Skip to article

Recapata-ti silueta si sanatatea usor in 12 saptamani!

Acum este momentul perfect sa incepi acest program de antrenament, bazat pe exercitii usoare de mers, in doar 12 saptamani!


Mersul este gratis, usor si poate face diferenta intre un organism slabit si unul in stare buna. Incepand un program de mers vei trai mai mult si speranta ta de viata se va mari cu 2 ore pentru fiecare ora de exercitiu. In plus, vei pierde si 125 de calorii intr-o jumatate de ora. Nu e nici greu, nu-ti ia nici mult timp, ce mai astepti?

Saptamanile 1 si 2

Concentreaza-te pe admirarea peisajelor, indiferent de sezon, si mersul va deveni ceva natural. Daca alegi sa faci miscare la interior, asculta muzica in timp ce te plimbi prin mall sau alearga pe banda. In prima saptamana mergi in reprize de 10 minute, de trei sau de patru ori pe saptamana, in cea de-a doua saptamana, mai adauga 2 minute la repriza. Ritmul de mers trebuie sa fie astfel incat sa poti vorbi cu usoara dificultate de respiratie.

Saptamanile 3 si 4

Incearca sa mergi in reprize de 20-30 de minute si adauga inca o zi de mers la finalul lunii. Concentreaza-te pe forma corpului in aceste 2 saptamani: stai dreapta, cu umerii inapoi si abdomenul incordat. Da din maini, indoaie-ti coatele si fa miscari ample.

Recapata-ti silueta si sanatatea usor in 12 saptamani!
Saptamanile 5 si 6

Mentine-ti interesul prin schimbarea rutelor de mers si schimbarea muzicii. O data sau de doua ori pe saptamana schimba mersul pe intervale: incepe cu mers usor primele 5 minute, apoi mergi cat de repede poti timp de 90 de secunde. Repeta de 4 ori si racoreste-te apoi cu o plimbare usoara de 5 minute. in saptamanile urmatoare, redu timpul se mers usor la 15 secunde.

Saptamanile 7 si 8

Adauga la program masaje ocazionale, care te vor motiva sa continui.

Saptamanile 9 - 12

Daca nu ai inca, ia-ti un caine sau imprumuta cainele vecinului si iesiti la plimbare impreuna. Continua sa maresti durata si intensitatea antrenamentelor cu cateva minute pe zi.

Intinde-te

Intinderea muschilor dupa antrenament este o parte importanta a exercitiului deoarece nu vei mai simti durerea. Tine muschii lucrati incordati timp de 10-20 de secunde.

Articole recomandate

Oul, prieten sau dusman? Cand, cat si cum sa mananci oua Oul, prieten sau dusman? Cand, cat si cum sa mananci oua
Ouale sunt un plus pentru o alimentatie sanatoasa, contin aminoacizi, vitamine, minerale si proteine. Totusi, ouale sunt bogate in colesterol si daca le mananci prea des, atunci poti avea probleme. Iata ce optiuni ai atunci cand vrei sa mananci oua, fara a avea probleme cu colesterolul din
Cum sa cresti rapid nivelul energiei. Nici cafeaua nu-si face atat de repede efectul! Cum sa cresti rapid nivelul energiei. Nici cafeaua nu-si face atat de repede efectul!
Primul lucru la care te gandesti dimineata ca sa te trezesti este sa-ti faci o cafea. Dar stii cum sa cresti rapid nivelul energiei, fara sa bei cafea. Incearca aceste trucuri si vei vedea ca nici cafeaua nu-si face efectul atat de repede. Iata cum sa cresti rapid nivelul energiei.  1. Iesi la
Pune usturoi sub perna si vei vedea ce se intampla. Efecte ULUITOARE Pune usturoi sub perna si vei vedea ce se intampla. Efecte ULUITOARE
Multa lume se fereste de usturoi din cauza mirosului sau intepator. Insa toata lumea recunoaste ca adaugat o savoare deosebita mancarurilor. Poate nu stiai, dar usturoiul contine carbohidrati si proteine, minerale si vitamine esentiale sanatatii. Usturoiul pastreaza inima sanatoasa si protejeaza
Aparatele auditive o inventie utila pentru beneficiari? Aparatele auditive o inventie utila pentru beneficiari?
Hipoacuzia este un fenomen clinic des intalnit in zilele noastre in Romania, mai ales in randul persoanelor varstnice dar si a copiilor, care fie s-au nascut cu o malformatie sau au dobandit genetic trasaturile parintilor lor. Pentru a preveni incetarea functionarii uneia din functiile principale
Facebook ar putea cenzura postarile anti-vaccinare Facebook ar putea cenzura postarile anti-vaccinare
Reprezentantii Facebook au anuntat ca vor lua masuri in ceea ce priveste raspandirea postarilor anti-vacccinare.  Facebook şi Google au fost atenţionate printr-o scrisoare publică de senatorul american Adam Schiff cu privire la răspândirea curentului anti-vaccinare
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda