Skip to article

Dependenta de somnifere?

Milioane de oameni adorm in fiecare seara fara a avea nevoie de ajutorul somniferelor .

Si tu poti fi unul din acesti oameni.

Iata ce poti face pentru inceput.

Nu mai lua pilulele in weekend cand esti mai relaxata si mai putin stresata de gandul ca trebuie sa adormi.

Creeaza un ambient care sa inlesneasca somnul. Fa-ti dormiorul intunecat si linistit. Pune asternuturi curate pe pat.

Elibereaza-ti mintea de orice fel de griji, nu le lua cu tine in pat. Oricat de greu ar fi sa-ti opresti mintea sa analizeze fiecare lucru in detaliu trebuie s-o incerci.

Inainte de a merge la culcare aseaza-te la birou sau la masa dn bucatarie si fa o lista cu probleme si solutii posibile, apoi programeaza o ora a doua zi la care te vei uita peste ele in liniste.

Dependenta de somnifere?

Fa o baie fierbinte. Adauga uleiuri esentiale precum cel de levantica pentru a te ajuta sa te relaxezi. Daca nu iti place levantica, ajuta orice aroma care iti imbie simtul olfactil si te face sa te simti mai bine.

Relaxeaza-te - asculta muzica sau un CD cu muzica pentru relaxare, intinde-te sau roaga pe cineva sa-ti ofere un masaj.

Mediteaza - daca nu ai mai facut-o niciodata, cauta pe internet filmulete care te pot invata cum s-o faci, si te si pot ajuta in intregul proces de relaxare.

Bea un pahar de lapte. Acesta nu este doar un leac babesc - laptele contine tryptophan, un amino acid cu efect de relaxare. Daca laptele nu este pe placul tau, bea o ceasca de ceai de valeriana, floarea pasiunii, musetel si hamei.

Mergi la culcare la o ora stabilita. Intra intr-o rutina pentru a-ti antrena corpul.

Foloseste dopuri de urechi daca te deranjeaza zgomotul.

Ridica-te si fa activitati usoate sau citeste o carte cu lumina difuza daca nu adormi in 15 minute.

Intoarce-te in pat cand te simti somnoroasa. Daca tot nu poti adormi, repeta procesul pana ce apare somnul.

Articole recomandate

8 SUPER-ALIMENTE pentru cresterea ENERGIEI. Iata cum sa le folosesti! 8 SUPER-ALIMENTE pentru cresterea ENERGIEI. Iata cum sa le folosesti!
Fructele si legumele sunt excelente surse de nutrienti, vitamine, minerale, antioxidanti. Multi dintre acesti nutrienti sunt binecunoscuti pentru efectele lor asupra sanatatii umane. Dintre toate  fructele si legumele, exista 8 super-alimente care contribuie atat la cresterea nivelului de
10 semne pe care le transmite corpul inaintea unui atac de cord 10 semne pe care le transmite corpul inaintea unui atac de cord
Bolile de inima continua sa fie principala cauza de deces atat la barbati, cat si la femei in intreaga lumea. Semnele unui atac de cord pot fi transmise de corp cu mult timp inainte ca acesta sa se produca. Indentificarea acestor semne si intervenirea precoce poate face diferenta intre viata si
Efectele devastatoare ale privarii de somn. Ce se intampla in creier cand nu dormi suficient Efectele devastatoare ale privarii de somn. Ce se intampla in creier cand nu dormi suficient
Atunci cand nu dormi nu doar tu ai de suferit ci si pielea ta, job-ul tau, precum si relatia ta. De ce? Iata ce efecte devastatoare are privarea de somn. Anatomia somnului Nevoia de somn difera de la persoana la persoana, insa adultii au nevoie de cel putin 7 ore de somn pe noapte. Nu doar
Somnul ghidat - terapia miraculoasa marca Bodhie Vik Somnul ghidat - terapia miraculoasa marca Bodhie Vik
Ne petrecem aproape o treime din viata dormind, iar calitatea somnului ne influenteaza starea de bine si sanatatea. Cercetarile au demonstrat ca un somn insuficient poate avea efecte negative nu doar pe termen scurt, cand poate cauza instabilitate emotionala si cresterea nivelului anxietatii, ci si
Pietrele la rinichi: cum pot fi prevenite Pietrele la rinichi: cum pot fi prevenite
Pietrele la rinichi sunt o afectiune foarte frecventa. Sunt bucati solide de materiale multiple care se formeaza in rinichii nostri din cauza mineralelor din urina. Acestea apar de obicei din cauza consumului redus de apa si depunerea de minerale in interiorul rinichilor.  Corpul genereaza