Skip to article

Trei alimente care ne vor binele

Usturoiul, merele si migdalele sunt adevarate mine de aur pentru organismul nostru. Nu ezitati sa le consumati zilnic!

Migdalele

Sunt bogate in vitamina E, fibre si magneziu.
Conform cercetatorilor canadieni migdalele contin antioxidanti in aceeasi cantitate ca si fructele si legumele.

Antioxidantii protejeaza organismul de eventuale probleme cardiace, cancer si accidente vasculare.

Trei alimente care ne vor binele

Consumati zilnic o mana de migdale ca supliment al unei alimentatii echilibrate. Migdalele ajuta la scaderea nivelului colesterolului si sunt sarace in calorii.

Usturoiul

Trei alimente care ne vor binele

Usturoiul este laudat in multe lucrari stiintifice pentru virtutile sale terapeutice: fluidifica sangele si astfel impiedica aparitia trombozei (formarea cheagurilor de sange in vase)

Datorita unei substante numita alicina, usturoiul previne aparitia cancerului.

Consumati sase catei de usturoi pe sptamana. Veti reduce cu 30% riscul aparitiei cancerului de colon si cu 50% riscul aparitiei cancerului de stomac.
Ca si migdalele, usturoiul contine antioxidanti, stimuleaza sistemul imunitar, fortifica oasele si are efect benefic asupra pielii luptand chiar si impotriva celulitei.

Sfat

Pentru a combate mirosul neplacut al respiratiei dupa ce consumati usturoi mestecati cateva frunze de patrunjel sau cateva boabe de cafea.

Marul
Trei alimente care ne vor binele


Marul este un excelent aliat pentru sanatate.
Usor, bogat in fibre, marul contine peste 85 % apa, minerale si oligo-elemente.

Mai mult de doua mere consumate pe zi ajuta la scaderea nivelului colesterolului si regleaza asimilarea zaharului fiind un atu contra diabetului.
Pectina din mar contribuie la un bun tranzit intestinal.

Este un fruct indicat si pentru sportivi pentru ca furnizeaza organismului necesarul de minerale si vitamine si rehidrateaza corpul dupa efortul fizic.

Atentie!

Marul trebuie mestecat cu grija si nu trebuie cojit.
Vitamina C se gaseste in proportie mare in coaja sa.

Articole recomandate

Efectele devastatoare ale privarii de somn. Ce se intampla in creier cand nu dormi suficient Efectele devastatoare ale privarii de somn. Ce se intampla in creier cand nu dormi suficient
Atunci cand nu dormi nu doar tu ai de suferit ci si pielea ta, job-ul tau, precum si relatia ta. De ce? Iata ce efecte devastatoare are privarea de somn. Anatomia somnului Nevoia de somn difera de la persoana la persoana, insa adultii au nevoie de cel putin 7 ore de somn pe noapte. Nu doar
Somnul ghidat - terapia miraculoasa marca Bodhie Vik Somnul ghidat - terapia miraculoasa marca Bodhie Vik
Ne petrecem aproape o treime din viata dormind, iar calitatea somnului ne influenteaza starea de bine si sanatatea. Cercetarile au demonstrat ca un somn insuficient poate avea efecte negative nu doar pe termen scurt, cand poate cauza instabilitate emotionala si cresterea nivelului anxietatii, ci si
Pietrele la rinichi: cum pot fi prevenite Pietrele la rinichi: cum pot fi prevenite
Pietrele la rinichi sunt o afectiune foarte frecventa. Sunt bucati solide de materiale multiple care se formeaza in rinichii nostri din cauza mineralelor din urina. Acestea apar de obicei din cauza consumului redus de apa si depunerea de minerale in interiorul rinichilor.  Corpul genereaza
10 metode de contraceptie. Argumente pro si contra 10 metode de contraceptie. Argumente pro si contra
Cand vine vorba de multitudinea de metode de contraceptie, poti fi foarte confuza. Care sunt pilulele contraceptive potrivite pentru tine? Care este cea mai eficace metoda de contraceptie?  Multe intrebari cu multe variante de raspuns?  Iata cateva dintre cele mai des utilizate metode de
Tot ce trebuie sa stii despre homeopatie Tot ce trebuie sa stii despre homeopatie
Homeopatia reprezinta o alternativa la sistemul traditional existent, care presupune tratarea unui individ cu substante diluate provenite din plante, minerale sau animale. In functie de simptomel specifice si starea generala a corpului, homeopatia identifica cel mai potrivit remediu pentru fiecare