www.ziciaici.ro - locul in care inveti firmele cum sa-ti faca pe plac
history_edu ele.ro calendar_month 11 Iul 2011, 16:51
www.ziciaici.ro este o platforma transparenta de comunicare intre consumatori si companii, un serviciu unic pe piata din Romania, prin care consumatorii pot influenta calitatea serviciilor exprimandu-si public opiniile si trimitandu-le catre persoanele responsabile din companii.
Prin intermediul platformei www.ziciaici.ro fiecare utilizator are posibilitatea de a-si exprima public criticile si sugestiile, acestea fiind trimise apoi catre persoanele responsabile din companii, sau poate recomanda altor utilizatori serviciile care l-au impresionat in mod pozitiv.
Platforma ajuta utilizatorii sa-si popularizeze opiniile in mediile sociale pentru a aduna sustinatori si a putea determina companiile sa actioneze.
Pe www.ziciaici.ro consumatorii gasesc opinii relevante despre produsele si serviciile care ii intereseaza si astfel pot face alegeri informate.
Pentru companii platforma este un canal transparent de comunicare cu publicul, locul unde pot interactiona cu consumatorii pentru a afla in timp real ce isi doresc acestia. De asemenea, companiile isi pot gestiona reputatia demonstrandu-si in mod public angajamentul de a asigura clientilor servicii de inalta calitate.
Am gandit www.ziciaici.ro ca pe o platforma prin care consumatorii sa poata influenta serviciile si produsele care le sunt oferite. Opiniile consumatorilor sunt publice si pot ajuta alti consumatori sa faca alegeri informate, dar ajung si la persoanele responsabile din companii care pot actiona pe baza feedbackului primit. Dupa 6 saptamani de activitate sunt fericit sa spun ca avem un interes larg din partea consumatorilor, platforma a fost vizitata de 17,000 persoane, dintre care 13,000 de vizitatori unici si a avut peste 70,000 de afisari. Au fost create 700 conturi de utilizatori care au publicat peste 300 de opinii in timp ce pagina de Facebook a depasit 4,000 membri, declara Ovidiu Solomonov, fondator www.ziciaici.ro.
Printre domeniile care au intrunit cel mai mare numar de opinii pe platforma pana acum se numara cel bancar (cu subiecte precum costurile ascunse si calitatea serviciului de relatii cu clientii), cel al telecomunicatiilor (cu probleme legate de calitatea serviciului: internet, TV, etc. si calitatea suportului tehnic), retail (calitatea produselor, interactiunea cu personalul) dar si alte domenii precum agentii de turism, magazine online, electronice si servicii medicale.
Alte articole despre