Skip to article

Supa de gaina. Beneficii pentru sanatate

Supa de gaina. Beneficii pentru sanatate
Multi dintre noi am copilarit supa de gaina, iar parintii si bunicii gaseau argumente cat mai convingatoare pentru noi. Acum stim, insa, ca supa de gaina este o solutie ideala atat pentru a te incalzi pe timp de iarna, cat si pentru a obtine nutrientii necesari.

Supa de gaina este una dintre preferatele romanilor, iar corpul iti este recunoscator cand o consumi pentru ca are multiple beneficii:

1. Te incalzeste, iar metabolismul tau bazal creste cu 10-20%
2. Este foarte usor de digerat, chiar si cand trupul tau este slabit sau se recupereaza dupa o boala
3. Este hranitoare si hidratanta.

Iata 4 retete delicioase de supa de gaina. Va fi greu sa rezisti sa nu le incerci!

Supa cu galuste si gaina de tara

Va recomandam o delicioasa supa de gaina de tara cu galuste. Ingrediente Supa cu galuste si gaina de tara

Supa

carne de pasare, o ceapa, 2 morcovi, 1 pastarnac, o telina, patrunjel, sare, piper

Galuste:

1 ou, 1 lingura de ulei, cca 5 linguri de gris, sare

Mod de preparare

Supa cu galuste si gaina de tara Intai am fiert gaina (de curte) in oala sub presiune. Dupa ce a fiert, am scos carnea iar in zeama ramasa am adaugat legumele taiate felii (nu foarte mici). Ceapa am tocat-o marunt. Cand legumele au fiert, am condimentat supa si am preparat si galustele. Ele trebuie puse imediat in supa fierbinte, altfel se intaresc. Pentru galuste, am batut oul cu sare si cu ulei dupa care am inceput sa adaug grisul. Aici depinde de marimea oului cat gris intra.

Trebuie sa iasa o coca nu foarte tare dar nici sa nu curga astfel incat sa se poata lua cu lingura. Asadar, se da focul la minim, se moaie lingura in supa fierbinte, apoi se ia coca cat incape si se
scufunda in supa. Probati intai cu o singura galusca, sa nu se dezintegreze, daca se intampla asta mai adaugati gris.

Galustile sunt gata la 2-3 minute dupa ce s-au ridicat la suprafata. Atunci se stinge focul, se pune
patrunjelul si se pune un capac pentru ca galustile se mai umfla in continuare.

Citeste continurea pe SFATULPARINTILOR. RO.


Articole recomandate

Semne ca ai lipsa de omega-3 Semne ca ai lipsa de omega-3
Studiile de specialitate au aratat ca omega-3 este un nutrient esential pentru un organism sanatos. Pe masura ce oamenii inteleg importanta acidului gras omega-3, incep sa includa alimente sau suplimente in dieta lor astfel incat sa nu se confrunte cu o deficienta de omega-3. Omega-3 este un acid
Ceaiul de ghimbir poate calma tusea si intareste sistemul imunitar. Ce beneficii mai are pentru sanatate Ceaiul de ghimbir poate calma tusea si intareste sistemul imunitar. Ce beneficii mai are pentru sanatate
Ceaiul de ghimbir este un remediu excelent pentru ameliorarea tusei, mai ales că ghimbirul are proprietăți expectorante și antiinflamatorii, ajutând la reducerea secretiilor care se produc în timpul gripei sau racelii. Cu toate acestea, tusea poate fi
Dieta anti-matreata. Ce trebuie sa mananci ca sa ai un par sanatos Dieta anti-matreata. Ce trebuie sa mananci ca sa ai un par sanatos
Un scalp uscat, cu mâncărime, poate fi frustrant, iar matreata poate fi jenanta. Pentru a avea insa un scalp si un par sanatos, nu trebuie sa faci mari eforturi, a explicat tricologul Stephanie Sey, pentru Daily Mail. Stephanie a marturisit ca dieta este extrem de
Insolatia la copii: o urgenta medicala Insolatia la copii: o urgenta medicala
Insolatia la copii poate fi periculoasa si este o urgenta medicala in special in cazul sugarilor, deoarece se pot deshidrata foarte usor. Parintii trebuie sa fie foarte atenti cand ies la plimbare cu copiii vara, cand temperaturile sunt ridicate si sa recunoasca simptomele insolatiei.  Ce
Beneficiile CBD in ameliorarea durerilor musculare Beneficiile CBD in ameliorarea durerilor musculare
Durerile musculare sunt deseori intalnite la sportivi, dar si la oamenii care au sau isi doresc un stil de viata sanatos si practica diferite sporturi pentru a se mentine in forma. Disconfortul resimtit in urma unor miscari fortate, poate afecta corpul atat in timpul unor miscari fizice usoare, cat