Skip to article

Energie in pahar - sucuri vitaminizante

Uita de clasicul suc de portocale la micul dejun! Pentru a-ti face plinul cu energie inainte de iarna, ai nevoie de vitamine. Mizeaza pe sucul de mere, pere si multe alte vegetale colorate ce iti vor da pofta de viata. Testeaza retetele noastre!

Vom folosi in sucuri doar fructe si legume specifice toamnei, pentru a beneficia intotdeauna de ingrediente proaspete.

Perele au efecte antistres. Merele ajuta sistemul digestiv, imbunatatesc memoria si protejeaza sistemul cardiovascular de efectele negative ale colesterolului.

Morcovii sunt adevarate arme anti-aging datorita continutului mare de antioxidanti, mentin sanatatea ochilor, pielii si parului.

Strugurii contin resveratrol, o substanta despre care s-a demonstrat ca lupta impotriva obezitatii, dar este si un antioxidant cu efecte benefice la nivelul intregului organism.

Telina este un adevarat medicament pentru organism, continand o sumedenie de vitamine (C, K, B1, B6) si minerale (potasiu, zinc, fosfor, calciu), avand, printre altele, rol de reglare a disfunctiilor hormonale si de detoxifiere.

Sfecla rosie contine betacianina, un antioxidant puternic, ce ii confera acestei legume culoarea sa deosebita. Beneficiile consumului de sfecla rosie asupra organismului sunt scaderea colesterolului, protejarea ficatului si prevenirea cancerului.

1. Suc de pere, mere si morcovi
Ingrediente: 2 pere, 1 mar, 2 morcovi
Preparare: spala si usuca fructele si legumele, taie marul si perele in 2 bucati. Baga tot la blender. Gusta!

2. Suc de mere, struguri si telina
Ingrediente: 1 ciorchine de strugure, 1 mar, 2 morcovi, 1 fir de telina
Preparare: spala si usuca fructele si legumele, taie marul in 2 bucati. Baga tot la blender. Gusta!

3. Suc de mar si telina
Ingrediente: 2 mere, 1 fir de telina
Preparare: spala si usuca fructele si legumele. Taie-le in bucati nu foarte fine. Baga tot la blender. Gusta!

4. Suc de pere, ghimbir si telina
Ingrediente: 3 pere, 1 fir de telina, 1 cm de ghimbir proaspat
Preparare: spala si usuca fructele si legumele. Baga tot la blender. Gusta!

5. Suc de morcovi si de mere
Ingrediente: 3 morcovi, 1 mar
Preparare: spala si usuca fructele si legumele, taie-le in bucati grosiere. Baga tot la blender. Gusta!

6. Suc de sfecla rosie, morcovi si telina
Ingrediente: 1 sfecla rosie, 3 morcovi, 10 cm fir de telina, 1/2 lime
Preparare: spala cu peria sfecla si morcovii. Spala si usuca telina, decojeste lamaia. Baga tot la blender. Gusta!


Autor: Nuage

Articole recomandate

8 SUPER-ALIMENTE pentru cresterea ENERGIEI. Iata cum sa le folosesti! 8 SUPER-ALIMENTE pentru cresterea ENERGIEI. Iata cum sa le folosesti!
Fructele si legumele sunt excelente surse de nutrienti, vitamine, minerale, antioxidanti. Multi dintre acesti nutrienti sunt binecunoscuti pentru efectele lor asupra sanatatii umane. Dintre toate  fructele si legumele, exista 8 super-alimente care contribuie atat la cresterea nivelului de
10 semne pe care le transmite corpul inaintea unui atac de cord 10 semne pe care le transmite corpul inaintea unui atac de cord
Bolile de inima continua sa fie principala cauza de deces atat la barbati, cat si la femei in intreaga lumea. Semnele unui atac de cord pot fi transmise de corp cu mult timp inainte ca acesta sa se produca. Indentificarea acestor semne si intervenirea precoce poate face diferenta intre viata si
Efectele devastatoare ale privarii de somn. Ce se intampla in creier cand nu dormi suficient Efectele devastatoare ale privarii de somn. Ce se intampla in creier cand nu dormi suficient
Atunci cand nu dormi nu doar tu ai de suferit ci si pielea ta, job-ul tau, precum si relatia ta. De ce? Iata ce efecte devastatoare are privarea de somn. Anatomia somnului Nevoia de somn difera de la persoana la persoana, insa adultii au nevoie de cel putin 7 ore de somn pe noapte. Nu doar
Somnul ghidat - terapia miraculoasa marca Bodhie Vik Somnul ghidat - terapia miraculoasa marca Bodhie Vik
Ne petrecem aproape o treime din viata dormind, iar calitatea somnului ne influenteaza starea de bine si sanatatea. Cercetarile au demonstrat ca un somn insuficient poate avea efecte negative nu doar pe termen scurt, cand poate cauza instabilitate emotionala si cresterea nivelului anxietatii, ci si
Pietrele la rinichi: cum pot fi prevenite Pietrele la rinichi: cum pot fi prevenite
Pietrele la rinichi sunt o afectiune foarte frecventa. Sunt bucati solide de materiale multiple care se formeaza in rinichii nostri din cauza mineralelor din urina. Acestea apar de obicei din cauza consumului redus de apa si depunerea de minerale in interiorul rinichilor.  Corpul genereaza