Skip to article

Metode rapide de imbunatatire a sanatatii

Obiceiurile alimentare zilnice au un impact important asupra starii noastre de sanatate.

Consuma alimente proaspete, care sa aduca organismului nutrientii de care are nevoie pentru a functiona corect.

Mananca coaja de mar

De ce: Protejeaza de cancer


In coaja de mar se gasesc cele mai multe substante benefice pentru organismul uman. Potrivit unui studiu, coaja marului contine peste 20 de substante active naturale care lupta impotriva cancerului de san, ficat si colon.

Ia un suplimente de vitamina D

De ce: Lupta impotriva cancerului


Vitamina D reduce dramatic riscul de cancer. Stimuleaza sistemul imunitar care la randul sau protejeaza organismul de cancer. Organismul isi procura aceasta vitamina in mod natural, prin expunerea la razele solare. In special in sezonul rece este indicat sa suplimentezi acest aport prin administrarea unei capsule de vitamina D pe zi.

Inspira aroma de lavanda

De ce: Pentru un aspect mai tanar


Aroma de lavanda este eficienta in combaterea insomniei, insa poate face minuni si in timpul zilei. Lavanda reduce nivelul de cortizol, un hormon al stresului, care mareste tensiunea arteriala si suprima activitatea sistemului imunitar.

De asemenea, mirosul de lavanda reduce efectele nocive ale radicalilor liberi, care accelereaza procesul de imbatranire prematura.

Presara fistic in salata

De ce: Reduce colesterolul


30 de grame de fistic pe zi reduce nivelul de colesterol din sange. Se reduce astfel si riscul de afectiuni cardiovasculare.

Inlocuieste zaharul cu miere

De ce: Reduce colesterolul


Mierea este folosita pentru proprietatile sale inca din cele mai vechi timpuri. Are proprietati antibacteriene si este astfel utila in vindecarea ranilor.

Mierea incetineste procesul de oxidare a colesterolului care se poate depune in vasele de sange.

Respira profund

De ce: Reduce valurile de caldura


Respiratia profunda reduce frecventa valurilor de caldura specifice femeilor aflate la menopauza sau insarcinate. Reducerea nivelului de estrogen din organism este responsabila de aceste valuri de caldura, insa si sistemul nervos are un rol important.

Pentru a controla raspunsurile sistemului nervos, incearca sa respiri profund, incet. Acest lucru va duce la relaxarea intregului organism, incetinirea ratei cardiace si la micsorarea tensiunii arteriale.

Mananca un ou

De ce: Imbunatateste vederea


Cercetatorii sunt de parere ca oul este o sura importanta de carotenoizi, antioxidanti care imbunatatesc vederea. Luteina si zeaxantina sunt carotenoizi esentiali pentru vedere si care sunt extrem de benefic pentru sanatatea retinei.

Incepe ziua cu un bol cu cereale integrale

De ce: Reduc inflamatiile periculoase


Cerealele integrale iti pot salva viata, deoarece reduc inflamatiile periculoase care sunt responsabile de afectiuni precum diabet sau astm.

Astfel, la micul dejun alege cereale precum ovaz, orez brun, paine neagra si cereale integrale fortificate. Evita produsele care contin coloranti si zaharuri.

Bea ceai verde

De ce: Pentru o minte ascutita


Ceaiul verde reduce colesterolul si riscul de cancer. Este insa benefic si pentru sistemul nervos si functiile cognitive. Persoanele care consuma ceai verde se descurca mai bine la teste si examene si sunt mult mai motivati.

Autor: Mihaela Rotaru

Articole recomandate

8 SUPER-ALIMENTE pentru cresterea ENERGIEI. Iata cum sa le folosesti! 8 SUPER-ALIMENTE pentru cresterea ENERGIEI. Iata cum sa le folosesti!
Fructele si legumele sunt excelente surse de nutrienti, vitamine, minerale, antioxidanti. Multi dintre acesti nutrienti sunt binecunoscuti pentru efectele lor asupra sanatatii umane. Dintre toate  fructele si legumele, exista 8 super-alimente care contribuie atat la cresterea nivelului de
10 semne pe care le transmite corpul inaintea unui atac de cord 10 semne pe care le transmite corpul inaintea unui atac de cord
Bolile de inima continua sa fie principala cauza de deces atat la barbati, cat si la femei in intreaga lumea. Semnele unui atac de cord pot fi transmise de corp cu mult timp inainte ca acesta sa se produca. Indentificarea acestor semne si intervenirea precoce poate face diferenta intre viata si
Efectele devastatoare ale privarii de somn. Ce se intampla in creier cand nu dormi suficient Efectele devastatoare ale privarii de somn. Ce se intampla in creier cand nu dormi suficient
Atunci cand nu dormi nu doar tu ai de suferit ci si pielea ta, job-ul tau, precum si relatia ta. De ce? Iata ce efecte devastatoare are privarea de somn. Anatomia somnului Nevoia de somn difera de la persoana la persoana, insa adultii au nevoie de cel putin 7 ore de somn pe noapte. Nu doar
Somnul ghidat - terapia miraculoasa marca Bodhie Vik Somnul ghidat - terapia miraculoasa marca Bodhie Vik
Ne petrecem aproape o treime din viata dormind, iar calitatea somnului ne influenteaza starea de bine si sanatatea. Cercetarile au demonstrat ca un somn insuficient poate avea efecte negative nu doar pe termen scurt, cand poate cauza instabilitate emotionala si cresterea nivelului anxietatii, ci si
Pietrele la rinichi: cum pot fi prevenite Pietrele la rinichi: cum pot fi prevenite
Pietrele la rinichi sunt o afectiune foarte frecventa. Sunt bucati solide de materiale multiple care se formeaza in rinichii nostri din cauza mineralelor din urina. Acestea apar de obicei din cauza consumului redus de apa si depunerea de minerale in interiorul rinichilor.  Corpul genereaza