Skip to article

Expozitie de fotografie `Romania, esti frumoasa !`

100 de fotografii, care prezinta frumusetea Romaniei vazuta prin ochii tinerilor, sunt expuse in Pasajul Universitatii, in perioada 11 - 29 ianuarie 2010 (intrarea libera). Sunt cele 100 de fotografii castigatoare in cadrul concursului "Romania, esti frumoasa!", organizat de L'Oreal Romania cu ocazia aniversarii centenarului grupului L'Oreal.

Concursul de fotografie s-a desfasurat online, pe site-ul dedicat proiectului, www.loreal100.ro, si a fost adresat studentilor din toata tara.

Prin lansarea proiectului "Romania, esti frumoasa!", L'Oreal Romania a urmarit sa dezvolte mandria de tara, sa descopere si sa prezinte frumusetea prin ochii oamenilor. In urma selectiei realizate de juriu,

100 de tineri vor primi burse private in valoare totala de 200.000 RON. In concurs s-au inscris peste 7.200 de studenti cu 17.700 de lucrari.

Juriul a fost format din experti in frumusete: Alexandru Abagiu (make up artist), Marius Baragan (fotograf), Mihaela Glavan (fashion designer), Florin Noje (hair stylist), Carol Capita (profesor universitar) si Richard Matalon (Country Managing Director L'Oreal Romania).

Perioada de inscriere in concurs a fost 4 iunie - 28 octombrie 2009. In perioada concursului s-au inregistrat peste 131.000 de vizitatori unici, care au vizualizat, in total, peste 2.500.000 de pagini.

"Am adus lucrarile castigatoare ale concursului "Romania, esti frumoasa!" chiar in centrul orasului, la Km 0, intr-un loc de intersectie a drumurilor, cautand sa pozitionam expozitia acolo unde isi are locul: in mijlocul romanilor. Numarul impresionant al fotografiilor inscrise in concurs ne arata ca tinerii romani sunt mandri de tara in care locuiesc. Speram ca si vizitatorii acestei expozitii sa spuna 'Romania, esti frumoasa!' atunci cand vor vedea fotografiile castigatoare", declara Dana DOBRESCU, Corporate Communication Manager.


Cu ocazia aniversarii a 100 de ani, Grupul L'Oreal a organizat o serie de 100 de programe de responsabilitate sociala in 65 de tari din intreaga lume. Aceaste proiecte au pornit din respectul pentru diversitate si promovarea increderii in viitor - doua valori definitorii ale companiei.
Aniversarea Centenarului L'Oreal la nivelul fiecarei tari este un act de generozitate, reflectand la scara larga angajamentul pe termen lung, strategic si autentic de a demonstra respectul fata de clienti, atat prin calitatea produselor oferite, cat si prin proiecte gandite ca actiuni destinate comunitatii in care compania s-a dezvoltat.


Expozitie de fotografie `Romania, esti frumoasa !`




Principalele axe de responsabilitate sociala asumate de Grupul L'Oreal sunt adaptate diferitelor contexte si culturii locale:

Facilitarea accesului copiilor si tinerilor la educatie, cu precadere a celor ce provin din zone rurale: de exemplu, in Brazilia, L'Oreal sustine intemeierea unei scoli care va pregati tinerii defavorizati pentru o viitoare cariera in industria cosmeticelor.

Sustinerea persoanelor suferinde sau cu nevoi speciale: de exemplu, in Singapore, proiectul "Atingand Culorile" urmareste sa ajute 100 de tineri nevazatori sa devina independenti in vietile lor cotidiene, invatandu-i despre diverse tehnici si obiceiuri de ingrijire personala.

Oferirea sprijinului comunitatilor defavorizate sau vulnerabile: de exemplu, in Portugalia, proiectul "Investigatie pentru o educatie mai buna" urmareste incurajarea unei pregatiri profesionale pentru tinerii nescolarizati din cartiere defavorizate.

Promovarea stiintei: de exemplu, in Indonezia, L'Oreal organizeaza si sustine programe de descoperire a Stiintelor in 10 institutii de invatamant defavorizate.

Grupul L'Oreal

L'Oreal, lider in industria frumusetii din lume, a sarbatorit in 2009 centenarul, 100 de ani de cand este angajata in aventura frumusetii. Compania, care la inceput avea un singur brand, infiintata de un chimist vizionar, Eugene Schueller, in Paris, Franta, in 1909, a devenit, in timp, liderul mondial in industria frumusetii, datorita abordarii stiintifice riguroase, ambitiei de a cuceri pietele internationale si cautarii permanente a inovatiei si calitatii. Astazi, compania are 23 de branduri la nivel mondial, prezente in toate lanturile de distributie (saloane de cosmetica, piete de larg consum, lanturi de lux, farmacii), cu origini culturale diverse.

L'Oreal este considerata drept una dintre cele mai responsabile 100 de companii din intreaga lume.

Articole recomandate

5 utilizari surprinzatoare ale berii 5 utilizari surprinzatoare ale berii
Sunt o multime de lucruri la care te gandesti cand spui bere: relaxare, prieteni, “alinarea” mancarurilor condimentate. Berea este cel mai consumat produs alcoolic din lume. Insa in afara  de “uzul intern”, berea mai poate fi folosita la o multime de lucruri din
Viroza contagioasa si in randul patrupedelor in aceasta iarna! Viroza contagioasa si in randul patrupedelor in aceasta iarna!
Mihai Nae, cunoscutul dresor canin din tara noastra, ne explica trend-urile in materie de dresaj canin si ne lamureste vis-a-vis de unul dintre cele mai controversate subiecte ale acestui inceput de an, dezbatut o data cu tragica moarte a cunoscutei jurnaliste Cristina Topescu...  Ce se cauta
5 restaurante deschise in Bucuresti in 2019 5 restaurante deschise in Bucuresti in 2019
Vrei sa iesi in oras sa iei cina, insa te-ai plictisit de restaurantele la care mergi frecvent? Iata cateva idei de restaurante care s-au deschis recent, in 2019:  1. Maison des Chef  Poziționat la etajul unu al clădirii Agora Floreasca, Maison des Chef este un bistro aflat in
Ce calitati ai in functie de culoarea preferata Ce calitati ai in functie de culoarea preferata
Stii cate poate dezvalui culoarea preferata despre tine? Specialistii in psihologie au alcatuit un top al calitatilor in functie de preferintele cromatice. Culoarea preferata: Rosu Energic, atent, asertiv, de incredere, puternic, pasional, curajos, spontan, determinat, om de actiune. Culoarea ta
Ce nu stiai despre usturoi. Cum sa-l gatesti pentru mai multa savoare Ce nu stiai despre usturoi. Cum sa-l gatesti pentru mai multa savoare
Istoria usturoiului este destul de surprinzatoare. Desi era foarte usor de plantat si de recoltat aroma sa nu era pe gustul multor oameni. Tocmai de aceea nu este de mirare ca in zone precum Asia si Estul Mijlociu, usturoiul era folosit in scopuri medicinale ori magice si nu pentru consum. Singurul