Skip to article

Alimente cu puteri vindecatoare. Ce nu trebuie sa-ti lipseasca din dieta!

Alimente cu puteri vindecatoare. Ce nu trebuie sa-ti lipseasca din dieta! Alimente cu puteri vindecatoare
Alimentele inseamna mai mult decat savoare si gust. Alimentele inseamna sanatate si putere de vindecare. Descopera care sunt acele alimente care, pe masura ce le consumi, contribuie la sanatatea organismului tau si la puterea acestuia de vindecare.

Indiferent ca suferi de o simpla raceala sau boli mai grave, consuma periodic aceste alimente, astfel incat sa tratezi mai usor problema existenta.

Ceapa

In mod sigur nu era alimentul pe care il doreai la inceputul listei, dar trebuie sa recunosti beneficiile consumului de ceapa. Acest aliment pe care il ocolesti de foarte multe ori din cauza mirosului, este unul dintre cele mai bune medicamente naturale pe care le poti consuma. Ceapa nu ar trebui sa lipseasca din regimul tau alimentar. Aceasta lupta cu putere impotriva celulelor canceroase datorita enzimelor pe care le contine. Mai mult decat atat, ceapa este un medicament puternic impotriva insomniei, asa ca daca te confrunti adesea cu aceasta problema, consuma o felie mica de ceapa cu o ora inainte de culcare.

Ceapa mai contine antioxidanti care reduc inflamatiile si care previn problemele cauzate de radicalii liberi (imbolnavire, imbatranire prematura etc).

Spanac

Spanacul este o leguma specifica perioadei de primavara. Totusi, aceasta se gaseste in tot timpul anului datorita agricultorilor care o cultiva in sere.

Spanacul te protejeaza impotriva bolilor oculare si stimuleaza vindecarea in cazul aparitiei unei probleme. In acelasi timp, spanacul ajuta organismul sa se recupereze in urma atacurilor de cord si a altor probleme de la nivelul inimii.

Consuma zilnic spanac, sub forma de salata proaspata. Cu putin otet balsamic, salata ta va fi delicioasa, aromata si super sanatoasa.

Kiwi

Dulci-acrisoare, fructele de kiwi au in compozitia lor elemente cu ajutorul carora corpul tau se poate vindeca mai repede atunci cand suferi de o afectiune. Acestea contin multa vitamina C (de doua ori mai multa decat portocalele), fibre, vitamine, minerale si fitonutrienti care protejeaza impotriva bolilor de inima.

In acelasi timp, persoanele care consuma frecvent kiwi sunt mai protejate impotriva bolilor de inima, a accidentelor vascular cerebrale si a bolilor respiratorii.

Cirese

Nutritive, dar in acelasi timp sarace in calorii, ciresele se afla si ele printre cele mai bune alimente atunci cand este vorba despre grabirea vindecarii. Daca tocmai ai suferit o operatie, daca urmezi un tratament medicamentos sau pur si simplu vrei sa previi aparitia unor afectiuni, consuma cirese. Cu cat vei consuma mai multe cirese, cu atat in organismul tau se vor forma mai multi compusi de aparare.

Fasolea

Cu un continut scazut de colesterol, fasolea este un aliment satios, nutritiv si calitativ. Fasolea regleaza nivelul de zahar din sange, ajuta la producerea insulinei in cantitati potrivite. Mai mult decat atat, fasolea protejeaza organismul de celulele canceroase, datorita faptului ca are in componenta sa un fitochimical special. Conform cercetarilor, femeile care au consumat fasole de doua ori pe saptamana au avut un risc cu 24% mai scazut de a se imbolnavi de cancer, spre deosebire de cele care nu au consumat acest aliment.

Autor: Ana-Maria Dragota

Articole recomandate

Frumusete: 10 alimente care iti curata instant tenul Frumusete: 10 alimente care iti curata instant tenul
Tenul curat, lipsit de acnee si puncte negre pare a fi o simpla utopie in prezent, cand poluarea si stilul de viata nu tocmai sanatos isi pun amprenta asupra lui. Dar lucurile nu sunt chiar atat de sumbre, mai ales daca inveti sa iti ingrijesti tenul cu ajutorul alimentelor ticsite de vitamine,
Dieta cu pastarnac: ce alimente inlocuieste si cum te ajuta sa slabesti sanatos Dieta cu pastarnac: ce alimente inlocuieste si cum te ajuta sa slabesti sanatos
Pastarnacul este o leguma radacinoasa care te poate ajuta sa slabesti sanatos, sa-ti intaresti sistemul imunitar, sa-ti scazi nivelul de colesterol si sa combati anemia. Pastarnacul se foloseste in special in sezonul rece, pentru a da o savoare aparte ciorbelor, supelor si mancarurilor. Daca te
5 alimente anti-imbatranire 5 alimente anti-imbatranire
Imbatranirea este un proces natural pe care nu il poti impiedica, insa trebuie sa stii ca daca ai grija de tine, ii poti amana efectele. In primul rand, trebuie sa fii atenta la ceea ce mananci, deoarece produsele care ajung in organismul tau pot accelera sau, dimpotriva, pot incetini procesul de
Depresie si anxietate: 10 alimente care fac minuni pentru starea ta interioara Depresie si anxietate: 10 alimente care fac minuni pentru starea ta interioara
Desi astenia isi face mai des loc in starea ta primavara, se poate intampla ca anxietatea si simptomele depresiei sa te cuprinda si la inceputul toamnei. Inainte de a cadea de tot in borcanul cu melancolie, afla ca secretul alungarii acestor stari proaste sta chiar in farfuria ta! Incearca sa
Argumente pro si contra despre alimentele din dieta ta. Care sunt benefice pentru sanatate! Argumente pro si contra despre alimentele din dieta ta. Care sunt benefice pentru sanatate!
In ultimul timp, au aparut atat de multe studii despre alimente, incat am ajuns sa nu mai stim care sunt benefice si care nu pentru sanatatea noastra. Care sunt alimentele cu adevarat sanatoase si care sunt acelea pe care ar trebui sa le eliminam complet din dieta noastra zilnica?Ciocolata:
5 alimente care sunt mai sanatoase crude 5 alimente care sunt mai sanatoase crude
Alimentele crude nu sunt intotdeauna prima noastra alegere, intrucat de mici am fost obisnuite sa consumam mancaruri gatite. Chiar daca multe dintre aceste mancaruri contineau ingrediente sanatoase, cum ar fi legume si condimente, prin procesul termic indelungat multe dintre calitatile nutritive