Skip to article

Supliment de sanatate - campania educationala Vitacare

Compania Vitacare lanseaza campania Supliment de sanatate cu Vitacare si Ioana, campanie nationala desfasurata la nivel national care isi propune sa informeze publicul larg asupra PREVENTIEI ca stil de abordare al sanatatii si a unei alimentatii echilibrate ca baza a unui organism sanatos.

Campaniei i se alatura Lector Universitar Dr. Lygia Alexandrescu, reputat specialist in nutritie, care va da sfaturi celor interesati despre ce inseamna o alimentatie sanatoasa si ce rol au suplimentii alimentari in mentinerea unei vieti echilibrate.

Pe parcursul campaniei specialistii Vitacare vor oferi informatii despre sustinerea imunitatii, importanta vitaminelor, cum se alege un supliment nutritiv, care sunt diferentele intre extracte, pulberi, care sunt cele mai bune momente pentru cura de detoxifiere, cum ne ajutam organismul in timpul dietelor vegetariene/post etc. Caravana Vitacare si Ioana va ajunge in acest an in orasele Craiova, Timisoara, Cluj, Iasi, Brasov, Constanta, primul oras in care caravana a poposit a fost Craiova, pe 6 aprilie 2011.

Prima tema a campaniei: Suplimenteaza-ti dieta de post!
Dr Lygia Alexandrescu: "Inainte de Paste si la inceput de primavara simtim nevoia sa ne primenim si sufletul si trupul in asteptarea marii Sarbatori. Si astefel reducem si chiar eliminam consumul de produse de origine animala. Aceasta practica este controversata de cei care ridica problema suficientei nutrientilor esentiali pe care ii furnizam organismului ( avand in vedere ca alimentele de tipul carnii, oualelor sau lactatelor, dispar din dieta). Un lucru este cert: dieta excusiv vegetariana este binevenita in general pentru organism, insa trebuie bine gandita si planificata, pentru a nu produce dezechilibre la nivelul acestuia."

Marile absente sunt proteinele? Proteinele sunt esentiale pentru cresterea si regenerarea celulara si de aceea trebuie sa faca parte si din dieta vegetariana. Studiile arata ca o dieta foarte bogata in proteine implica o serie de complicatii renale si cresc incidenta osteoporozei si de aceea chiar sunt indicate anumite perioade in care sa se consume proteine in cantitate moderata. Aproape toate alimentele cu exceptia alcoolului si zaharului sunt surse de proteine: nucile, semintele, cartofii, painea integrala, orezul, spanacul, broccoli, alunele, mazarea, untul de arahide, tofu, laptele de soia si lintea sunt doar cateva exemple de surse de proteine vegetale. Asadar proteinele nu sunt o tara pentru dieta de post.

Grasimile se consuma in cantitate prea mica in post? Nu neaparat. Dietele vegetariene sunt sarace in grasimi ceea ce explica incidenta scazuta la boli cardiovasculare, afectiuni cronice si cancer la vegetarieni. Surse de grasimi care ar putea fi utilizate limitat sunt: uleiul de masline, nucile, alunele, untul de alune, semintele, avocado si nuca de cocos. In absenta grasimilor animale ficatul este detoxifiat si regenerat. Ficatul este considerat pe buna dreptate un adevarat laborator al organismului uman deoarece indeplineste peste 500 de functii printre care: de digerare a grasimilor, de asigurare a rezervelor de nutrienti, de filtrare a toxinelor si a reziduurilor din sange, de sintetizare a unor tipuri de proteine, etc.
Supliment de sanatate - campania educationala Vitacare

Dr Razvan Alexandru, Director General Vitacare: "Alimentatia si modul de viata sunt cei mai importanti factori care influenteaza functionalitatea ficatului. Vitacare prezinta produsul Silivit F de la Vitacare care ofera beneficiile unui principiu activ - Silimarina concentrata, utilizat in cazul afectiunilor hepatice. Silimarina manifesta o puternica actiune hepatoprotectoare, antifibrozanta si antioxidanta.

