Skip to article

Sfaturi pentru o sanatate de fier

Invata sa ai mai multa grija de sanatatea ta, sa iti faci analizele la timp si sa tii sub control nivelul de zahar din sange.

De asemenea, este foarte important sa reduci nivelul de colesterol, sa faci mai multa miscare si sa consumi alimente bogate in calciu.

Iata ce sa faci pentru o sanatate de fier:

Testeaza nivelul de colesterol

Numeroase femei se ingrijoreaza pentru afectiuni grave, precum cancerul de san, cand de fapt, afectiunile cardiovasculare reprezinta principala cauza de deces din lume. Este astfel indicat sa iti controlezi regulat nivelul de colesterol, principalul factor de risc pentru aceste afectiuni.

Gandeste pozitiv

Intr-un studiu recent s-a descoperit ca persoanele optimiste si active produc mai multi anticorpi. Cercetatorii sunt de parere ca intre creier si sistemul imunitar exista o stransa legatura.

Consuma mai mult calciu

Calciul este extrem de important pentru sanatatea oaselor si pentru prevenirea osteoporozei. Cele mai multe femei nu consuma necesarul zilnic recomandat de calciu, astfel este important sa isi procure acest mineral din suplimentele alimentare.

Femeile cu varste intre 19 si 50 de ani trebuie sa consume zlnic 1000 miligrame de calciu sau 3 - 4 portii de alimente bogate in calciu. Calciul trebuie consumat impreuna cu suplimente de vitamina D, pentru a fi mai bine absorbit.

Fa mai multa miscare

Miscarea are numeroase beneficii pentru sanatate. Reduce riscul de afectiuni cardiovasculare, diabet, artrita si alte afectiuni severe. De asemenea, miscarea imbunatateste si starea emotionala, actionand ca un medicament antidepresiv.

Socializeaza

Familia si prietenii sunt extrem de importanti pentru sanatatea femeilor. Socializarea mareste longevitatea, in timp ce singuratatea este asociata cu afectiunile cardiace.

Bea un pahar cu vin

Consumul moderat de bauturi alcoolice, in special vin, previne afectiunile cardiovasculare si kilogramele in plus. Ai grija insa sa nu exagerezi. Pentru femei, cantitatea zilnica recomandata este de un pahar de vin zilnic.

Stai la soare

Doar 20 de minute in aer liber sunt necesare pentru a suplini aportul de vitamina D, extrem de necesara organismului uman. Vitamina D previne diabetul, afectiunile cardiace, hipertensiunea si chiar racelile. Ai insa grija sa nu exagerezi, expunerea prelungita la soare este un factor de risc pentru cancerul de piele.

Mergi la dentist

Sanatatea danturii este foarte importanta pentru stara generala a sanatatii unei persoane. Problemele dentare sunt un factor de risc pentru afectiunile cardiace si diabet.

Fti analizele

Incepe anul in forta, cu cateva analize importante. Fa cateva teste de sange pentru a afla daca suferi de anumite afectiuni. In acest fel vei preveni numeroase probleme de sanatate.

Ai grija la nivelul de zahar din sange

Atunci cand iti faci analizele, ai grija sa verifici si nivelul de zahar din sange. Depistarea precoce a diabetului este extrem de importanta, la fel ca si un stil de viata sanatos, bazat pe consumul de alimente sanatoase, bogate in fibre si sarace in zaharuri.

Fa un dus rece

Dusurile reci au numeroase beneficii pentru sanatate: stimuleaza nivelul de energie, imbunatateste circulatia, reduce durerile si migrenele si previne imbatranirea prematura.

Autor: Mihaela Rotaru

Articole recomandate

Doctor Amalia Anghel - Melanomul: cancerul care se ascunde intr-o alunita Doctor Amalia Anghel - Melanomul: cancerul care se ascunde intr-o alunita
Mulți dintre noi, am auzit de el, dar puţini știm exact ce reprezintă. Melanomul este cel mai agresiv cancer cutanat. Produce aproximativ 90% din decesele cauzate de  tumorile pielii. Acesta nu afectează doar pielea sau anexele ei (unghiile), ci și alte organe,
8 SUPER-ALIMENTE pentru cresterea ENERGIEI. Iata cum sa le folosesti! 8 SUPER-ALIMENTE pentru cresterea ENERGIEI. Iata cum sa le folosesti!
Fructele si legumele sunt excelente surse de nutrienti, vitamine, minerale, antioxidanti. Multi dintre acesti nutrienti sunt binecunoscuti pentru efectele lor asupra sanatatii umane. Dintre toate  fructele si legumele, exista 8 super-alimente care contribuie atat la cresterea nivelului de
10 semne pe care le transmite corpul inaintea unui atac de cord 10 semne pe care le transmite corpul inaintea unui atac de cord
Bolile de inima continua sa fie principala cauza de deces atat la barbati, cat si la femei in intreaga lumea. Semnele unui atac de cord pot fi transmise de corp cu mult timp inainte ca acesta sa se produca. Indentificarea acestor semne si intervenirea precoce poate face diferenta intre viata si
Efectele devastatoare ale privarii de somn. Ce se intampla in creier cand nu dormi suficient Efectele devastatoare ale privarii de somn. Ce se intampla in creier cand nu dormi suficient
Atunci cand nu dormi nu doar tu ai de suferit ci si pielea ta, job-ul tau, precum si relatia ta. De ce? Iata ce efecte devastatoare are privarea de somn. Anatomia somnului Nevoia de somn difera de la persoana la persoana, insa adultii au nevoie de cel putin 7 ore de somn pe noapte. Nu doar
Somnul ghidat - terapia miraculoasa marca Bodhie Vik Somnul ghidat - terapia miraculoasa marca Bodhie Vik
Ne petrecem aproape o treime din viata dormind, iar calitatea somnului ne influenteaza starea de bine si sanatatea. Cercetarile au demonstrat ca un somn insuficient poate avea efecte negative nu doar pe termen scurt, cand poate cauza instabilitate emotionala si cresterea nivelului anxietatii, ci si