Skip to article

Alimente ce combat caderea parului

Caderea parului afecteaza deopotriva femei si barbati. In general barbatii se plang mai mult deoarece fenomenul este mai observabil la ei, dar si multe femei sufera. Iata 7 alimente care combat caderea parului!

Portocalele

Vitamina C se gaseste in portocale si alte citrice. Dar pentru ca lamaia nu are un gust la fel de bun ca portocala, ti-o recomandam pe aceasta din urma. Acidul citric din lamaie dauneaza dintilor persoanelor sensibile. Asadar, portocalele reprezinta nu numai o gustare sanatoasa, ci si un aport sanatos de vitamina C pentru par.


Ceapa

Daca iti cade parul mai mult ca de obicei, invata sa treci peste teama lacrimatului in timpul curatarii cepei. Ceapa contine mult sulf, care incurajeaza cresterea parului si descurajeaza caderea sa.

Carne de vita

Daca nu esti o fana a carnii rosii, s-ar putea ca asta sa fie problema. Chiar si o portie mica de carne de vita este de ajutor pentru reducerea fenomenului de pierdere a parului. Nu-ti recomandam consumul zilnic, dar de 2-3 ori pe saptamana este benefica. Vitamina A si zincul din carnea de vita te ajuta sa scapi de matreata, care provoaca nu numai mancarimi ale scalpului, ci si caderea parului.

Grau integral

Faina de grau integral este mult mai sanatoasa decat faina alba. Fierul si siliciul se gasesc in graul integral, aceste elemente ajutand corpul sa absoarba mai multe vitamine si minerale din alimente. Cand in organism se gasesc nivele ridicate de vitamine si minerale esentiale, caderea parului este mai rar o problema.

Migdalele

Migdalele reduc colesterolul si sunt o sursa excelenta de proteine. De asemenea, migdalele sunt forme naturale de aspirina. Doar 15 migdale sunt echivalente cu 2 aspirine in ceea ce priveste efectul contra durerilor de cap si pierderii parului. Acestea contin vitamina E si fier, esentiale pentru un par puternic si sanatos.

Soia

Fierul din soia mareste productia de hemoglobina in organism. Astfel, tesuturile primesc mai mult oxigen, ceea ce stimuleaza cresterea parului. Vegetarienii sunt cei mai avantajati, pentru ca ei consuma cea mai multa soia.

Pestele

Acizii grasi esentiali din peste sunt excelenti pentru cresterea parului, dar si pentru unghii si piele. Se recomanda consumul de peste (macrou, ton, sardine, somon) de 3-4 ori pe saptamana.


Autor: Nuage

Articole recomandate

8 SUPER-ALIMENTE pentru cresterea ENERGIEI. Iata cum sa le folosesti! 8 SUPER-ALIMENTE pentru cresterea ENERGIEI. Iata cum sa le folosesti!
Fructele si legumele sunt excelente surse de nutrienti, vitamine, minerale, antioxidanti. Multi dintre acesti nutrienti sunt binecunoscuti pentru efectele lor asupra sanatatii umane. Dintre toate  fructele si legumele, exista 8 super-alimente care contribuie atat la cresterea nivelului de
10 semne pe care le transmite corpul inaintea unui atac de cord 10 semne pe care le transmite corpul inaintea unui atac de cord
Bolile de inima continua sa fie principala cauza de deces atat la barbati, cat si la femei in intreaga lumea. Semnele unui atac de cord pot fi transmise de corp cu mult timp inainte ca acesta sa se produca. Indentificarea acestor semne si intervenirea precoce poate face diferenta intre viata si
Efectele devastatoare ale privarii de somn. Ce se intampla in creier cand nu dormi suficient Efectele devastatoare ale privarii de somn. Ce se intampla in creier cand nu dormi suficient
Atunci cand nu dormi nu doar tu ai de suferit ci si pielea ta, job-ul tau, precum si relatia ta. De ce? Iata ce efecte devastatoare are privarea de somn. Anatomia somnului Nevoia de somn difera de la persoana la persoana, insa adultii au nevoie de cel putin 7 ore de somn pe noapte. Nu doar
Somnul ghidat - terapia miraculoasa marca Bodhie Vik Somnul ghidat - terapia miraculoasa marca Bodhie Vik
Ne petrecem aproape o treime din viata dormind, iar calitatea somnului ne influenteaza starea de bine si sanatatea. Cercetarile au demonstrat ca un somn insuficient poate avea efecte negative nu doar pe termen scurt, cand poate cauza instabilitate emotionala si cresterea nivelului anxietatii, ci si
Pietrele la rinichi: cum pot fi prevenite Pietrele la rinichi: cum pot fi prevenite
Pietrele la rinichi sunt o afectiune foarte frecventa. Sunt bucati solide de materiale multiple care se formeaza in rinichii nostri din cauza mineralelor din urina. Acestea apar de obicei din cauza consumului redus de apa si depunerea de minerale in interiorul rinichilor.  Corpul genereaza