Skip to article

Sanatatea si magneziul mineral

Magneziul mineral este folosit in indeplinirea mai multor functii vitale ale organismului. In corpul omenesc exista peste 300 de procese bio-chimice care procura acestuia necesarul de magneziu. Pornind de la inima, pana la structura osoasa, unele dintre sistemele si structurile fundamentale ale organismului se bazeaza pe aceasta importanta resursa minerala. Atat sanatatea de zi cu zi, cea pe termen lung cat si bunastarea fizica si psihica necesita un aport suficient de magneziu.

Magneziul joaca un rol decisiv in controlul activitatilor neuro-musculare ale inimii si ajuta la pastrarea regulata a batailor inimii. In acelasi timp ajuta la reglarea presiunii sangelui si pastrarea ei in limite normale.

Exista si un interes stiintific in ceea ce priveste magneziul si legaturile sale cu diabetul. Principala cauza se datoreaza faptului ca magneziul este necesar secretiei de insulina si indeplinirii functiei sale si se bucura de un rol important in controlarea zaharului din sange. De asemenea, magneziul este folosit la transformarea zaharurilor in energie.

Bucurandu-se de un strans parteneriat cu anumite vitamine, substante minerale si alte elemente nutritive, magneziul este esential pentru sanatate si pentru functionarea sistemului neurologic si muscular ale corpului, dand posibilitatea muschilor si nervilor de a se contracta.

Este foarte important de a mentine un nivel corespunzator de magneziu in organism deoarece deficientele pot cauza probleme grave de sanatate. Barbatii adulti au nevoie de aproximativ 350 mg de mangeziu pe zi, iar femeile adulte au nevoie de 280 mg zilnic, cu o crestere de pana la 420 mg pe zi pentru femeile insarcinate sau cele care alapteaza. Copii, avand in vedere marimea si greutatea lor necesita intre 130 si 240 mg pe zi.

Deficientele de magneziu pot provoca pierderi grave de calciu, spasme cardiace, batai neregulate ale inimii, nervozitate, confuzie, pierderea apetitului, greturi, voma, contractii si spasme ale muschilor, oboseala si produc o senzatie de slabiciune fizica, atat la nivel general cat si la nivelul muschilor.

Consumul zilnic al nivelului standard de vitamine, substante minerale si alte elemente nutritive sunt esentiale pentru a fi sanatos si pentru functionarea normala a sistemelor organismului uman. Din pacate, multe persoane nu realizeaza acest aport de magneziu numai prin intermediul dietei zilnice.

Folosirea suplimentelor nutritionale pentru a compensa diferenta intre ceea ce ar trebui sa mancam si ceea ce mancam de fapt este o optiune utila. Sistemele corpului sunt bazate pe o balanta delicata de elemente chimice, prea multe dar si prea putine pot fi daunatoare. Un nutritionist sau un specialist fitoterapeut va poate ajuta in alegerea unui plan de suplimente alimentare care sa se potriveasca nevoilor individuale.

Sursele naturale de unde se poate procura magneziul sunt semintele de soia, legume verzi si proaspete, germeni cruzi din grau, mere, migdale, nuci, miere in forma bruta, piersici, orez brun, smochine, lamai si grepfrut.

Dintre produsele naturale care pot asigura un aport de magneziu in organism, va prezentam:

Favimin - (Calciu, Magneziu, Zinc, Fosfor)

Utilizare / administrare: 1-3 capsule de 3 ori/zi, intre mese. A se folosi cu prudenta in litiaza calcica; a nu se folosi in in hipercalcemie.

Indicatii: Este util in tetanie, spasmofilie, osteoporoza, prevenirea fracturilor spontane, efort fizic si intelectual, depresii, stres, nervozitate, pierderea senzibilitatii gustative si olfactive, hipercolesterolemie, diabet, protejeaza prostata.

Acest produs poate fi comandat online aici .

Calciu Magneziu Zinc

Utilizare / administrare: 1 capsula de 3 ori/zi.
Indicatii: Produsul se recomanda in tetanie calcipriva, rahitism, stres, stari depresive, disfunctii sexuale (sterilitate), afectiuni ale prostatei.

Acest produs poate fi comandat online aici .

Spirulina & Chlorella

Utilizare / administrare: 2 capsule de 3 ori/zi.
Indicatii: Produsul se recomanda in cresterea performantelor sportive, adjuvant in curele de slabire, gastrite hiperacide, ulcer gastric si duodenal, adjuvant in tratamentul hepatitei cronice si acute, hipovitaminoza de diverse cauze, stari de fatigabilitate, carente de calciu si magneziu, profilaxia infectiilor microbiene si virale.

Acest produs poate fi comandat online aici .

Articole recomandate

100 de alimente sanatoase pentru buna functionare a organismului 100 de alimente sanatoase pentru buna functionare a organismului
Pentru a fi sanatos trebuie sa consumi si alimente sanatoase. Pe langa stilul de viata activ si lipsa exceselor de orice fel, o dieta bazata pe alimente sanatoase contribuie din plin la buna functionare a organismului, la pastrarea tonusului bun si la mentinerea sanatatii fizice si psihice. Iata o
10 secrete despre capuse pe care trebuie sa le stii! Afla cum sa eviti sa fii muscat 10 secrete despre capuse pe care trebuie sa le stii! Afla cum sa eviti sa fii muscat
Incepe vacanta, s-a incalzit afara, iar iesireile in natura vor fi din ce in ce mai dese. Numai ca petrecerile in iarba verde se pot sfarsi mai putin placut daca ne ies in cale neplacutele capuse. Daca ti se intampla sa fii muscat de o capusa, trebuie sa ajungi imediat la medic pentru ca aceasta sa
Cum sa-ti vopsesti parul singura Cum sa-ti vopsesti parul singura
Daca ai foarte mult par alb nu vrei sa cheltui foarte multi bani pentru a te vopsi la coafor, poti incerca sa-ti vopsesti parul singura. Iata cum sa-ti vopsesti parul singura! Intai de toate, asigura-te ca ai tot ce-ti trebuie: vopsea la nuanta care trebuie (nu uita sa te asiguri ca numerele de pe
11 reguli alimentare ca sa reduci inflamatiile din corp 11 reguli alimentare ca sa reduci inflamatiile din corp
Daca scopul tau este sa ai o alimentatie care sa-ti mentina sanatatea pe termen lung, atunci reducerea inflamatiei este cruciala. Inflamatia in corp poate cauza ori contribui in cazul multor afectiuni inclusiv osteoartrita, artrita reumatoida, boli ale inimii, Alzheimer, Parkinson si chiar cancer.
Ce sa faci cand te doare burta. 7 trucuri rapide Ce sa faci cand te doare burta. 7 trucuri rapide
Ce sa faci cand te doare burta. Durerile de burta pot fi foarte inconfortabile. Daca te prind si intr-un moment in care ai nevoie de liniste, te-au dat complet peste cap. De aceea ai nevoie de cateva trucuri foarte rapide. Iata ce sa faci cand te doare burta. 1. Mergi la baie In momentele in care
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda