Skip to article

Dr. Oz: Trucuri ca agitatia sarbatorilor sa nu iti afecteze mintea si corpul

Pe langa cadouri, veselie si petreceri alaturi de familie si prieteni, sarbatorile de iarna vin la pachet si cu stres, mahmureala, deshidratare si dureri. Cu putina organizare, poti face fata provocarilor acestei perioade. Afla mai jos cum sa iti pastrezi sanatatea pe tot parcursul sarbatorilor de iarna, direct de la faimosul Dr. Oz!

Asa cum ne-a obisnuit, cel mai cunoscut medic al Americii vine cu solutii inedite pentru cele mai frecvente neplaceri de sarbatori.

Iata ce secrete iti dezvaluie Dr. Oz pentru a-ti proteja eficient mintea si corpul de agitatia sarbatorilor!

Dureri

Nebunia sarbatorilor de iarna isi pune amprenta asupra organismului tau in diverse feluri. Durerile si inflamatiile sunt la ordinea zilei in aceasta perioada, astfel ca trebuie sa ai mare grija de tine. Atunci cand mergi, arterele depind de muschi, care imping sangele inapoi catre inima. De exemplu, atunci cand stai la o coada mai mult timp, sangele se acumuleaza in vene, ceea ce face ca genunchii si picioarele sa se umfle.

Pentru a preveni aceasta problema, incearca sa iti rotesti incheieturile in sensul acelor de ceasornic si sa iti flexezi pe rand picioarele. De asemenea, este recomandat sa distribui egal greutatea pe care o cari, astfel incat sa nu pui presiune doar pe o singura parte a corpului.

Stres.

Uneori este foarte greu sa percepi perioada sarbatorilor de iarna ca o vacanta, in special atunci cand ai atatea treburi de facut. De la curatenia generala, pana la cumparaturi si cadouri, nervii tai sunt solicitati la maxim, iar episoadele de furie pandesc la orice moment.

Chiar daca programul din aceasta perioada este foarte incarcat, incearca sa te relaxezi, sa te odihnesti si sa ceri ajutorul atunci cand responsabilitatile te coplesesc. De asemenea, in aceasta perioada este recomandat sa eviti mancatul emotional. In momentele stresante esti foarte tentata sa apelezi la alimente interzise, care contin cantitati mari de grasimi si zahar.

Deshidratarea pielii.

In sezonul rece, trebuie sa acorzi mai multa atentie pielii tale si sa o protejezi de temperaturile scazute. Ai grija la lotiunile pe care le folosesti si citeste cu atentie etichetele. De obicei, produsele care contin apa si alcool usuca pielea, astfel ca este recomandat sa folosesti produse care contin vaselina si care hidrateaza puternic pielea.

De asemenea, este recomandat sa eviti dusurile fierbinti, care priveaza pielea de uleiurile sale naturale hidratante.

Deranjamente stomacale.

Platourile ticsite cu alimente grele, prajiturile cu multa crema sau alcoolul isi pun amprenta asupra stomacului tau. In combinatie cu stresul, excesul alimentar duce la acumularea de grasimi, in special in zona abdomenului. Pentru a preveni problemele stomacale, incearca ca de sarbatori sa mananci cu moderatie si sa nu eviti fructele si legumele proaspete. In plus, nu uita sa te hidratezi!

Mahmureala.

In perioada sarbatorilor de iarna este foarte tentant sa uiti de obiceiurile alimentare sanatoase, insa trebuie sa te gandesti la efectele pe care alcoolul le are asupra organismului tau. Daca mergi la multe petreceri, incearca sa consumi cat mai putin alcool. In schimb, hidrateaza-te cu multa apa si sucuri naturale din fructe.

Pentru a preveni mahmureala, poti consuma oua, care contin antioxidanti puternici. Acestia stimuleaza ficatul, care elimina mai rapid toxinele din organism. De asemenea, pentru a reduce efectele mahmurelii, bea si suc de pere.

Autor: Mihaela Rotaru

Sursa foto: healthyliving.msn.com

Articole recomandate

100 de alimente sanatoase pentru buna functionare a organismului 100 de alimente sanatoase pentru buna functionare a organismului
Pentru a fi sanatos trebuie sa consumi si alimente sanatoase. Pe langa stilul de viata activ si lipsa exceselor de orice fel, o dieta bazata pe alimente sanatoase contribuie din plin la buna functionare a organismului, la pastrarea tonusului bun si la mentinerea sanatatii fizice si psihice. Iata o
Curry: 7 beneficii nestiute pentru sanatate Curry: 7 beneficii nestiute pentru sanatate
Curry este un condiment extrem de apreciat de bucătari pentru gustul său puternic. V-aţi gândit însă că pudra de curry poate fi la fel de benefică şi pentru sănătate? În antichitate, curry se folosea pentru tratarea inflamaţiilor,
De ce trebuie sa bei apa cand simti nevoia de dulce De ce trebuie sa bei apa cand simti nevoia de dulce
Hidratarea este foarte importanta pentru organism si sanatate. Din acest motiv este esentiala consumarea a 2 litri de apa pe zi.  Deshidratarea poate duce la probleme grave si la stres puternic in organism. In prima faza, deshidratarea se manifesta cu o senzatie de foame. Persoanele care nu
Ai gatul inflamat? 8 remedii naturiste pentru durerile de gat Ai gatul inflamat? 8 remedii naturiste pentru durerile de gat
Gat inflamat. Daca ai probleme cand inghiti, simti arsuri sau mancarimi, este un semn ca poti face gripa sau ai racit. Sau poate ca ai vorbit prea mult sau prea tare, sau ai respirat pe gura si nu pe nas. Indiferent de cauze, gatul iti este inflamat, te doare, tusesti si nu iti poti desfasura
Fa aceste 5 lucruri in pat seara si vei fi mai fericit dimineata! Fa aceste 5 lucruri in pat seara si vei fi mai fericit dimineata!
Vrei sa fii fericit? Fa aceste 5 lucruri in pat, inainte de culcare! Da, probabil ca vei spune ca fericirea are nevoie de eforturi majore pentru a fi atinsa. In realitate, este nevoie de doar cateva mici schimbari. Nu trebuie sa te dai peste cap, ca-n povesti, de trei ori. Iata, asadar, ce sa faci
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda