Skip to article

6 exercitii simple pentru un fund bombat. Le poti face si acasa!

6 exercitii simple pentru un fund bombat. Le poti face si acasa!
Se apropie venirea primavarii, asa ca cel mai probabil deja visezi cu ochii deschisi la rochitele si pantalonii lejeri pe care ii vei purta in curand. Insa dupa o toamna lunga si o iarna friguroasa, corpul tau nu mai arata chiar atat de bine, mai ales daca nu prea ai mai facut miscare si te-ai lasat ademenita de mancarurile grase si pline de calorii. Unul dintre primele locuri care iti arata ca ai nevoie urgenta de miscare este posteriorul.

Acesta devine mai flasc, este acoperit de celulita si nu are niciun pic de definire, asa ca este momentul sa-l revitalizezi! Iata cateva exercitii care te vor ajuta sa obtii un fund bombat.

1. Exercitii cu bara

Muschii fesieri sau gluteali au nevoie de o stimulare intensa pentru ca depozitele adipoase sa fie arse. Tonifierea si definirea posteriorului se pot face cu exercitii simple, in care incluzi ca accesoriu o bara de fitness si un taburet sau un suport tip treapta.

Slabeste in functie de forma fundului: iata ce exercitii usoare poti sa faci

Asaza bara pe umeri si tine-o cu mainile flexate. Asaza un picior pe treapta si flexeaza-l. In timp ce te ridici si-ti lasi greutatea pe piciorul de pe treapta, celalalt picior trebuie ridicat astfel incat sa fie paralel cu solul. Repeta exercitiul de 12-15 ori, fa o pauza de 30 de secunde si reia un nou set de exercitii.

In total, trebuie sa faci 3 seturi de exercitii cu bara, insa daca nu ai deloc antrenament fizic, rezuma-te la unul singur in primele zile.

exercitii fund bombat 1


2. Fandari si exercitii cu greutati

Un alt exercitiu care iti va lucra intens atat muschii fesieri, cat si pe cei ai coapselor, presupune sa folosesti doua greutati. Stai dreapta, cu spatele la treapta.

Urca un picior pe ea si lasa-ti greutatea pe celalalt, in timp ce il flexezi ca intr-o genuflexiune. Urmatorul pas este sa ridici piciorul de pe treapta si sa il aduci in fata, ridicandu-l pana cand coapsa ajunge paralela cu solul, iar celalalt picior sta in pozitie dreapta.

Dieta si tonifiere: cum sa ai un fund bombat si fara celulita

Este un exercitiu solicitant, insa care da rezultate fantastice daca il repeti macar de 2 ori pe saptamana, in 3 seturi a cate 12-15 repetitii.

exercitii fund bombat 2


3. Ridicari de picior in spate

Asaza-te pe burta si ridica-ti trunchiul, astfel incat sa te sprijini pe antebrate si pe varfurile picioarelor. Din aceasta pozitie, ridica un picior de la sol si flutura-l sus-jos de 12-15 ori, apoi ia o pauza si schimba celalalt picior.

Desi pare un exercitiu simplu, el iti va tonifia posteriorul si te va ajuta sa ii dai o forma mai bombata, mai apetisanta.

exercitii fund bombat 3


4. Cumpana

Cumpana este un exercitiu pe care cu siguranta ti-l amintesti de la orele de sport din scoala. Ei bine, acest exercitiu este perfect pentru un fund bombat si ferm, dar trebuie sa il repeti de cel putin 2 ori pe saptamana.

Stai in pozitie dreapta, du un picior in spate pana ajunge sa fie paralel cu solul. In acelasi timp, lasa-ti trunchiul in fata cat poti de mult.

exercitii fund bombat 4


5. Genuflexiuni cu greutati

Genuflexiunile sunt exercitii perfecte pentru obtinerea unui fund bombat, insa mareste treptat numarul de repetari, pentru a nu te alege cu febra musculara. Ia cate o greutate in fiecare mana si fa o genuflexiune in timp ce ridici bratele si le aduci in pozitie orizontala.

exercitii fund bombat 5


Foto: 5 vedete care si-au facut operatii de implant la fund

6. Fandari laterale cu greutati

Ultimul exercitiu pe care ti-l propunem pentru un fund bombat se sexy este cel in care trebuie sa faci fandari laterale cu greutati. Dupa ce faci fandarea, lasa-ti greutatea pe piciorul intins, pana cand ajungi in pozitie dreapta.

Din aceasta pozitie, indoaie piciorul pe care ti-ai sprijinit mai devreme, iar pe celalalt intinde-l in spate.

exercitii fund bombat 6


Articole recomandate

Silueta: Exercitii usoare care ard multe calorii Silueta: Exercitii usoare care ard multe calorii
Esti o fire comoda sau pur si simplu nu iti place sa mergi la sala de sport? Nu trebuie sa iti mai faci griji din pricina kilogramelor in plus. Poti slabi rapid si eficient facand, acasa, cateva exercitii usoare care ard insa foarte multe calorii. Iata cateva dintre acestea:1. Saritura in pozitie
Horoscop: Cele mai eficiente exercitii de fitness, in functie de zodia ta Horoscop: Cele mai eficiente exercitii de fitness, in functie de zodia ta
Fitness-ul este o modalitate foarte buna pentru a fi in forma. Multe dintre noi practicam exercitiile fara a ne sfatui cu un antrenor, iar de cele mai multe ori le facem intr-un mod gresit.Daca vrei sa fii in cea mai buna forma, astrele te pot ajuta sa descoperi ce exercitii sunt potrivite pentru
Dieta si tonifiere: cum sa ai un fund bombat si fara celulita Dieta si tonifiere: cum sa ai un fund bombat si fara celulita
Suntem undeva la jumatatea verii si inca mai avem timp berechet la dispozitie sa ne sculptam corpul. Daca ne-am apuca chiar de azi de programul DST - dieta, sport, tonifiere - cu siguranta nu ar trece prea mult timp pana la obtinerea unu posterior bombat si lipsit de celulita. Iata ce trebuie sa
Fitness: 4 sfaturi pentru incepatori Fitness: 4 sfaturi pentru incepatori
Vrei sa te mentii in forma si sa te apuci de fitness, insa nu stii care ar fi exercitiile pe care trebuie sa le faci la inceput sau cum sa iti realizezi un program? Pasul cel mai important l-ai facut deja: ai luat hotararea, acum nu mai ramane decat sa te bucuri de beneficiile pe care le ofera
Cand nu trebuie sa mergi la sala? Afla care sunt zile in care e mai bine sa renunti la exercitiile fizice! Cand nu trebuie sa mergi la sala? Afla care sunt zile in care e mai bine sa renunti la exercitiile fizice!
Consecventa este cel mai important factor pentru intretinerea corpului tau. Totusi, exista cateva situatii in care mai bine renunti sa mergi la sala, in favoarea unor exercitii mai usoare sau chiar odihna totala.Afla care sunt momentele in care specialistii recomanda sa renunti la sala, chiar daca
Top 4 exercitii fizice mai bune decat clasicele abdomene Top 4 exercitii fizice mai bune decat clasicele abdomene
Clasicele abdomene sunt cea mai cunoscuta cale de obtinere a faimoaselor "patratele pe burta", insa exista sanse destul de mari sa detesti efectuarea lor. Din fericire, exista multe alte exercitii fizice diversificate pentru abdomen, cel putin la fel de eficiente, care iti fac antrenamentul mai