Skip to article

4 exercitii pentru un abdomen plat, perfect pentru plaja

Exercitiile fizice, alaturi de o dieta echilibrata fac minuni in cazul in care iti doresti sa obtii o talie de viespe si un abdomen super plat. Chiar daca ai putea crede ca orice fel de sport te ajuta in acest sens, exista cateva miscari care iti tonifica musculatura din zona mediana.

Antrenamentele sunt recomandate de cel putin trei ori pe saptamana. Pentru un abdomen plat trebuie sa faci urmatoarele exercitii, in cate doua seturi, cu cate 10 repetari.

Exercitiul 1

Stai dreapta, cu picioarele usor desfacute si tine in mana o minge medicinala. Apleaca-te usor flexand genunchii pana obtii un unghi de 90 de grade. Indreapta mainile cu mingea in partea dreapta jos. Apoi, in timp ce te ridici pentru a reveni in pozitia initiala, ridica usor mainile ducand mingea in partea opusa, stanga sus.

Exercitiul 2

Tine o gantera intr-o mana si ridica bratul drept, deasupra capului. Din aceasta pozitie, fa un pas in fata si coboara corpul pana cand coapsa este paralela cu podeaua. Repeta exercitiul cu fiecare picior de cate 5 ori.

Exercitiul 3

Aseaza-te in pozitia pentru flotari. Lasa-ti greutatea pe mana stanga si roteste-ti corpul ridicand bratul drept in aer astfel incat bratele si trunchiul sa formeze litera T. Mentine pozitia una sau doua secunde, apoi revin-o si schimba bratul pe care iti sustii greutatea.

Exercitiul 4

Tine o gantera in mana dreapta, flexeaza genunchii si apleaca-te usor in fata. Ridica greutatea pana la nivelul bustului, fara a-ti roti trunchiul. Revin-o in pozitia initiala si repeta miscarea.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!