Skip to article

Tratamente naturale pentru Sindromul Premenstrual

Tratamente naturale pentru Sindromul Premenstrual
Sunt femei la care Sindromul Premenstrual dureaza o saptamana, iar ciclul inca 5 zile, asta inseamna ca o buna bucata din luna si din viata au probleme hormonale. Iata cateva metode naturale pentru a lupta cu simptomele Sindromului Premenstrual!

Balonari
Studiile au aratat ca magneziul reduce semnificativ cresterea in greutate, umflarea membrelor, sensibilitatea sanilor si balonarile caracteristice Sindromului Premenstrual (SPM). Consuma alimente bogate in magneziu, cum sunt legumele (boabe de soia, fasole neagra si alune), vegetale cu frunze verzi (spanac, stevie, varza) si produse marine (somon, stridii). Redu consumul de zahar si sare.

Schimbari bruste ale dispozitiei
Fie ca suferi de SPM sau nu, exercitiul fizic este un extraordinar stabilizator de dispozitie. Asculta-ti corpul cand vine vorba de preferintele sportive. In perioadele sensibile, e bine sa te rezumi la sporturi mai blande, cum este inotul, mersul sau yoga. S-a demonstrat ca frecventa, nu intensitatea sportului, duce la rezultate.

Dureri
Ia suplimente cu calciu. Studiile sugereaza ca femeile cu SPM au nivele scazute de calciu. 1000 - 1200 mg calciu sunt eficiente contra durerii.

Pofte
SPM afecteaza nivelul de serotonina, ducand la pofte nebune de ciocolata, carne prajita sau muraturi. Din nefericire, nu se cunoaste inca remediul pentru a tine la distanta poftele alimentare. Se crede ca sportul si renuntarea la alcool ajuta. In afara acestora, esti cam la mila corpului tau! Poti incerca sa consumi dulciuri si grasimi cu moderatie, bineinteles, mai usor de spus decat de facut!

Acnee
Modificarile hormonale care apar in timpul SPM se vad prin piele, adica apare acneea. Zincul te poate ajuta sa scapi de cosuri. Consuma alimente bogate in zinc, cum sunt stirdiile, carnea rosie, crevetii si cerealele imbogatite cu acest mineral. Si stresul agraveaza acneea, asadar dormi mai mult si relaxeaza-te.

Schimbarile la nivel intestinal
Sa mergem acum la baie! In general, ghimbirul este o metoda buna de calmare a stomacului. Fa-ti un ceai de ghimbir din leguma proaspata, pe care o fierbi in apa. Daca suferi de constipatie, incearca un ceai pentru silueta.


Autor: Nuage

Articole recomandate

Tratamentul cu plasma, ineficient! Tratamentul cu plasma, ineficient!
Tratamentul cu plasma, despre care se credea ca este eficient in lupta cu teribilul virus nu are rezultatul asteptat de medici.  Dr. Beatrice Mahler, managerul Institutului "Marius Nasta", din Bucuresti, a explicat care sunt noutatile din protocolul tratamentului pentru COVID si de ce au fost
Medicamentele pe care nu trebuie sa le ia pacientii infectati cu coronavirus Medicamentele pe care nu trebuie sa le ia pacientii infectati cu coronavirus
Managerul Institutului „Marius Nasta” din Capitală, Beatrice Mahler, atrage atentia persoanelor infectate cu noul coronavirus in ceea ce priveste tratamentul la domiciliu. Medicul spune ca multi pacienti aleg sa ia antibiotice pentru tratarea infectiei. Un astfel de tratament insa
OMS recomanda purtarea mastii de protectie si in casa OMS recomanda purtarea mastii de protectie si in casa
Organizatia Mondiala a Sanatatii (OMS) a publicat o noua serie de recomandari in ceea ce priveste purtarea mastii de protectie. Expertii recomanda acum purtarea mastii si in interiorul locuintelor, atunci cand avem musafiri si nu se poate respecta distanta fizica sau daca incaperile nu sunt
Cum iti poti da seama daca o masca de protectie este buna sau este un fake Cum iti poti da seama daca o masca de protectie este buna sau este un fake
Pentru consumatori este foarte dificil sa isi dea seama daca masca de protectie e care o cumpara este una neconforma sau un fake. Cei care trebuie sa fie foarte atenti la masti sunt agentii economici! In doar o luna, ANPC a scos de la vanzare peste 30 de milioane e masti de portectie.  Pentru
Treci natural peste sindromul premenstrual Treci natural peste sindromul premenstrual
Se estimează că 3 din 4 femei sunt afectate de o anumită formă a sindromului premenstrual la fiecare menstruație. Practic, fiecare femeie prezintă cel puțin un simptom al sindromului premenstrual în decursul vieții, iar vârful de incidență