Skip to article

5 lucruri pe care sa le faci pentru sanatatea ta in 2020

5 lucruri pe care sa le faci pentru sanatatea ta in 2020
Între deadline-uri strânse la serviciu și ședințe cu părinții, încercarea de a găti sănătos pentru familie și toate celelalte sarcini pe care ni le asumăm ca femei, uităm adesea de noi și de sănătatea noastră.

Dar nu trebuie să fie așa! Să nu uităm că ne putem ocupa de cei dragi doar atunci când noi suntem sănătoase și în formă... Așa că este extrem de important să avem grijă de sănătatea și starea noastră de bine.

Începutul de an este un moment potrivit pentru a face câteva schimbări esențiale– ce ne vor ajuta să fim sănătoase și în cea mai bună formă fizică.

Astăzi îți propunem cinci dintre acestea.

1. Mănâncă sănătos, și nu uita de cele 5 porții zilnice de fructe și legume

Specialiștii recomandă cele cinci porții zilnice de legume și fructe, un obicei sănătos, pe care îl poți implementa chiar de astăzi.

Alege, legume și fructe de sezon. Le poți integra la fiecare masă a zilei, dar și între mese, ca gustări. În afara cazului în care medicul îți recomandă o abordare diferită, alege varianta crudă a acestora deoarece legumele gătite își pierd din proprietăți.

În acest fel, te asiguri că alimentația ta conține vitaminele și mineralele atât de necesare organismului nostru.

2. Obișnuiește-te să faci mișcare în fiecare zi

Dacă bunicii noștri erau activi fără a-și propune acest lucru, neavând facilitățile de care beneficiem noi, lucrurile stau diferit astăzi. Avem la dispoziție mașini care ne pot duce oriunde dorim, avem în gospodărie produse care ne ajutăîn orice activitate întreprinsă.

Pentru a fi activă astăzi, e nevoie să îți propui acest lucru. Ai multe variante la dispoziție: te poți înscrie la o sală sau poți să te plimbi prin parc, de exemplu. Un program de exerciții acasă, cu ajutorul unor filmulețe de pe internet, e de asemenea o idee foarte bună. O variantă mai la îndemână?

Coboară din autobuz cu 2-3 stații mai devreme sau mergi pe jos, dacă serviciul tău e destul de aproape. Uită de mașină atunci când faci micile cumpărături. Așadar, folosește orice variantă îți este la îndemână pentru a face mișcare!

3. Nu uita de cele 7-8 ore de somn recomandate de specialiști

Somnul este important pentru sănătatea noastră fizică și psihică. Nu sări peste orele de somn, oricât de tentant este să mai navighezi un pic pe net sau să urmărești serialele preferate.

Pe termen lung, vei resimți cu siguranță beneficiile unui program regulat de somn. O persoană odihnită va fi mai eficientă în activitățile zilnice, se va concentra mai bine și va fi mai creativă. În plus, atunci când dormim suficient suntem mai rezistenți la diverse răceli sauinfecții, beneficiem de o stare psihică bună și scădem riscul apariției anumitor boli.

Așadar, adoptă un program de somn regulat și respectă-l! Te va ajuta dacă vei aerisi camera chiar înainte de culcare, vei face mișcare peste zi și vei evita mesele grele înainte de somn. O pernă și o saltea de calitate, alese în funcție de propriile nevoi, vor fi și acestea utile pentru un somn odihnitor.

4.  Caută soluții pentru a ține sub control stresul cotidian

Pentru reducerea stresului cotidian, adoptă o alimentație sănătoasă, fă sport și alege să te înconjori de persoane pozitive. În plus, nu uita să iei pauze la intervale regulate, evită epuizarea fizică și respectă-ți programul de odihnă.

5. Încheie o asigurare de sănătate pentru boli grave

Toate aceste măsuri preventive ne vor ajuta să ne menținem în formă pe tot parcursul anului. Când neprevăzutul apare însă, tratamentele pot avea costuri împovărătoare pentru familie. Pentru aceste cazuri, ideal ar fi să avem încheiată o asigurare pentru probleme medicale grave, precum afecțiunile oncologice (cancer).

Signal Iduna a creat mai multe asigurări de sănătate potrivite pentru fiecare nevoie și destinate atât persoanelor fizice, cât și companiilor.

Vital Care este asigurarea de sănătate care acoperă costurile serviciilor medicale în cazul diagnosticării cu o afecțiune oncologică.Asigurații beneficiază de suport extins încă de la primul diagnostic.

Critical Care este asigurarea de sănătate pentru angajați ce oferă acoperire pentru 31 de boli grave, sub forma unei indemnizații primite de asigurat din momentul în care a fost diagnosticat cu una dintre acestea. În acest fel, asiguratul beneficiază de o sumă de bani cu care poate plăti serviciile medicale necesare.

Liniștea pe care ți-o oferă încheierea unei asigurări de sănătate pentru boli grave, dar și obiceiurile săntoase pe care le adopți, sunt lucruri deosebit de importante pentru starea ta permanentă de bine.

Articole recomandate

Cum iti intaresti si protejezi plamanii de infectia cu coronavirus Cum iti intaresti si protejezi plamanii de infectia cu coronavirus
Cea mai buna modalitate de a te proteja de coronavirus, pe langa respectarea masurilor recomandate de Organizatia Mondiala a Sanatatii (OMS), este sa ai grija de sanatatea ta generala, astfel incat sistemul tau imunitar sa fie in cele mai bune conditii. COVID-19 afecteaza in principal plamanii si
Simptomele coronavirusului incep lent si se agraveaza rapid, spun medicii Simptomele coronavirusului incep lent si se agraveaza rapid, spun medicii
Pe masura ce noul coronavirus se raspandeste, medicii pot vedea mult mai clar cum se manifesta aceasta boala si cum reactioneaza organismul dupa infectarea cu SARS CoV-2. Cercetarile medicilor au aratat ca pacientii infectati cu coronavirus prezinta mai intai simptome usoare, cum ar fi o tuse
VIDEO Manusile chirurgicale: Cum le scoti de pe maini in siguranta VIDEO Manusile chirurgicale: Cum le scoti de pe maini in siguranta
Medicii si specialistii in epidemiologie atrag atentia asupra folosirii gresite a manusilor chirurgicale in contextul epidemiei de coronavirus. Foarte multe persoane utilizeaza gresit aceste manusi de protectie si se pot infecta usor cu noul coronavirus. Specialistii atrag atentia asupra momentului
Simptomele coronavirusului pe zile. Cum se manifesta boala zi de zi Simptomele coronavirusului pe zile. Cum se manifesta boala zi de zi
Simptomele coronavirusului apar in medie la 5 zile de la contractarea virusului.  Principalele simptome sunt febra, tuse seaca, probleme de respiratie. Potrivit studiilor realizate, persoanele care au contractat virusul dar nu asimptomatice timp 12 zile este putin probabil sa mai prezinte
Cum se pot degrada in trei zile plamanii in infectia cu coronavirus Cum se pot degrada in trei zile plamanii in infectia cu coronavirus
Un medic pneumolog din Spania a postat pe pagina sa de Twitter cum se degradeaza plamanii pacientilor cu coronavirus in numai trei zile.  Plamanii din imagini sunt ai unui tanar in varsta de 28 de ani cu o forma grava de Covid-19.  "Pentru cei care cred că sunt nemuritori și