Skip to article

Metode de alungare a oboselii

Metode de alungare a oboselii
Nu trebuie sa lasam oboseala sa se transforme in epuizare cronica. Multi oameni nu reactioneaza de la primele simptome, lasand starea sa se inrautateasca.

Daca observati ca aveti probleme de concentrare, dereglari digestive, dureri musculare, o stare generala proasta inseamna ca sunteti atins de epuizare si trebuie sa va luati masurile necesare pentru a va recapata tonusul.

Plimbari in aer liber:

Cu cat va plimbati mai mult, cu atat creierul dumneavoastra va fi mai bine oxigenat si va avea o mai buna functiune. Aceste efecte se pot observa asupra problemelor de concentrare care in timp, vor disparea.

Odihna:

Metode de alungare a oboselii

Incercati sa faceti tot posibilul ca in fiecare noapte sa dormiti cel putin 8 ore. A doua zi organismul va fi mai relaxat si mai energic. Si nu uitati ca acest somn nu il veti face numai pentru alungarea oboselii, el mai numindu-se si... somnul de frumusete.

Vitamine recomandate zilnic:

vitamina A: 10.000 - 25.000 UI, timp de cinci zile;

vitamina B12: administrata sublingual, in doza de 50 - 500 mcg, este un remediu excelent contra oboselii;

vitamina C: o doza de 3000 - 4000 mg este tonifianta;

Fierul: carenta de fier sta la originea oboselii; suplimentul recomandat este de 12 - 15 mg sau, conform altor opinii, de 30 - 60 mg;

magneziul: 100 - 200 mg;

Potasiul: un supliment de 100-200 mg reda vitalitate organismului.

Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!