Aprilie 2010, Bucuresti - Incepand din aceasta luna, celebrul star hollywoodian Hugh Jackman este prezent in Romania prin cel mai recent spot Lipton Ice Tea, "Tokyo Dancing Hotel". Spotul este primul filmat pana acum de Hugh Jackman si reprezinta inceputul unui parteneriat de imagine de trei ani pe care Lipton Ice Tea, una dintre cele mai importante marci de ice tea la nivel mondial, l-a semnat cu vedeta.
Intial obosit si blazat, Hugh Jackman reuseste sa transforme in spot lobby-ul impersonal al unui hotel intr-un imens ring de dans, antrenand tot staff-ul hotelului si oaspetii in coregrafia sa demna de un musical de Broadway. Si totul datorita unei guri de Lipton Ice Tea.
Hugh Jackman este cunoscut mai ales pentru rolurile sale din megaproductiile cinematografice Wolverine, X-Men si Australia si pentru prestatia din deschiderea premiilor Oscar 2009, cand a reusit sa uimeasca o lume intreaga, demonstrandu-si calitatile de dansator si cantaret. Jackman povesteste cum a primit scenariul spotului Tokyo Dancing Hotel: "Cand am vazut conceptul spotului am fost incantat, fiindca cele mai frumoase clipe ale vietii se sarbatoresc prin dans. Si barbatii cei mai duri, cand inscriu un gol la fotbal, danseaza. Cand te simti bine, dansezi. Rareori ti se cere sa dansezi, de aceea mi-a placut scenariul. Sunt convins ca publicului o sa-i placa spotul, este pozitiv, energic si mi-a oferit ocazia sa-mi dovedesc multe dintre calitatile de dansator pe care le-am dezvoltat ca si actor".
"De obicei, imi scot ghearele si sfasii, iar aici l-am imitat pe Justin Timberlake. Mi-a placut", a mai spus vedeta.
Spotul a fost regizat de Michael Gracey, unul dintre regizorii cei mai apreciati ai momentului, recunoscut pentru contributia sa la realizarea filmului Moulin Rouge sau Romeo si Julieta. Gracey este renumit si in zona publicitatii datorita unor spoturi care au facut inconjurul lumii, unul dintre cele mai recente devenind cel mai vizualizat spot pe Youtube in doar o luna de la aparitie.

"Este minunat cand ai parte de un scenariu ce iti ofera ocazia sa te gandesti cum il poti face unic pentru brand, in acest caz Lipton Ice Tea. La Tokyo Dancing Hotel, vezi imaginea lui Hugh Jackman dansand in apa, pe terasa hotelului, alaturi de doua japoneze, si iti dai seama ca aceasta imagine devine iconica pentru brand si va fi legata intotdeauna de Lipton Ice Tea".