Skip to article

Cum sa te odihnesti bine de sarbatori

Vrei sarbatori fericite, dar cu toate petrecerile din preajma lor, stresul generat de cumparaturile de Craciun si toata agitatia sarbatorilor, ajungi sa acumulezi foarte multa oboseala. De aceea este foarte important ca de sarbatori sa ne si odihnim.

Iata cateva sfaturi pentru a dormi mai bine in perioadele de relaxare dintre sarbatori.

Citeste o carte buna inainte de a merge la culcare

Daca la copii functioneaza citirea unei povesti inainte de culcare de ce nu ar functiona si la noi. Inainte de a stinge luminile citeste cateva pagini dintr-o carte buna si vei observa ca te va face sa adormi. Nu citi lucruri legate de munca, pentru ca te vor tine treaza toata noaptea. Alege ceva care sa-ti ajute mintea sa se inchida inainte de a pune capul pe perna. In plus, in timp ce citesti pune in surdina si niste muzica clasica.

Lasa fursecurile pentru Mos Craciun

Petrecerile de sarbatori, cosurile cu bunatati si fursecurile calde aA€A" toate vin navala de sarbatori, dar trebuie sa stii ca dulciurile iti pot perturba somnul, prin faptul ca nu te lasa sa adormi. Ceea ce facem in timpul zilei ne influenteaza somnul. Consuma carbohidrati simpli cu o ora si 45 de minute inainte de ora de culcare, de exemplu cateva legume sau niste biscuiti cu grau. Un pahar cu apa sau lapte cald te va alina si te va face sa adormi mai repede. Tot ce aceasta idee este bine sa nu consumi alcool cu 3 ore inainte de culcare.

Contraataca stresul sarbatorilor cu meditatia

Alergatul din magazin in magazin pentru gasirea cadourilor perfecte iti poate da adevarate batai de cap, iar pregatitul mesei de Craciun te poate epuiza, asa ca trebuie neaparat sa-ti aloci cateva minute in zilele agitate pentru a medita. Putina yoga usoara, cateva exercitii de stretching si meditatie inainte de ora de culcare te vor calma si te vor face sa dormi mai bine.

Ce faci cand dormi la rude de sarbatori

Somnul iti este afectat cel mai mult atunci cand trebuie sa dormi in alt pat decat al tau. Daca dormi peste noapte la rude, in primul rand ia-ti perna cu tine, mai ales daca ai o perna super conforbatila fara de care nu poti sa dormi bine. In plus, nu uita sa faci exercitii intre orele 17 si 19, mai ales ca acest lucru iti va imbunatati calitatea somnului. Nu trebuie sa faci exercitii chiar inainte sa te culci, caci vei adormi greu si vei avea un somn agitat.

Pune somnul pe lista lucrurilor de facut in 2013

Scrie-ti pe o lista lucrurile pe care vrei sa le faci in noul an si adauga o ora in plus de somn pe noapte. Adultii au nevoie in general de 7.5 sau 8.5 ore de somn pe noapte, suficient cat sa fie energici si productivi o zi intreaga.

Articole recomandate

8 SUPER-ALIMENTE pentru cresterea ENERGIEI. Iata cum sa le folosesti! 8 SUPER-ALIMENTE pentru cresterea ENERGIEI. Iata cum sa le folosesti!
Fructele si legumele sunt excelente surse de nutrienti, vitamine, minerale, antioxidanti. Multi dintre acesti nutrienti sunt binecunoscuti pentru efectele lor asupra sanatatii umane. Dintre toate  fructele si legumele, exista 8 super-alimente care contribuie atat la cresterea nivelului de
10 semne pe care le transmite corpul inaintea unui atac de cord 10 semne pe care le transmite corpul inaintea unui atac de cord
Bolile de inima continua sa fie principala cauza de deces atat la barbati, cat si la femei in intreaga lumea. Semnele unui atac de cord pot fi transmise de corp cu mult timp inainte ca acesta sa se produca. Indentificarea acestor semne si intervenirea precoce poate face diferenta intre viata si
Efectele devastatoare ale privarii de somn. Ce se intampla in creier cand nu dormi suficient Efectele devastatoare ale privarii de somn. Ce se intampla in creier cand nu dormi suficient
Atunci cand nu dormi nu doar tu ai de suferit ci si pielea ta, job-ul tau, precum si relatia ta. De ce? Iata ce efecte devastatoare are privarea de somn. Anatomia somnului Nevoia de somn difera de la persoana la persoana, insa adultii au nevoie de cel putin 7 ore de somn pe noapte. Nu doar
Somnul ghidat - terapia miraculoasa marca Bodhie Vik Somnul ghidat - terapia miraculoasa marca Bodhie Vik
Ne petrecem aproape o treime din viata dormind, iar calitatea somnului ne influenteaza starea de bine si sanatatea. Cercetarile au demonstrat ca un somn insuficient poate avea efecte negative nu doar pe termen scurt, cand poate cauza instabilitate emotionala si cresterea nivelului anxietatii, ci si
Pietrele la rinichi: cum pot fi prevenite Pietrele la rinichi: cum pot fi prevenite
Pietrele la rinichi sunt o afectiune foarte frecventa. Sunt bucati solide de materiale multiple care se formeaza in rinichii nostri din cauza mineralelor din urina. Acestea apar de obicei din cauza consumului redus de apa si depunerea de minerale in interiorul rinichilor.  Corpul genereaza