Skip to article

Kotler despre marketing

Kotler despre marketing
Kotler despre marketing ne ofera un esential, mult asteptat ghid de marketing pentru manageri, proaspat scris pe baza conferintelor de mare success ale autorului, sustinute in toata lumea, despre marketingul noului mileniu.


Datorita analizelor profunde ale lui Kotler va veti putea actualiza toate cunostintele despre noile provocari si oportunitati oferite de hipercompetitie, globalizare si Internet. Veti mai putea gasi sfaturile intelepte ale lui Kotler, care au ajutat atatea corporatii, cum ar fi: AT&T, General Electric, Ford, IBM, Michelin, Merck, DuPont si Bank of America.


Poate mai important este faptul ca aceasta carte poate fi citita ca un discurs penetrant, de lungimea unei carti, discurs sustinut pe baza celor 14, cele mai frecvente intrebari ale managerilor puse de-a lungul celor 20 de ani in care Kotler a sustinut conferinte in toata lumea.

Kotler despre marketing raspunde la intrebari cum ar fi:


Kotler despre marketing1. Cum putem observa si alege segmentele de piata potrivite?
2. Cum putem sa facem ca oferta noastra sa difere de cea a concurentei?
3. Cum ar trebui sa raspundem cumparatorilor nostri care ne preseaza sa coboram preturile?
4.Cum putem sa intram in competitie cu firme din strainatate, care ne concureaza prin costuri mai mici si prin preturi mai mici?
5. Cat de departe putem merge in individualizarea produselor noastre?
6. Care sunt cele mai importante cai de crestere a unei afaceri?
7. Cum putem construi marci mai puternice?
8. Cum putem reduce costurile de achizitie a cumparatorilor?
9. Cum putem sa ne pastram cumparatorii fideli pentru mai multa vreme?
10. Cum putem sa ne dam seama care cumparator este mai important?
11. Cum putem masura rezultatul obtinut in urma publicitatii, a promotiilor si a relatiilor publice?
12. Cum putem imbunatati productivitatea fortei de vanzare?
13. Cum putem stabili mai multe canale de distributie si totusi sa le mentinem in relatii bune?
14. Cum putem sa convingem si celelalte departamente sa fie mai orientate spre cumparator?


Despre autor:

Philip Kotler este profesor de marketing international la Scoala Superioara de Management J.L. Kellogg din cadrul Universitatii Northwestern. Este licentiat in economie al Universitatii din Chicago si doctor in economie.

A scris mai multe carti din care amintim: Managementul Marketingului, Principiile Marketingului, Marketingul Serviciilor Profesionale, Marketingul Organizatiilor Nonprofit, Marketingul Locurilor etc. Cartile sale s-au vandut in peste 3 milioane de exemplare si sunt considerate litera de evanghelie in 58 de tari.

De peste 20 de ani, Philip Kotler conferentiaza in toata lumea si acorda consultanta de marketing unor companii precum: AT&T, General Electric, Ford, IBM, Michelin, Merk, DuPont, Bank of America, British Telecom, Motorola, Pfizer, Shell Chemicals, BP Chemicals, Levi Strauss & Co., McDonald's, SAS Airlines, pentru a aminti doar cateva.
Kotler este principal asociat al firmei de consultanta KOTLER MARKETING GROUP.

De-a lungul activitatii sale, autorului i s-au acordat mai multe premii si distinctii din care amintim: Profesorul de Marketing al Anului (1985), acordat de Asociatia Americana de Marketing ( AMA), Premiul Philip Kotler pentru Excelenta in Marketingul Serviciilor Medicale, Premiul Paul D. Converse, decernat de AMA.

In fiecare an, in Suedia, oamenii de marketing sarbatoresc Ziua Kotler.

Articole recomandate

Pictura pe numere de la Pictorul Fericit - cadoul perfect de Craciun, pentru cei dragi! Pictura pe numere de la Pictorul Fericit - cadoul perfect de Craciun, pentru cei dragi!
Pictorul Fericit își pregătește deja stocurile pentru Crăciunul anului 2020. Acest brand comercializează experiențe înainte de a oferi picturi pe numere pentru al său public țintă, iar acest lucru îl face extrem de apreciat și popular
Bibliopeg-ul in epoca digitalizarii sau luxul de a "salva" carti Bibliopeg-ul in epoca digitalizarii sau luxul de a "salva" carti
În lumea noastră din ce în ce mai tehnologizată, mai digitală, mai rece și mai nesigură, o disciplină condamnată de mulți sceptici la pieire își regăsește adepți. Ce anume este și face un om bibliofil ? Despre luxul de
Trucuri ca sa castigi mai mult timp pentru tine in fiecare zi Trucuri ca sa castigi mai mult timp pentru tine in fiecare zi
Daca in ultima perioada te-ai neglijat, asezandu-te pe un plan secund, e timpul sa iti iei revansa si sa ai grija excesiva de tine. Nu e vorba de egoism, ci de responsabilitate fata de tine si fata de cei dragi. Cand tu esti bine, si cei pentru care tu contezi vor fi la fel. Daca vrei sa castigi
Cele mai norocoase zodii la casino online in 2020 Cele mai norocoase zodii la casino online in 2020
Nu e îndoială că zodiile sub care ne-am născut ne pot purta noroc chiar și la jocurile de noroc. Indiferent de câte sfaturi sau de câte strategii am alege să punem în practică, hazardul este cel care are rol determinant la jocurile de noroc. Aici,
Gateste ca un Chef - meniu sanatos si gustos pentru party-uri reusite la tine acasa! Gateste ca un Chef - meniu sanatos si gustos pentru party-uri reusite la tine acasa!
O cina romantica, o zi de nastere, o reunine cu prietenii, oricare ar fi prilejul, party-ul/evenimentul pe care-l pregatesti in aceasta perioada delicata, cu restritii peste restrictii, trebuie sa fie reusit! Un party reusit implica pe langa muzica buna si décor cozy, mancare si bautura