Skip to article

Fii propriul tau doctor !

Fii propriul tau doctor !
Corpul iti trimite o sumedenie de mesaje. Stii sa le descifrezi? Esti in forma maxima?
Urmatorii pasi te vor ajuta sa afi raspunsul la aceasta intrebare.

Examineaza-ti unghiile

Lasand la o parte aspectul ingrijit si manichiura deosebita, unghiile iti pot spune mai multe despre tine si starea ta de sanatate.

Fii propriul tau doctor !

Unghiile turtite si subtiri, curbate, indica un deficit de fier in organism.

Solutia: mananca mai multa carne rosie. Daca esti vegetariana, consuma paine integrala, cereale, spanac sau fructe uscate.

Unghiile mate care se despica indica o lipsa de acizi grasi in organism (acizi omega 3)

Solutia: mananca peste, seminte de in si nuci.

Punctele albe de pe unghii indica o lipsa de zinc.

Solutia: consuma carne de pasare, fructe de mare si cereale integrale.


Respiratia

Daca respiratia ta devine brusc urat mirositoare inseamna ca faci exces de cafea sau ca ai probleme de natura stomatologica.
In plus, respiratia urat mirositoare indica adesea un dezechilibru digestiv.
Problemele digestive pot duce la lipsa de energie, crestere in greutate si alergii.

Solutia: Incearca sa mananci alimente cu bacterii vii (iaurturi).


Somnul

Multi oameni se plang de tulburari de somn legate de stres, astm sau indigestii.

Totusi, insomniile pot avea si alte cauze. Nivelul zaharului din sange este la cote scazute noaptea asa ca, daca te trezesti la miezul noptii vei avea mari probleme sa adormi din nou.

Solutia: Incearca sa mananci putin si des, la ore fixe, si cu o jumatate de ora inainte de culcare. Daca te trezesti noaptea bea suc de fructe. Nivelul glicemiei va creste iar tu vei adormi fara probleme.

Atinge-ti varfurile degetelor de la picioare

Chiar daca nu esti initiata in yoga ar trebui sa poti atinge varfurile picioarelor fare sa indoi genunchii.
Daca nu poti face asta, ai mari probleme de mobilitate iar riscul de accidente este foarte ridicat.

Pentru a deveni mai flexibila, dupa ce faci baie, aseaza-te cu picioarele desfacute si apleaca-te in fata incercand sa prinzi talpile.
Fa acest exercitiu de trei ori pe saptamana.

Test

Indoaie picioarele la 90 de grade si incearca sa tii trupul drept. Aseaza-te pe un scaun.
Du-ti mainile la tampla si asigura-te ca atingi genunchii cu coatele de fiecare data cand te ridici.

Daca reusesti sa faci exercitiul de peste 30 de ori fara intrerupere esti in forma maxima. Daca nu, continua sa exersezi cate o jumatate de ora de trei ori pe saptamana.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!