Skip to article

5 secrete pentru protejarea vederii

5 secrete pentru protejarea vederii
Mai mult ca niciodata ne folosim ochii pentru a privi imagini mici pe calculator, la telecizor sau in telefoanele noastre mobile- un stil modern de a privi lucrurile dar o activitate care dauneaza ochilor.

Aplica cele 5 secrete de la doctorul chinez Dr. Maoshing Ni, pentru a-ti proteja ochii de efectele daunatoare:

1.Bea sucuri care pastreaza sanatatea ochilor. Un fost remediu chinez pentru sanatatea vederii consta intr-un suc amestecat din telina, menta si patrunjel chinezesc.

In urma cercetarilor s-a descoperit ca luteolina si antioxidantii din aceste 3 ingrediente sunt cei mai buni aparatori ai celulelor Adn de radiatiile emise de aparatele electronice. Cauta si alte retete de sucuri naturale si bea pentru o vedere cat mai buna.

2.Mananca pentru sanatatea ochilor tai. Lasa natura sa iti imbunatateasca vederea consumand cele mai hranitoare alimente. Spanacul contine luteina si antioxidanti care protejeaza retina de degenerarea care vine o data cu varsta. (nu uitati ca grasimile favorizeaza absorbitia mai rapida a spanacului, faceti salate cu ulei de masline si spanac.)

5 secrete pentru protejarea vederii


Alte alimente bogate in luteina sunt: varza furajera, guliile, dovleacul, brocoli, porumb, mazarea verde. Morcovii sunt bogati in vitamina A si sunt si ei benefici pentru imbunatatirea vederii. Fructele Goji sunt sursa de sanatate pentru ochii tai, daca le poti procura, rontaie cateva intre mese.

3.Hidrateaza-te. Hidratarea eficienta este benefica pentru functia ochilor. Bea apa filtrata cat mai multa pentru ca ochii tai sa fie permanent lubrifiati, cel putin 8 pahare de apa pe zi.

4.Fa exercitii benefice pentru privire:

Roteste-ti ochii de 10 ori in directia acelor de ceasornic si de 10 ori contra acelor de ceasornic.
Tine-ti palmele impreuna pentru a crea caldura si dupa pune-le pe ochi pentru cateva secunde.
Tine un pix in mana , apropie-l si indeparteaza-l usor de ochi urmarindu-l. Repeta exercitiul de 10 ori.
Folosind buricul degetelor, maseaza-ti tamplele de 20 de ori in fiecare directie cu delicatete.
Dormi in timpul serviciului. Inchide ochii pentru trei minunte si odihneste-i inainte de a-ti continua munca.

Dupa o luna veti observa imbunatatiri daca urmati aceste sfaturi. Ochelarii cu protectie Uv sunt de asemenea necesari. Nu uitati inainte de a face aceste exercitii sa va spalati pe maini.

5. Cand iti obosesc ochii, foloseste felii de castravete pentru a-i relaxa. Mastile cu gel care poate fi incalzit sau racit ajuta in relaxarea vizuala. Nu uitati sa mergeti la oftalmolog de cel putin 2 ori pe an pentru testarea vederii.

Articole recomandate

Oamenii de stiinta au reusit sa faca soareci paralizati sa mearga din nou Oamenii de stiinta au reusit sa faca soareci paralizati sa mearga din nou
Oamenii de stiinta din Germania au reusit sa faca soareci paralizati sa mearga din nou. Paralizia acestora animale a fost cauzata de leziuni ale coloanei vertebrale.  Cercetatorii nemti au reusit sa restabileasca o legatura neuronala care era pana acum considerata ireparabila. Tratamentul s-a
Cum sa te bucuri de un somn odihnitor Cum sa te bucuri de un somn odihnitor
Un somn bun in timpul noptii este la fel de important ca exercitiile fizice regulate si o dieta sanatoasa. Studiile au aratat ca o calitate slaba a somnului are efecte negative imediate asupra hormonilor si functiilor cerebrale. Mai mult decat atat, poate fi cauza cresterii in greutate si a
Stiti care este diferenta dintre premenopauza si perimenopauza? Stiti care este diferenta dintre premenopauza si perimenopauza?
Menopauza este un fenomen natural, pe care multe femei îl traversează cu dificultate și care ridică multe întrebări. Trebuie reținut că menopauza, momentul instalării menopauzei, nu apare brusc, fiind precedat de premenopauză și
Studiu: Peste trei sferturi dintre pacientii cu COVID-19 prezinta cel putin un simptom activ la sase luni dupa imbolnavire Studiu: Peste trei sferturi dintre pacientii cu COVID-19 prezinta cel putin un simptom activ la sase luni dupa imbolnavire
Un nou studiu publicat in revista medicală si realizat de savantii chinezi arata ca pacientii cu COVID-19 prezintă cel puțin un simptom activ la șase luni după ce ce s-au îmbolnăvit. Cele mai frecvente simptome care persistă este oboseala sau slăbiciunea
Au aparut primele cazuri de gripa in Romania Au aparut primele cazuri de gripa in Romania
In saptamana 28 decembrie - 3 ianuarie au fost confirmate in tara 15 cazuri de gripa, a anuntat, vineri, Centrul Național de Supraveghere și Control al Bolilor Transmisibile. Anul trecut in aceeasi perioada erau 500 de cazuri de grippa.La nivel național, numărul total de cazuri