Skip to article

Rezolutii pentru sanatate in 2013: 16 pasi ca sa fii in cea mai buna forma!

La inceputul fiecarui an este bine sa iti stabilesti anumite obiective, pe care, bineinteles, mai apoi sa incerci sa ti le indeplinesti. Rezolutiile sunt menite sa te ajute sa fii mai increzatoare, mai sanatoasa, sa arati mai bine, iar pentru a ajunge la rezultatele dorite este nevoie de o doza buna de determinare, rabdare si perseverenta.

Daca iti propui sa acorzi mai multa atentie sanatatii tale in 2013, poti incepe chiar de astazi sa faci schimbari in stilul tau de viata.

Iata 16 obiective pe care ar trebui sa ti le propui in 2013, inspirate din intelepciunea lui Dr. Oz.

1. Taie 100 de calorii din meniul zilnic

Stiai ca daca tai din meniul tau zilnic 100 de calorii poti slabi intr-un an 5 kilograme? Daca iti propui sa fii in forma maxima anul acesta, acorda mai multa atentie alimentatiei.

2. Dormi mai mult

In 2013, propune-ti sa dormi mai mult. Un somn de 7 ore pe noapte te ajuta sa fii mai creativa, sa ai o memorie mai buna, sa slabesti si sa reduci stresul.

3. Afla care este tipul tau de metabolism

Afla daca ai metabolism de tip carbohidrat, proteic sau mixt si adapteaza-ti alimentatia in functie de el, pentru a fi in cea mai buna forma.

4. Combate deficientele de vitamine

Suplimentele cu vitamine te ajuta sa ai o sanatate de fier si sa previi anumite afectiuni cauzate de deficientele din organism. Cauta in farmacii suplimente care contin vitaminele A, C, D, E, K si minerale precum potasiu si zinc.

5. Fa yoga

10 minute de yoga pe zi te ajuta sa-ti gasesti echilibrul, sa-ti imbunatatesti flexibilitatea si sa fii in forma maxima. Trece obiectivul pe lista ta de rezolutii in 2013.

6. Consuma alimente bogate in nutrienti

Alimentele bogate in nutrienti, vitamine, minerale si antioxidanti au mai putine calorii decat cele cu un aport nutritional scazut si te ajuta sa slabesti mai repede si sa fii mai sanatoasa.

7. "Asculta-ti" starea de spirit

Daca nu esti in cea mai buna stare de spirit, apeleaza la ajutorul unui specialist pentru a-ti regasi echilibrul.

8. Mizeaza pe detoxifiere

Anul acesta, propune-ti sa uiti de infometare si de dietele drastice. Opteaza, in schimb, pentru cure de detoxifiere.

9. Cunoaste cifrele care iti salveaza viata

Indicele de masa corporala, glicemia, colesterolul si tensiunea ofera indicii pretioase cu privire la sanatatea ta. Consulta un medic pentru a afla care sunt cifrele corespunzatoare fiecarui aspect.

10. Protejeaza-ti inima

In 2013, consuma alimente bogate in antioxidanti, pentru a-ti proteja inima si a fi in forma maxima.

11. Fa mai multa miscare

Intotdeauna gasesti cate o scuza pentru lipsa miscarii. Fa o schimbare in 2013 si ajuta-ti organismul sa fie sanatos cu ajutorul exercitiilor fizice.

12. Invata tehnicile de respiratie

Invata tehnicile de respiratie pentru a avea o minte sanatoasa si un corp sanatos.

13. Petrece mai mult timp in natura

Propune-ti sa evadezi mai des in natura anul acesta, pentru a-ti incarca bateriile cu energie pozitiva si buna dispozitie.

14. Intinereste 10 ani

Radicalii liberi sunt dusmanii sanatatii si ai tineretii. Combate-i cu vitamina C si antioxidanti, pentru a intineri vazand cu ochii.

15. Combate cancerul

Stiai ca un pahar de smoothie consumat in fiecare dimineata te poate feri de cancer? Prepara bautura din spanac, kale, struguri, para, portocala, banana, seminte chia si apa.

16. Nu-ti propune sa slabesti drastic

In 2013, propune-ti sa slabesti putin cate putin in fiecare luna. Astfel obtii rezulate mai bune decat daca vrei sa slabesti multe kilograme dintr-un foc.

Autor: Laura Galan

Articole recomandate

Efectele devastatoare ale privarii de somn. Ce se intampla in creier cand nu dormi suficient Efectele devastatoare ale privarii de somn. Ce se intampla in creier cand nu dormi suficient
Atunci cand nu dormi nu doar tu ai de suferit ci si pielea ta, job-ul tau, precum si relatia ta. De ce? Iata ce efecte devastatoare are privarea de somn. Anatomia somnului Nevoia de somn difera de la persoana la persoana, insa adultii au nevoie de cel putin 7 ore de somn pe noapte. Nu doar
Somnul ghidat - terapia miraculoasa marca Bodhie Vik Somnul ghidat - terapia miraculoasa marca Bodhie Vik
Ne petrecem aproape o treime din viata dormind, iar calitatea somnului ne influenteaza starea de bine si sanatatea. Cercetarile au demonstrat ca un somn insuficient poate avea efecte negative nu doar pe termen scurt, cand poate cauza instabilitate emotionala si cresterea nivelului anxietatii, ci si
Pietrele la rinichi: cum pot fi prevenite Pietrele la rinichi: cum pot fi prevenite
Pietrele la rinichi sunt o afectiune foarte frecventa. Sunt bucati solide de materiale multiple care se formeaza in rinichii nostri din cauza mineralelor din urina. Acestea apar de obicei din cauza consumului redus de apa si depunerea de minerale in interiorul rinichilor.  Corpul genereaza
10 metode de contraceptie. Argumente pro si contra 10 metode de contraceptie. Argumente pro si contra
Cand vine vorba de multitudinea de metode de contraceptie, poti fi foarte confuza. Care sunt pilulele contraceptive potrivite pentru tine? Care este cea mai eficace metoda de contraceptie?  Multe intrebari cu multe variante de raspuns?  Iata cateva dintre cele mai des utilizate metode de
Tot ce trebuie sa stii despre homeopatie Tot ce trebuie sa stii despre homeopatie
Homeopatia reprezinta o alternativa la sistemul traditional existent, care presupune tratarea unui individ cu substante diluate provenite din plante, minerale sau animale. In functie de simptomel specifice si starea generala a corpului, homeopatia identifica cel mai potrivit remediu pentru fiecare