Skip to article

Colesterolul marit favorizeaza cancerul

Colesterolul marit favorizeaza cancerul
Nivelul mare al colesterolului "rau" favorizeaza raspandirea cancerului in corp, atrage atentia o cercetare recenta.

Colesterolul "rau" usureaza mecanismul de miscare a celulelor, informeaza Daily Mail.

Descoperirea apartine oamenilor de stiinta de la Universitatea din Sydney si ajuta la intelegerea modului in care cancerul se raspandeste in organism.

"Unul dintre aspectele care ingreuneaza tratarea cancerului este faptul ca boala se raspandeste in corp. Intre celule se creeaza punti de legatura cu ajutorul unor molecule, integrinele.

Citeste mai multe despre Colesterolul marit favorizeaza cancerul pe ziare.com .

Sursa articol: Ziare.com

Articole recomandate

Dieta: 7 alimente care iti tin de foame mai mult timp. Include-le in alimentatie! Dieta: 7 alimente care iti tin de foame mai mult timp. Include-le in alimentatie!
E clar! Atunci cand te-ai ridicat de la masa si, la putin timp, tanjesti dupa o punga de chipsuri sau un croissant de la automatul de dulciuri amplasat pe holul biroului, ceva trebuie schimbat in regimul tau alimentar. Cu siguranta acesta nu include prea multe alimente care sa-ti tina de foame.Sunt
6 greseli de alimentatie care-ti afecteaza tenul. Scapa de ele daca vrei o piele frumoasa! 6 greseli de alimentatie care-ti afecteaza tenul. Scapa de ele daca vrei o piele frumoasa!
Se spune ca pentru fiecare problema a tenului exista si o crema minune, capabila sa-ti redea pielea ca de bebelus. In realitate, cu siguranta ti s-a intamplat cel putin o data sa dai bani degeaba pe produse care ti-au promis marea cu sarea, dar nu ti-au rezolvat problema. Acest lucru se intampla
Recomandarile specialistilor pentru o alimentatie sanatoasa Recomandarile specialistilor pentru o alimentatie sanatoasa
Daca pana acum specialistii in nutritie recomandau consumul zilnic a cinci portii de legume si fructe, recent, cercetatorii au ajuns la concluzia ca numarul acestora ar trebui sa fie, de fapt, dublu.O alimentatie sanatoasa ar trebui sa includa zilnic zece portii de legume si fructe, informeaza The