Skip to article

Recapata-ti silueta si sanatatea usor in 12 saptamani!

Acum este momentul perfect sa incepi acest program de antrenament, bazat pe exercitii usoare de mers, in doar 12 saptamani!


Mersul este gratis, usor si poate face diferenta intre un organism slabit si unul in stare buna. Incepand un program de mers vei trai mai mult si speranta ta de viata se va mari cu 2 ore pentru fiecare ora de exercitiu. In plus, vei pierde si 125 de calorii intr-o jumatate de ora. Nu e nici greu, nu-ti ia nici mult timp, ce mai astepti?

Saptamanile 1 si 2

Concentreaza-te pe admirarea peisajelor, indiferent de sezon, si mersul va deveni ceva natural. Daca alegi sa faci miscare la interior, asculta muzica in timp ce te plimbi prin mall sau alearga pe banda. In prima saptamana mergi in reprize de 10 minute, de trei sau de patru ori pe saptamana, in cea de-a doua saptamana, mai adauga 2 minute la repriza. Ritmul de mers trebuie sa fie astfel incat sa poti vorbi cu usoara dificultate de respiratie.

Saptamanile 3 si 4

Incearca sa mergi in reprize de 20-30 de minute si adauga inca o zi de mers la finalul lunii. Concentreaza-te pe forma corpului in aceste 2 saptamani: stai dreapta, cu umerii inapoi si abdomenul incordat. Da din maini, indoaie-ti coatele si fa miscari ample.

Recapata-ti silueta si sanatatea usor in 12 saptamani!
Saptamanile 5 si 6

Mentine-ti interesul prin schimbarea rutelor de mers si schimbarea muzicii. O data sau de doua ori pe saptamana schimba mersul pe intervale: incepe cu mers usor primele 5 minute, apoi mergi cat de repede poti timp de 90 de secunde. Repeta de 4 ori si racoreste-te apoi cu o plimbare usoara de 5 minute. in saptamanile urmatoare, redu timpul se mers usor la 15 secunde.

Saptamanile 7 si 8

Adauga la program masaje ocazionale, care te vor motiva sa continui.

Saptamanile 9 - 12

Daca nu ai inca, ia-ti un caine sau imprumuta cainele vecinului si iesiti la plimbare impreuna. Continua sa maresti durata si intensitatea antrenamentelor cu cateva minute pe zi.

Intinde-te

Intinderea muschilor dupa antrenament este o parte importanta a exercitiului deoarece nu vei mai simti durerea. Tine muschii lucrati incordati timp de 10-20 de secunde.

Articole recomandate

Studiu: Persoanele cu diabet, risc mai mare de a face cancer Studiu: Persoanele cu diabet, risc mai mare de a face cancer
Persoanele care sufera de diabet prezinta un risc mai mai de a face cancer, in special femeile, potrivit unui studiu realizat de oamenii de ştiinţă din Australia. Cercetarea a cuprins 47 de studii la care au participat peste 20 de milioane de persoane. Astfel, acest studiu a aratat
STUDIU: Singuratatea, mai periculoasa pentru sanatate decat 15 tigari pe zi STUDIU: Singuratatea, mai periculoasa pentru sanatate decat 15 tigari pe zi
Singuratatea poate fi mai periculoasa chiar si decat consumul de tigari. Potrivit unui studiu realizat de cercetatorii de la Brigham Young University, efectele singuratatii sunt aproape fatale pentru o persoana. Astfel, daca obezitatea creste riscul de moarte prematura cu pana la 30%, singurtatea
Poti intretine relatii sexuale cand ai candida? Iata adevarul Poti intretine relatii sexuale cand ai candida? Iata adevarul
Candidoza vaginala reprezinta o infectie fungica care apare ca urmare a unei cresteri semnificative a ciupercilor in vagin. In mod normal, in vagin se regaseste o asociere echilibrata de bacterii si ciuperci. In momentul in care se produce insa un dezechilibru in organism, acestea se pot inmulti si
Cum corectezi pielea lasata de pe brate Cum corectezi pielea lasata de pe brate
Pe langa o alimentatie sanatoasa, flaciditatea poate fi combatuta cu ajutorul activitatii fizice. Muschii tonifiati schimba total aspectul corpului si te intineresec.   Lasarea pielii, in special in zona bratelor, se datoreaza lipsei de exercitii fizice, cresterii in greutate, sarcinii,
Durerea de stomac: Cand ar trebui sa te trimita direct la medic! Durerea de stomac: Cand ar trebui sa te trimita direct la medic!
Balonarea, arsurile, refluxul sau flatulenta pot fi manifestari comune si fara consecinte, produse de multe ori de o schimbare a obiceiurilor alimentare sau din cauza unor medicamente. In unele situatii insa, aceste simptome pot ascunde o boala grava si ar trebui sa te prezinti cat mai repede la
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda