Skip to article

Romtelecom-Clicknet branduieste intreg patinoarul din AFI Palace Cotroceni

Bucuresti, 20.12.2010: Romtelecom a inaugurat de curand un proiect unic pe piata locala de publicitate indoor: branduirea intregului patinoar din mall-ul Afi Palace Cotroceni insotita de un mesh de 460 mp situat deasupra patinoarului.

Afi Palace Cotroceni este mall-ul cu cel mai mare trafic din Capitala, Romtelecom beneficiind de vizibilitate in fata unui public zilnic de vizitatori cuprins intre 60.000 (in timpul saptamanii) si 90.000 (in week-end).

Acest proiect a implicat colaborarea a trei agentii: Graffiti BBDO, agentia responsabila pentru creatia Romtelecom, United Media, agentia de media a Romtelecom si operatorul de publicitate indoor, Brand Management Romania.

?Cea mai tare combinatie la rece: viteza Clicknet si distractia patinoarului. Asa ca, am citit si noi brieful la rece, afara pe terasa, la 0 grade, si ne-am gandit sa antrenam patinatorii in stilul vitezei Clicknet. Astfel ne-a venit ideea traseului interactiv, o provocare distractiva pentru fiecare patinator?, explica Bogdan Tanculescu, Senior Account Executive, Graffiti BBDO.

?Cand am propus acest proiect am stiut ca are toate atuurile sa fie un succes. in primul rand afinitate mare cu brandul Clicknet (asocierea cu ideea de viteza si distractie), impact mare (in total suprafata decorata este de 1260 mp), reach mare (patinoarul se afla in cel mai mare mall din tara)?, explica Bogdan Mogoroase, Senior OOH Buyer, United Media.

?Implementarea acestui proiect demonstreaza interesul in crestere al advertiserilor pentru segmentul de indoor, care ofera vizibilitate ridicata si modalitati inedite de interactiune cu clientii?, explica Razvan Marincoi, Marketing Manager al Brand Management.

?Am luat decizia implementarii acestui proiect intr-un timp foarte scurt. Acest lucru demonstreaza deschiderea Romtelecom catre orice canal media ce ne aduce mai aproape de consumatorul final si de stilul sau de viata. Acest proiect special este cel mai recent dintr-un sir de alte 14 realizate anul acesta?, explica Ioana Corcodel, Specialist Media, Romtelecom.

Despre Graffiti BBDO:Romtelecom-Clicknet branduieste intreg patinoarul din AFI Palace Cotroceni

Graffiti BBDO este prima agentie de publicitate infiintata in Romania, agentia anului la ADOR 2009, parte din reteaua BBDO Worldwide, cea mai premiata retea de comunicare din lume in 2007, 2008, 2009 si 2010. Graffiti BBDO este unul din liderii pietei locale de specialitate. Portofoliul de premii pentru creatie si eficienta in comunicare, expertiza profesionistilor si setul de valori pe care le impune grupul BBDO confirma standardul serviciilor integrate pe care agentia le livreaza clientilor sai.


Despre United Media:
United Media a fost infiintata in februarie 2006 prin venirea in Romania a grupului elen Ashley Worldgrup, care actioneaza in Europa Centrala si de Sud-Est. Printre clientii agentiei se numara: Ursus Breweries, Mega Image, Garanti Bank, Asirom, Mobexpert.
United Media gestioneaza contul media Romtelecom din anul 2008.

Despre Brand Management:
infiintata in 2004, compania activeaza in domeniul publicitatii indoor pe segmentele de centre de afaceri, lanturi de retail si mall-uri in Romania, Bulgaria si Cehia, avand un numar de 20 angajati si o cifra de afaceri de 1.300.000? pe grup in 2009. Pentru mai multe detalii, accesati www.getindoor.eu sau facebook.com/bmcee.

Despre Romtelecom:
Romtelecom este unul dintre cei mai importanti operatori de pe piata de comunicatii din Romania, cu peste 4,5 milioane de abonamente in primele noua luni ale anului 2010. De peste trei ani, Romtelecom actioneaza conform strategiei Clientul pe locul 1, ce implica oferirea de mai multe beneficii clientilor sai la aceleasi preturi sau chiar la preturi mai mici. in ultimii ani, Romtelecom s-a pozitionat ca un furnizor complet de solutii de comunicare, consolidandu-si prezenta pe pietele de internet broadband si TV si dezvoltand permanent serviciile de IT&C. Pentru mai multe detalii, accesati www.romtelecom.ro.

Articole recomandate

Ce inseamna cand visezi bani. E de bine sau de rau? Ce inseamna cand visezi bani. E de bine sau de rau?
Ce inseamna cand visezi bani. Semnificatia viselor i-a fascinat pe oameni din cele mai indepartate timpuri. Iata mai jos ce inseamna cand visezi bani. Ce inseamna cand visezi bani. Banii ca simbol Cand visezi bani inseamna putere, bunastare, prosperitate, valoare de sine, succes, incredere de sine.
Studiu: Barbatii cu chelie sunt mai inteligenti si au mai mult succes Studiu: Barbatii cu chelie sunt mai inteligenti si au mai mult succes
Barbatii cu chelie sunt mai destepti si au succes mai mare in cariera, arata un studiu realizat de cercetatorii de la Universitatea din Pennsylvania, citat de  The Independent . Lectorul universitar Albert Mannes, cel care a coordonat studiul, a intrebat 59 de participanti poze cu acelasi
In luna decembrie, paseste intr-o lume de poveste la ParkLake Shopping Center In luna decembrie, paseste intr-o lume de poveste la ParkLake Shopping Center
: În luna sărbătorilor de iarnă, ParkLake Shopping Center îi invită pe bucureșteni să pătrundă pe tărâmul poveștilor alături de personaje faimoase care, de-a lungul timpului, au adus un plus de culoare iernii. Astfel, în
5 lucruri pe care sa le faci pana la varsta de 18 ani 5 lucruri pe care sa le faci pana la varsta de 18 ani
Implinirea acestei varste te face sa privesti in trecut, la copilaria ta, si sa devii nostalgic dupa lucruri pe care nu ai reusit sa le faci, dar care ti-ar fi placut sa fie bifate pe lista ta de activitati. Se pare ca unele le simti cu adevarat doar in aceasta perioada si nu ar trebui sub nicio
Cadouri de Craciun pentru barbati. 10 idei cu care nu vei da gres Cadouri de Craciun pentru barbati. 10 idei cu care nu vei da gres
Se apropie Crăciunul și te întrebi ce cadouri să iei și în acest an bărbaților din viata ta? În fiecare an te confrunți cu această provocare și ai ales să faci alegeri comune, pentru a fi sigură că nu greșești.
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda