Skip to article

Sindromul premenstrual - prevenire

Sindromul premenstrual poate fi prevenit, chiar daca nu sunt cunoscute cauzele acestuia. Multe din schimbarile stilului de viata recomandate pentru tratamentul sindromului premenstrual pot fi folositoare in prevenirea acestor simptome pentru a se dezvolta sau pentru a se inrautati.

Schimbari pentru prevenirea sindromului premenstrual

Felul cum mananci. Avand o dieta echilibrata te ajuta sa-ti ameliorezi simptomele sau sa le reduci severitatea. Incearca sa introduce in dieta ta cereale integrale, fructe proaspete si legume avand grija la cantitatea de sare si zahar.

Acest lucru este important atunci cand suferi de simptomele premenstruale. De asemenea, poti incerca sa sa mananci sase mese mici pe durata unei zile in loc de trei mese mai cantitative;

Sindromul premenstrual - prevenire

Ai grija la ceea ce bei. Alcoolul si cofeina pot inrautati simptomele premenstruale. Evita bauturile ce contin aceste ingrediente si astfel vei reduce din severitatea acestor simptome;

Activitate. Exercitiile fizice nu sunt importante doar pentru reducerea simptomelor premenstruale. Sunt benefice pentru intreaga ta sanatate. Fa cel putin 30-60 de minute de aerobic (cardio) in fiecare zi. Stretching-ul si yoga sunt de asemenea folositoare;

Somn. O odihna adecvata este importanta. In zilele premergatoare menstruatiei, corpul tau are nevoie de mai multa odihna. Asculta-ti corpul si odihneste-te si astfel vei reduce simptomele premenstruale.

Pentru unele femei, doar o dieta adecvata nu este de ajuns pentru a face fata nevoilor sale.

Vitaminele si suplimentele pot ajuta:

Multivitamine. Ia o pastila de multivitamine pe zi si astfel vei reduce simptomele premenstruale;

Calciu. 1200 mg de calciu pe zi reduce simptomele fizice si psihologice;
Sindromul premenstrual - prevenire

Magneziu. 200 mg pe zi reduc retinerea de lichide si umflarea sanilor;

Vitamina B6. 50-100 mg pe zi de vitamina B6 amelioreaza simptomele premenstruale;

Vitamina E. 400 UI de vitamina E pe zi reduce aceste simptome prin micsorarea productiei de hormoni ce pot cauza crampe si durerea sanilor.

Se crede ca 75% dintre femei au un anumit nivel de sindrom premenstrual. Desi este imposibil sa previi simptomele premenstruale, acesti cativa pasi simpli te vor ajuta ca acest sindrom sa devina unul cu care te poti descurca.

Articole recomandate

Doctor Amalia Anghel - Melanomul: cancerul care se ascunde intr-o alunita Doctor Amalia Anghel - Melanomul: cancerul care se ascunde intr-o alunita
Mulți dintre noi, am auzit de el, dar puţini știm exact ce reprezintă. Melanomul este cel mai agresiv cancer cutanat. Produce aproximativ 90% din decesele cauzate de  tumorile pielii. Acesta nu afectează doar pielea sau anexele ei (unghiile), ci și alte organe,
8 SUPER-ALIMENTE pentru cresterea ENERGIEI. Iata cum sa le folosesti! 8 SUPER-ALIMENTE pentru cresterea ENERGIEI. Iata cum sa le folosesti!
Fructele si legumele sunt excelente surse de nutrienti, vitamine, minerale, antioxidanti. Multi dintre acesti nutrienti sunt binecunoscuti pentru efectele lor asupra sanatatii umane. Dintre toate  fructele si legumele, exista 8 super-alimente care contribuie atat la cresterea nivelului de
10 semne pe care le transmite corpul inaintea unui atac de cord 10 semne pe care le transmite corpul inaintea unui atac de cord
Bolile de inima continua sa fie principala cauza de deces atat la barbati, cat si la femei in intreaga lumea. Semnele unui atac de cord pot fi transmise de corp cu mult timp inainte ca acesta sa se produca. Indentificarea acestor semne si intervenirea precoce poate face diferenta intre viata si
Efectele devastatoare ale privarii de somn. Ce se intampla in creier cand nu dormi suficient Efectele devastatoare ale privarii de somn. Ce se intampla in creier cand nu dormi suficient
Atunci cand nu dormi nu doar tu ai de suferit ci si pielea ta, job-ul tau, precum si relatia ta. De ce? Iata ce efecte devastatoare are privarea de somn. Anatomia somnului Nevoia de somn difera de la persoana la persoana, insa adultii au nevoie de cel putin 7 ore de somn pe noapte. Nu doar
Somnul ghidat - terapia miraculoasa marca Bodhie Vik Somnul ghidat - terapia miraculoasa marca Bodhie Vik
Ne petrecem aproape o treime din viata dormind, iar calitatea somnului ne influenteaza starea de bine si sanatatea. Cercetarile au demonstrat ca un somn insuficient poate avea efecte negative nu doar pe termen scurt, cand poate cauza instabilitate emotionala si cresterea nivelului anxietatii, ci si