Skip to article

3 pozitii yoga antistres

3 pozitii yoga antistres
Cu aceste pozitii usoare, de baza in hatha yoga , vei scapa de stres fara plictiseala, lucrand in ritmul propriu.






3 pozitii yoga antistres



Scaunul

Scaunul este perfect pentru incalzire, ajuta la redobandirea puterii de concentrare si evacueaza tensiunile fizice. Trezeste energia, tonifica fesele si intareste picioarele.

Sus, cu picioarele apropiate, indoaie genunchii usor inainte in timp ce impingi pe fese din spate (ca si cum ai vrea sa te asezi). Ridica-ti bratele in prelungirea spatelui si lipeste mainile. Tine-ti calcaiele ferm pe podea si trage-ti bratele in sus, spre cer, mentinand stomacul contractat.

Mentine-ti postura pret de 3 respiratii complete si mareste durata in timpul antrenamentului. Pentru un plus de intensitate, priveste spre cer si indoaie-ti picioarele un pic mai mult.



3 pozitii yoga antistres





Arborele

Aceasta pozitie ajuta la ameliorarea echilibrului si puterii de concentrare. Ea intareste gambele si calcaiele, dar si interiorul coapselor.

Sus, cu picioarele apropiate, pune-ti piciorul drept in interiorul coapsei stangi (daca este prea greu pe genunchi sau glezna). Alatura-ti mainile in fata, la nivelul sternului, lasand umerii sa cada natural (adica fara tensiune, astfel incat acestia sa nu stea nici prea sus, nici prea jos). Priveste inainte.

Mentine-ti postura pret de 3 respiratii complete si mareste durata in timpul antrenamentului. Daca nu poti sa-ti tii echilibrul, sprijina-ti cotul de un zid. Dupa ce stapanesti bine pozitia, stai in arbore cu ochii inchisi.




3 pozitii yoga antistres




Pisica

Iata pozitia excelenta pentru respiratie! Pisica presupune intinderi de spate, gat si umeri, tensionand aceste zone, pe care le tonifica, si deschizand cutia toracica.

Stai sprijinita pe maini si genunchi, acestea in linie cu umerii si soldurile, permitandu-i spatelui sa adopte pozitia sa naturala. Picioarele sunt stranse, iar capul in prelungirea coloanei vertebrale. Stomacul este contractat. Inspira lent, indoind spatele. Impinge inainte cutia toracica si indreapta-ti capul (barbia ridicata, privirea spre cer). Apoi, din nou expira incet rotunjindu-ti spatele si coborand capul (barbia in piept si privirea in jos)

Incearca sa faci 5-10 respiratii complete.


Autor: Nuage

Articole recomandate

Cum sa ai o viata sanatoasa? 5 sfaturi de la specialisti Cum sa ai o viata sanatoasa? 5 sfaturi de la specialisti
In fiecare zi descoperim nou teluri pe care dorim sa le ducem la bun sfarsit. Iar accentul asupra lucrurilor simple precum alimentatia, odihna, timpul petrecut cu familia, lucruri atat de necesare pentru un stil de viata echilibrat, este in scadere. Astfel se naste stresul cotidian care ne indeamna
La ce este utila o pereche de saboti medicali? La ce este utila o pereche de saboti medicali?
Echipamentele de munca sunt diferite de la un domeniu la altul, aducand angajatului diverse beneficii sau reducand riscurile. In cazul domeniului de constructii, spre exemplu, pentru respectarea protectiei muncii, oamenii sunt nevoiti sa poarte caschete care sa ii protejeze de eventuale cazaturi de
De ce este mai convenabil sa cumperi dintr-o farmacie online? De ce este mai convenabil sa cumperi dintr-o farmacie online?
Nu poți spune că alegerea unui produs într-o farmacie este cel mai ușor lucru, cu excepția cazului în care știi deja ce vrei cu precizie. Prin urmare, în majoritatea cazurilor te bazezi pe vânzător. Dacă dorești să îți
Dental myths: de ce mituri vor specialistii sa te feresti Dental myths: de ce mituri vor specialistii sa te feresti
Într-o eră a informațiilor rapide, pe care le avem la îndemână în orice minut, ne considerăm norocoși: din câteva click-uri, putem obține milioane de rezultate. Însă suntem, de asemenea, predispuși căderii într-o
3 solutii eficiente pentru o dantura stralucitoare 3 solutii eficiente pentru o dantura stralucitoare
Pentru cei mai mulți dintre noi un zâmbet strălucitor înseamnă calea spre succes atât din punct de vedere social, cât și profesional. Un zâmbet alb și frumos este visul oricăruia dintre noi. Ei bine, în zilele noastre, există