Actiunea hepatoprotectoare se manifesta prin refacerea structurii membranei celulei hepatice, impiedicand patrunderea substantelor toxice in celula. Silivit F este benefic in cazul hepatitelor acute si cronice, cirozelor si steatozelor hepatice. De asemeni, inlatura efectele adverse ale unor substante medicamentoase cu risc hepatic precum medicatia psihotropa si hormonala prin marirea protectiei hepatice. Silivit F ajuta la refacerea organismului dupa diverse intoxicatii, inclusiv dupa consumul cronic de alcool."

Mineralele de tipul calciului, fierului, zincului se gasesc in cantitate suficienta in alimentele de post? Calciul este mineralul necesar unui sistem osos echilibrat se gaseste in cantitati suficiente in: legume proaspete cu frunze verzi (salata verde), tofu, seminte de susan, soia, smochine, broccoli, nuci si seminte. Zincul este furnizat de alimentele vegetariene, chiar in cantitate mai mare decat cea recomandata zilnic. Se gaseste in cereale neprelucrate, legume proaspete si nuci.

Fasolea uscata si legumele verzi sunt principalele surse de fier din hrana vegetariana. Absorbtia fierului este favorizata de prezenta vitaminei C si deci consumul alimentelor bogate in vitamina C, alaturi de cele bogate in fier este mai mult decat recomandat. Alte surse de fier sunt: lintea, soia, mazarea, prunele, smochinele si strugurii. Pentru a prevenia anemia in post putem beneficia de suplimentare din extracte naturale.

Supliment de sanatate - campania educationala Vitacare



Dr Lygia Alexandrescu: "De mare ajutor in post ne poate fi suplimentul Izglobin de la Vitacare, care reprezinta un complex de Fier, Zinc, Cupru si vitamine asociate in mod natural astfel incat sa completeze aportul nutritiv necesar organismului anemic.

Fierul, zincul si cuprul se regasec in componenta unor proteine structurale ale organismului, cel mai important fiind fierul deoarece intra in componenta hemoglobinei. Vitamina C alaturi de B6 si B12 intensifica absorbtia fierului la nivel intestinal, iar o buna absorbtie a vitaminelor B este asigurata de acidul folic.

Urzicile nu trebuie nici ele uitate in post pentru ca sunt un tonifiant general extraortdinar. Prin continutul lor bogat in aminoacizi esentiali, vitamine B (acid folic), C, A, E si K, calciu, fier si magneziu si in special clorofila, urzicile pot fi considerate atat alimentcat si plante medicinale. Astfel este cunoscuta folosirea urzicilor in afectiuni hematologice (combat anemia), afectiuni respiratorii (deschid caile respiratorii, reduc tusea si reduc si fluidifica mucusul bronho-pulmonar), combat constipatia prin stimularea digestiei, au actiune hipoglicemianta (scad glicemia) si actioneaza pozitiv in afectiunile dermale (eczeme, matreata)."
Supliment de sanatate - campania educationala Vitacare


Pentru ca numai la inceputul lunii martie urzica este comestibila, Vitacare recomanda pentru intregul an, suplimentul Urzica, un extract de urzica cu efecte diuretice, cu o extraordinara capacitate de curatare si detoxifiere a organismului, si cu efect in reducerea celulitei. Extractul din frunze de urzica are efecte astringente, prevenind aparitia infectiilor la nivelul tubului digestiv. Datorita continutului bogat in clorofila, intareste organismul, imbunatateste schimbul de substante si functia fiziologica a organelor.

Folosirea urzicii se recomanda persoanelor care au o munca fizica si psihica solicitanta , dar si copiilor care in perioada de crestere au necesitati speciale. Extractul de urzica este recomandat ca fiind un bun diuretic, inlatura astfel din organism surplusul de apa si toxinele, ajuta la imbunatatirea imunitatii si reduce frecventa bolilor infectioase , ajuta la reducerea intinderii eczemelor la copii, contribuie la desfundarea foselor nazale pentru o mai buna respiratie, actioneaza favorabil in timpul menstruatiei, ajuta la mentinerea in limite normale a nivelului zaharului in sange, ajuta la reducerea simptomatologiei in adenomul de prostata .

