Skip to article

Exercitii pentru o vedere mai buna

Exercitii pentru o vedere mai buna
Cu totii stim ca trupul nostru functioneaza ca un sistem, si ca intretinerea lui prin exercitii fizice este un lucru bun. Acum, doua studii noi arata ca aceleasi exercitii folosite in fitnessul cardiovascular pot ajuta si la reducerea riscului de degenerescenta maculara si a cataractei.

Niveluri mai inalte de colesterol HDL (bun) sunt asociate cu un risc mai mic de degenerescenta maculara, in timp ce nivelurile ridicate de proteina C-reactiva, care apar in timpul perioadelor de inflamatie, pot duce la cataracta.

Motivul pentru care exercitiile sunt recomandate pentru prevenirea bolilor ochiului este acela ca sportul in mod tipic creste HDL si reduce proteina C-reactiva.

Alte studii arata ca exercitiile regulate ale ochilor insisi ajuta in mentinerea unei vederi bune . Asta include exercitii de concentrare si rotatie, care intaresc muschii din jurul ochilor.

Exercitii pentru sanatatea ochilor

Incepe cu un snur de 1.80 m si zece margele colorate. Leaga margelele pe snur la intervale de 15 cm. Leaga snurul de ceva la un capat la nivelul ochilor tai, iar celalalt capat tine-l cu mana pe nasul tau. Acum, incepand cu margeaua cea mai apropiata de perete, priveste-le pe fiecare separat si concentreaza-te asupra fiecarei margele cateva minute. Practica pana iti poti forta ochii pentru a vedea o singura margea intr-un loc.

Un alt exercitiu bun este sa-ti rotesti ochii, uitandu-te cat de departe poti in stanga, dreapta, jos si sus.

Apoi ridica-te si fa cateva exercitii pentru intregul corp. Pana la urma, organismul nostru functioneaza ca un sistem si trebuie mentinut sanatos per ansamblu.

Articole recomandate

Vaccinul antigripal: cine trebuie sa il faca si ce efecte adverse poate avea Vaccinul antigripal: cine trebuie sa il faca si ce efecte adverse poate avea
Vaccinul antigripal protejează împotriva diferitelor tipuri de virusuri gripale, responsabile de dezvoltarea gripei. Cu toate acestea, deoarece acest virus suferă mutații în timp, devine din ce în ce mai rezistent, astfel încât vaccinul trebuie refăcut
Arnica: ce utilizari are si cand este contraindicata Arnica: ce utilizari are si cand este contraindicata
Arnica este o plantă medicinală utilizată pe scară largă pentru tratarea vânătăilor, durerilor reumatice și durerilor musculare, datorită potențialului său antiinflamator și proprietăților analgezice semnificative. Numele
Decizia istorica care poate facilita trecerea fumatorilor adulti de la tigarile clasice la alternative mai bune Decizia istorica care poate facilita trecerea fumatorilor adulti de la tigarile clasice la alternative mai bune
Cel mai bun lucru pe care îl pot face fumătorii este să renunțe la fumat, dar realitatea este că mulți nu o fac. Fumătorii adulți, bărbați și femei, care continuă să fumeze pot alege o alternativă mai bună la fumat,
Busuiocul: ce beneficii are pentru sanatate si contraindicatii Busuiocul: ce beneficii are pentru sanatate si contraindicatii
Busuiocul este o planta medicinala cunoscuta si sub numele de Alhabega, Alfabega, Basilic, iarba regala si este folosit ca un remediu excelent pentru afte, tuse si dureri in gat. Denumirea stiintifica pentru busuioc este Ocimum basilicum L. Busuiocul este un arbust care poate atinge 60 cm pana la 1
5 lucruri intelese gresit despre somnul de dupa-amiaza 5 lucruri intelese gresit despre somnul de dupa-amiaza
Tot mai multe studii sustin ideea ca un pui de somn dupa amiaza aduce o multime de beneficii organismului. Cu toate acestea, sunt si oameni care se indoiesc de evidentele oferite de oamenii de stiinta legate de un somn scurt dupa amiaza. Poate si pentru ca exista o multime de mituri gresite despre