 de romance si a declarat: "Sondajul de opinie realizat se caracterizeaza nu numai printr-un numar mare de subiecte intervievate, ci si prin acoperire geografica si printr-o distributie variata a structurii pe varstei in cadrul esantionului aleator. In ceea ce priveste rezultatele generale, ele reflecta in primul rand faptul ca societatea romaneasca, in ciuda procesului de modernizare care se manifesta in ultimii 15 ani, ramane o societate profound traditionala, ale carei valori nu numai ca nu sunt afectate de procesul de integrare europeana, ci chiar se reafirma. In acest sens, rezultatele sondajului sunt similare cu cele ale cercetarilor realizate pe valorile sociale contemporane din Romania."

Numarul foarte mare de respondente care au raspuns provocarii "Ce-si doresc femeile?" dovedeste faptul ca SUNSILK a castigat increderea femeilor din Romania, care i-au impartasit dorintele lor. SUNSILK va ramane in continuare alaturi de prietenele ei pentru a le ajuta sa-si indeplineasca dorintele, oferindu-le solutii pentru dramele de zi cu zi ale parului lor si sfaturi pe masura dorin>elor lor.

In perioada imediat urmatoare, SUNSILK va desfasura o campanie media pentru sustinerea cremelor sale pentru par: produse cu efect instant, ce pot fi folosite oriunde si oricand (nu se clatesc!) pentru ca au fost create special pentru a da o mana de ajutor femeilor in orice moment al zilei.

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!