Skip to article

Energizeaza-te in 5 minute!

Energizeaza-te in 5 minute!
Indiferent de cat de mult incerci sa respecti un stil de viata sanatos, cu mese regulate si odihna suficienta, mai ai si zile in care te simti lipsita de vlaga, somnoroasa si incapabila sa-ti rezolvi lista nesfarsita de responsabilitati.

Pentru ca unele lucruri chiar nu suporta amanare, iata 10 moduri prin care poti sa te energizezi in doar 5 minute!

1. Asculta muzica

Muzica are abilitatea de a stimula centrii placerii din creier, asa ca pune-ti castile si asculta o melodie energica, care iti trezeste amintiri placute sau pur si simplu iti pune sangele in miscare. Te vei revigora instant.

2. Flirteaza

Flirtul este distractiv, inofensiv si eficient. Nimic nu-ti face inima sa pulseze mai tare decat sa-ti testezi farmecele feminine cu un tip dragut. Glumitele nostime si provocarile intelectuale iti vor pune mintea la contributie si vei uita de oboseala.

Rezuma-te totusi la o simpla discutie incitanta si pastreaza ratiunea pe primul loc.

3. Bea ceai

Mai bun decat cafeaua, ceaiul negru sau verde reduce nivelul hormonilor care provoaca stresul. In plus, contine cofeina, un energizant pe care il cunosti deja.

4. Fa un dus racoritor

Inainte sa pleci la serviciu, fa un dus cu apa cat mai rece. Daca nu poti suporta temperatura prea scazuta, spala-te intai cum iti place, apoi inchide robinetul de apa calda pentru cateva momente. Iti vei reveni in simtiri instant.

Daca esti la birou, pur si simplu stropeste-ti chipul cu putina apa rece de la frigider.

5. Fa o plimbare

Desi cheful de a te imbraca pentru o plimbare cand te simti slabita nu este tocmai la cote maxime, remediul pentru moleseala este sa faci exact contrariul.

Mersul pe jos va face minuni pentru starea ta de spirit, atat pe vreme calduroasa cat si pe cea rece.

6. Poarta culori aprinse

In mod ironic, starea ta actuala este determinata de propria ta dispozitie pe care o transmiti altora.

Daca vei purta culori aprinse si placute, imaginea reflectata de ceilalti despre tine te va binedispune. Pastreaza-ti hainele negre pentru zilele in care esti hiperactiva.

7. Miroase o lamaie

Vitamina C este un adevarat miracol. Nu doar atunci cand o consumi, ci si atunci cand o mirosi. Simturile tale se vor revigora si vei combate astfel oboseala cronica. Mirosul de citrice stimuleaza starea de alerta.

8. Fura un pui de somn

Bucura-te de un pui de somn atunci cand simti ca cedezi fizic, insa nu mai mult de 10 minute, altfel vei obtine efectul opus.

Pune-ti alarma sa sune si sari la auzul ei imediat, fara sa-ti asculti chemarea spre leneveala. Trucul merge si la birou, daca ai intimitatea necesara.

9. Mananca ciocolata

Nimic nu-ti ofera mai multa energie intr-un mod mai placut decat o patratica de ciocolata neagra. In plus, endorfinele stimulate de acest dulce aliment te vor bucura nespus.

Orice ai face, nu manca mai mult de una-doua bucatele mici, ci lupta-te sa rezisti tentatiei. Exercitiul iti va accelera activitatea cerebrala.

10. Stimuleaza-ti un centru nervos

Tehnicile acupuncturii sunt folosite inca din timpuri stravechi pentru a vindeca migrenele, stresul si starile de tensiune.

Nu trebuie neaparat sa apelezi la infricosatorul ac utilizat in aceasta terapie, insa poti sa-ti ciupesti pentru cateva minute punctul situat intre degetul mare si cel aratator pentru o incarcatura energetica rapida.

Autor: Adelina Dobrin

Articole recomandate

Ce trebuie sa faci dupa vaccinarea anti-Covid. Recomandarile specialistilor Ce trebuie sa faci dupa vaccinarea anti-Covid. Recomandarile specialistilor
Centrul pentru Prevenirea şi Controlul Bolilor din Statele Unite (CDC) recomandă persoanelor care s-au vaccinat anti-Covid sa consulte medicul de familie in cazul in care resimt durere sau disconfort dupa imunizare.  De asemenea, in cazul in care apare durerea la locul injectarii,
Tratament naturist cu cel mai puternic produs antibacterian natural, mierea de Manuka de la www.ManukaShop.ro Tratament naturist cu cel mai puternic produs antibacterian natural, mierea de Manuka de la www.ManukaShop.ro
Aceasta miere de manuka (Manuka honey) este o miere raw , care contine o substanta completa naturala si extrem de benefica pentru sanatate respectiv methylglyoxal . Mierea de Manuka este produsa in Noua Zeelanda din arborele de Manuka, Leptospermum Scoparium. Compania Manuka Health este unul din
Oamenii de stiinta au reusit sa faca soareci paralizati sa mearga din nou Oamenii de stiinta au reusit sa faca soareci paralizati sa mearga din nou
Oamenii de stiinta din Germania au reusit sa faca soareci paralizati sa mearga din nou. Paralizia acestora animale a fost cauzata de leziuni ale coloanei vertebrale.  Cercetatorii nemti au reusit sa restabileasca o legatura neuronala care era pana acum considerata ireparabila. Tratamentul s-a
Cum sa te bucuri de un somn odihnitor Cum sa te bucuri de un somn odihnitor
Un somn bun in timpul noptii este la fel de important ca exercitiile fizice regulate si o dieta sanatoasa. Studiile au aratat ca o calitate slaba a somnului are efecte negative imediate asupra hormonilor si functiilor cerebrale. Mai mult decat atat, poate fi cauza cresterii in greutate si a
Stiti care este diferenta dintre premenopauza si perimenopauza? Stiti care este diferenta dintre premenopauza si perimenopauza?
Menopauza este un fenomen natural, pe care multe femei îl traversează cu dificultate și care ridică multe întrebări. Trebuie reținut că menopauza, momentul instalării menopauzei, nu apare brusc, fiind precedat de premenopauză și