Skip to article

Dr. Oz: Trucuri ca agitatia sarbatorilor sa nu iti afecteze mintea si corpul

Pe langa cadouri, veselie si petreceri alaturi de familie si prieteni, sarbatorile de iarna vin la pachet si cu stres, mahmureala, deshidratare si dureri. Cu putina organizare, poti face fata provocarilor acestei perioade. Afla mai jos cum sa iti pastrezi sanatatea pe tot parcursul sarbatorilor de iarna, direct de la faimosul Dr. Oz!

Asa cum ne-a obisnuit, cel mai cunoscut medic al Americii vine cu solutii inedite pentru cele mai frecvente neplaceri de sarbatori.

Iata ce secrete iti dezvaluie Dr. Oz pentru a-ti proteja eficient mintea si corpul de agitatia sarbatorilor!

Dureri

Nebunia sarbatorilor de iarna isi pune amprenta asupra organismului tau in diverse feluri. Durerile si inflamatiile sunt la ordinea zilei in aceasta perioada, astfel ca trebuie sa ai mare grija de tine. Atunci cand mergi, arterele depind de muschi, care imping sangele inapoi catre inima. De exemplu, atunci cand stai la o coada mai mult timp, sangele se acumuleaza in vene, ceea ce face ca genunchii si picioarele sa se umfle.

Pentru a preveni aceasta problema, incearca sa iti rotesti incheieturile in sensul acelor de ceasornic si sa iti flexezi pe rand picioarele. De asemenea, este recomandat sa distribui egal greutatea pe care o cari, astfel incat sa nu pui presiune doar pe o singura parte a corpului.

Stres.

Uneori este foarte greu sa percepi perioada sarbatorilor de iarna ca o vacanta, in special atunci cand ai atatea treburi de facut. De la curatenia generala, pana la cumparaturi si cadouri, nervii tai sunt solicitati la maxim, iar episoadele de furie pandesc la orice moment.

Chiar daca programul din aceasta perioada este foarte incarcat, incearca sa te relaxezi, sa te odihnesti si sa ceri ajutorul atunci cand responsabilitatile te coplesesc. De asemenea, in aceasta perioada este recomandat sa eviti mancatul emotional. In momentele stresante esti foarte tentata sa apelezi la alimente interzise, care contin cantitati mari de grasimi si zahar.

Deshidratarea pielii.

In sezonul rece, trebuie sa acorzi mai multa atentie pielii tale si sa o protejezi de temperaturile scazute. Ai grija la lotiunile pe care le folosesti si citeste cu atentie etichetele. De obicei, produsele care contin apa si alcool usuca pielea, astfel ca este recomandat sa folosesti produse care contin vaselina si care hidrateaza puternic pielea.

De asemenea, este recomandat sa eviti dusurile fierbinti, care priveaza pielea de uleiurile sale naturale hidratante.

Deranjamente stomacale.

Platourile ticsite cu alimente grele, prajiturile cu multa crema sau alcoolul isi pun amprenta asupra stomacului tau. In combinatie cu stresul, excesul alimentar duce la acumularea de grasimi, in special in zona abdomenului. Pentru a preveni problemele stomacale, incearca ca de sarbatori sa mananci cu moderatie si sa nu eviti fructele si legumele proaspete. In plus, nu uita sa te hidratezi!

Mahmureala.

In perioada sarbatorilor de iarna este foarte tentant sa uiti de obiceiurile alimentare sanatoase, insa trebuie sa te gandesti la efectele pe care alcoolul le are asupra organismului tau. Daca mergi la multe petreceri, incearca sa consumi cat mai putin alcool. In schimb, hidrateaza-te cu multa apa si sucuri naturale din fructe.

Pentru a preveni mahmureala, poti consuma oua, care contin antioxidanti puternici. Acestia stimuleaza ficatul, care elimina mai rapid toxinele din organism. De asemenea, pentru a reduce efectele mahmurelii, bea si suc de pere.

Autor: Mihaela Rotaru

Sursa foto: healthyliving.msn.com

Articole recomandate

8 SUPER-ALIMENTE pentru cresterea ENERGIEI. Iata cum sa le folosesti! 8 SUPER-ALIMENTE pentru cresterea ENERGIEI. Iata cum sa le folosesti!
Fructele si legumele sunt excelente surse de nutrienti, vitamine, minerale, antioxidanti. Multi dintre acesti nutrienti sunt binecunoscuti pentru efectele lor asupra sanatatii umane. Dintre toate  fructele si legumele, exista 8 super-alimente care contribuie atat la cresterea nivelului de
10 semne pe care le transmite corpul inaintea unui atac de cord 10 semne pe care le transmite corpul inaintea unui atac de cord
Bolile de inima continua sa fie principala cauza de deces atat la barbati, cat si la femei in intreaga lumea. Semnele unui atac de cord pot fi transmise de corp cu mult timp inainte ca acesta sa se produca. Indentificarea acestor semne si intervenirea precoce poate face diferenta intre viata si
Efectele devastatoare ale privarii de somn. Ce se intampla in creier cand nu dormi suficient Efectele devastatoare ale privarii de somn. Ce se intampla in creier cand nu dormi suficient
Atunci cand nu dormi nu doar tu ai de suferit ci si pielea ta, job-ul tau, precum si relatia ta. De ce? Iata ce efecte devastatoare are privarea de somn. Anatomia somnului Nevoia de somn difera de la persoana la persoana, insa adultii au nevoie de cel putin 7 ore de somn pe noapte. Nu doar
Somnul ghidat - terapia miraculoasa marca Bodhie Vik Somnul ghidat - terapia miraculoasa marca Bodhie Vik
Ne petrecem aproape o treime din viata dormind, iar calitatea somnului ne influenteaza starea de bine si sanatatea. Cercetarile au demonstrat ca un somn insuficient poate avea efecte negative nu doar pe termen scurt, cand poate cauza instabilitate emotionala si cresterea nivelului anxietatii, ci si
Pietrele la rinichi: cum pot fi prevenite Pietrele la rinichi: cum pot fi prevenite
Pietrele la rinichi sunt o afectiune foarte frecventa. Sunt bucati solide de materiale multiple care se formeaza in rinichii nostri din cauza mineralelor din urina. Acestea apar de obicei din cauza consumului redus de apa si depunerea de minerale in interiorul rinichilor.  Corpul genereaza