Skip to article

10 pasi pentru a te feri de gripa

Cazurile de gripa porcina sunt din ce in ce mai multe insa, ca si in cazul altor infectii gripale, sunt cativa pasi pe care ii poti face pentru a te asigura ca nu te imbolnavesti sau, daca se intampla, ca nu te va afecta prea mult.

1. Ai grija de sanatatea ta - mananca bine, dormi bine si hidrateaza-te. Evita stresul in exces, mentine un stil de viata sanatos si fa sport.

2. Intareste-ti sistemul imunitar - ia suplimente alimentare si vitamine. Nu astepta sa te imbolnavesti, protejeaza-te cu un supliment nutritiv de vitamine si minerale pentru a-ti intari rezistenta la boli.

3. Ai grija la igiena - spala-te pe maini cat mai des, poarta un dezinfectant cu tine si adu-ti aminte sa nu-ti atingi fata.

4. Pastreaza un mediu curat - virusul H1N1 poate fi transmis de la o persoana la alta prin tuse sau stranut dar si prin atingere sau prin intermediul unui obiect, precum un maner de usa care a fost atins de o persoana infectata. Curata suprafetele din imediata ta apropiere in mod constant folosind un produs de curatare normal.

5. Evita persoanele infectate - asta nu inseamna ca trebuie sa-ti scot masca de gaze din geanta de fiecare data cand cineva stranuta, dar daca cineva apropiat e infectat, il poti ajuta fara sa te imbolnavesti si tu.

6. Stai retrasa cat timp virusul e in floare - evita expunerea excesiva in cluburi, baruri sau alte locuri in care alcoolul sau tutunul iti slabesc sistemul imunitar si te expun la un risc mai mare de infectie.

7. Planuieste dinainte - pe cat posibil, stai departe de mijloacele de transport in comun si evita drumurile inutile, mai ales in timpul orelor de varf.

8. Mentine-ti biroul si casa bine ventilate - acest lucru va minimiza expunerea la virusii aerobi care pot veni de la colegii de munca sau familie.

9. Spune-le sa nu faca pe eroii - convinge-ti colegii bolnavi sa stea acasa daca suspecteaza ca sunt infectati deoarece prezenta lor la munca ar putea trimite tot biroul in concediu medical.

10. Pune manierele sociale deoparte - opteaza mai bine pentru sarutul gratios fara atingere si asigura-te ca ai gel antibacterian la indemana daca trebuie sa strangi mana cuiva.

Articole recomandate

8 SUPER-ALIMENTE pentru cresterea ENERGIEI. Iata cum sa le folosesti! 8 SUPER-ALIMENTE pentru cresterea ENERGIEI. Iata cum sa le folosesti!
Fructele si legumele sunt excelente surse de nutrienti, vitamine, minerale, antioxidanti. Multi dintre acesti nutrienti sunt binecunoscuti pentru efectele lor asupra sanatatii umane. Dintre toate  fructele si legumele, exista 8 super-alimente care contribuie atat la cresterea nivelului de
10 semne pe care le transmite corpul inaintea unui atac de cord 10 semne pe care le transmite corpul inaintea unui atac de cord
Bolile de inima continua sa fie principala cauza de deces atat la barbati, cat si la femei in intreaga lumea. Semnele unui atac de cord pot fi transmise de corp cu mult timp inainte ca acesta sa se produca. Indentificarea acestor semne si intervenirea precoce poate face diferenta intre viata si
Efectele devastatoare ale privarii de somn. Ce se intampla in creier cand nu dormi suficient Efectele devastatoare ale privarii de somn. Ce se intampla in creier cand nu dormi suficient
Atunci cand nu dormi nu doar tu ai de suferit ci si pielea ta, job-ul tau, precum si relatia ta. De ce? Iata ce efecte devastatoare are privarea de somn. Anatomia somnului Nevoia de somn difera de la persoana la persoana, insa adultii au nevoie de cel putin 7 ore de somn pe noapte. Nu doar
Somnul ghidat - terapia miraculoasa marca Bodhie Vik Somnul ghidat - terapia miraculoasa marca Bodhie Vik
Ne petrecem aproape o treime din viata dormind, iar calitatea somnului ne influenteaza starea de bine si sanatatea. Cercetarile au demonstrat ca un somn insuficient poate avea efecte negative nu doar pe termen scurt, cand poate cauza instabilitate emotionala si cresterea nivelului anxietatii, ci si
Pietrele la rinichi: cum pot fi prevenite Pietrele la rinichi: cum pot fi prevenite
Pietrele la rinichi sunt o afectiune foarte frecventa. Sunt bucati solide de materiale multiple care se formeaza in rinichii nostri din cauza mineralelor din urina. Acestea apar de obicei din cauza consumului redus de apa si depunerea de minerale in interiorul rinichilor.  Corpul genereaza