Procesul de detoxifiere prin care trece organismul in perioada postului poate fi sustinut si de proprietatile unui extract din fructe de papaya, supranumit si "fructul ingerilor". Papaya contine papaina, cea mai importanta enzima ce se regaseste atat in frunzele, cat in fructele plantei tropicale. Aceasta enzima este asemanatoare cu o substanta produsa de organismul uman, pepsina, cu rol in digerarea alimentelor. Bogat in magneziu, potasiu, fier, calciu si alte minerale precum si vitamine (contine mai multa vitamina C decat kiwi) A, C, E si cu un continut de beta-caroten mai mare decat morcovul, fructul de Papaya prezinta numeroase beneficii asupra organismului, antiimbatranire si detoxifiante, fiind totodata un bun energizant.

Supliment de sanatate - campania educationala Vitacare



Vitacare recomanda Papaya ca remediu pentru problemele digestive. Ingredientele active din extractul de papaya sunt recunoscute pentru proprietatile lor de regenerare si efectele diuretice. Papaya contine papaina, cea mai importanta enzima ce se regaseste atat in frunzele, cat in fructele plantei tropicale. Aceasta enzima este asemanatoare cu o substanta produsa de organismul uman, pepsina, cu rol in digerarea alimentelor.

Dr Lygia Alexandrescu: "In afara de faptul ca poate acoperi fara probleme necesitatile nutritive ale organismului, dieta vegetariana are o serie de beneficii: normalizeaza presiunea sangelui si nivelul colesterolului, curata arterele si aspectul dermal, da energie si vitalite sexuala, digestie usoara, memorie buna si capacitate de concentrare crescuta. Si toate aceste beneficii obtinute in urma unui program alimentar vegetarian se explica practic prin cresterea cantitatii de vitamine si minerale consumate; acestea ajuta la intarirea sistemului imunitar, mentin oasele puternice, ajuta digestia si reduc greutatea corporala la normalitate."

Articole recomandate

100 de alimente sanatoase pentru buna functionare a organismului 100 de alimente sanatoase pentru buna functionare a organismului
Pentru a fi sanatos trebuie sa consumi si alimente sanatoase. Pe langa stilul de viata activ si lipsa exceselor de orice fel, o dieta bazata pe alimente sanatoase contribuie din plin la buna functionare a organismului, la pastrarea tonusului bun si la mentinerea sanatatii fizice si psihice. Iata o
10 secrete despre capuse pe care trebuie sa le stii! Afla cum sa eviti sa fii muscat 10 secrete despre capuse pe care trebuie sa le stii! Afla cum sa eviti sa fii muscat
Incepe vacanta, s-a incalzit afara, iar iesireile in natura vor fi din ce in ce mai dese. Numai ca petrecerile in iarba verde se pot sfarsi mai putin placut daca ne ies in cale neplacutele capuse. Daca ti se intampla sa fii muscat de o capusa, trebuie sa ajungi imediat la medic pentru ca aceasta sa
Cum sa-ti vopsesti parul singura Cum sa-ti vopsesti parul singura
Daca ai foarte mult par alb nu vrei sa cheltui foarte multi bani pentru a te vopsi la coafor, poti incerca sa-ti vopsesti parul singura. Iata cum sa-ti vopsesti parul singura! Intai de toate, asigura-te ca ai tot ce-ti trebuie: vopsea la nuanta care trebuie (nu uita sa te asiguri ca numerele de pe
11 reguli alimentare ca sa reduci inflamatiile din corp 11 reguli alimentare ca sa reduci inflamatiile din corp
Daca scopul tau este sa ai o alimentatie care sa-ti mentina sanatatea pe termen lung, atunci reducerea inflamatiei este cruciala. Inflamatia in corp poate cauza ori contribui in cazul multor afectiuni inclusiv osteoartrita, artrita reumatoida, boli ale inimii, Alzheimer, Parkinson si chiar cancer.
Ce sa faci cand te doare burta. 7 trucuri rapide Ce sa faci cand te doare burta. 7 trucuri rapide
Ce sa faci cand te doare burta. Durerile de burta pot fi foarte inconfortabile. Daca te prind si intr-un moment in care ai nevoie de liniste, te-au dat complet peste cap. De aceea ai nevoie de cateva trucuri foarte rapide. Iata ce sa faci cand te doare burta. 1. Mergi la baie In momentele in care
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda