Skip to article

Despre campania "Mousse si suc 100% - aici sunt vitaminele istete!"

Despre campania "Mousse si suc 100% - aici sunt vitaminele istete!"
O noua campanie educationala a Uniunii Nationale a Producatorilor de Suc, intitulata "Mousse si suc 100% - aici sunt vitaminele istete!" este lansata, cu o durata de trei ani. Campania vizeaza constientizarea parintilor asupra faptului ca sucurile 100% si mousse-urile din fructe si legume sunt un mod convenabil de a imbogati cu vitamine alimentatia familiei. Campania va acoperi cinci tari europene: Romania, Polonia, Cehia, Lituania si Slovacia.


Obiectivul campaniei:

Obiectivul campaniei "Mousse si suc 100% - aici sunt vitaminele istete!" este educarea parintilor si copiilor cu privire la consumul de sucuri 100% si mousse-uri, care pot fi o modalitate foarte buna de a suplimenta cu vitamine si nutrienti alimentatia zilnica. Studii recente arata faptul ca in cele 5 tari in care se desfasoara campania, consumul de sucuri este mult mai mic decat media Uniunii Europene, existand o disproportie puternica in special in comparatie cu tarile din Europa de Vest. Asa cum indica Raporul de piata Liquid Fruit realizat de AIJN 2014, media consumului de sucuri in Romania este de aproximativ 1 litru de suc/ persoana anual. Cantitatea zilnica de suc recomandata de nutritionisti este de 200 ml.

Ideea campaniei:

Campania "Mousse si suc 100% - aici sunt vitaminele istete!" are ca punct de plecare ideea ca sucurile 100% si mousse-urile sunt "solutii smart", deoarece sunt atractive, moderne si mai ales, convenabile. Sucurile si mousse-urile sunt vitamine istete, deoarece ambalajul lor le transforma in fructe in forme moderne. Acest lucru le permite consumatorilor sa se bucure de ele oricand si oriunde.

Cui ii este adresata aceasta campanie?

Campania este adresata in mod special mamelor, intrucat sunt principalii factori de decizie in ceea ce priveste alimentatia copiilor, dar si copiilor pentru care tehnologiile "smart" sunt naturale. Activitatile desfasurate in cadrul campaniei vor fi adresate simultan pe TV, internet, website si pagina de Facebook a campaniei.

Cine este organizatorul campaniei?

Uniunea Nationala a Producatorilor de Suc (KUPS) este angajata intr-un proces de popularizare a sucurilor 100% si mousse-urilor si educarea consumatorilor in ceea ce priveste alimentatia echilibrata. Campania "Mousse si suc 100% - aici sunt vitaminele istete!" continua activitatile anterioare ale Asociatiei prin care aceasta a promovat obiceiurile alimentare sanatoase, in special prin activitati legate de programul "5 portii de legume, fructe sau sucuri".

Pentru mai multe informatii despre campanie, accesati www.sucsimousse.eu si pagina de Facebook Traieste SMART.

Campania este finantata de Uniunea Europeana si Republica Polona, precum si din Fondul de promovare a Fructelor si Legumelor oferit de KUPS.

Articole recomandate

Persoanele care fac gripa au mai putine sanse de a se infecta cu coronavirus in acelasi timp Persoanele care fac gripa au mai putine sanse de a se infecta cu coronavirus in acelasi timp
Numarul cazurilor imbolnavirilor de gripa sezoniera a scazut la nivel global anul acesta cu 98% fata de aceeasi perioada din 2019. Scaderea s-ar datora izolarii si masurilor de protectie, potrivit specialistilor de la  Institutul de Sănătate publică din Anglia, care au realizat
Ce inseamna sa consumi prea multa sare? Explicatiile nutritionistului Mihaela Bilic Ce inseamna sa consumi prea multa sare? Explicatiile nutritionistului Mihaela Bilic
Nutritionistul Mihaela Bilic a explicat pe pagina sa de socializare Facebook ce inseamna un consum mare de sare, dar si despre importanta acestui ingredient pentru sanatate.  De asemenea, nutritionistul a explicat de ce simtim nevoia de dulce si cum putem sa evitam aceasta senzatie. 
Studiu: 80% dintre bolnavii de COVID-19 prezinta deficienta de vitamina D Studiu: 80% dintre bolnavii de COVID-19 prezinta deficienta de vitamina D
80% din persoanele cu COVID-19 au prezentat o lipsa de vitamina D in organism, potrivit unui studiu publicat în Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism. Cercetarea a fost efectuata pe 216 pacienti, iar 80% dintre acestia au prezentat o deficienta de vitamina D, marea majoritate au
Ce este "happy hypoxia", noua manifestare COVID-19 Ce este "happy hypoxia", noua manifestare COVID-19
Pacientii infectati cu coronavirus pot manifesta o forma mai putin cunoscuta a acestei boli, care arata "parsivitatea" acestui virus, a atentionat medicul ATI Radu Ţincu, de la Spitalul Floreasca din Capitală. Doctorul a explicat ca bolnavii de COVID pot avea o  saturaţie
Accent Prime - laserul care "ucide" in timp record orice tip de celulita! Accent Prime - laserul care "ucide" in timp record orice tip de celulita!
Folosind puterea tehnologiilor combinate, Accent Prime este o platformă non-invazivă, de ultimă generație, care oferă tratamente personalizate pentru conturarea feței și a corpului, strângerea pielii, reducerea celulitei, întinerirea pielii prin