Skip to article

Scapa de burta cu aceste doua exercitii banale, pe care le poti face oriunde

Scapa de burta cu aceste doua exercitii banale, pe care le poti face oriunde
Mereu ne plangem ca nu avem timp sa ajungem la sala de sport, sa facem miscare. Suntem in criza de timp, dar asta nu este totusi o scuza. Iar daca vrei sa scapi de colaceii de pe burta ca sa ai un abdomen plat, atunci numai cu ajutorul exercitiilor simple.

Un program de antrenament presupune miscari complexe si sustinute, insa e bine sa transformi in rutina macar cateva miscari. Iata in continuare doua exercitii cu ajutorul carora vei scapa de grasimea de pe abdomen:
 
1.  Balansari cu kettlebell

exercitii cu kettlebell

Balansarile reprezinta un exercitiu extraordinar, care lucreaza foarte bine lantul posterior al corpului, dar iti intareste si stabilitatea mijlocului si te ajuta sa elimini colaceii inestetici. Aleke un kettlebell de 8 kilograme Miscarea cu kettlebell este predominanta din sold. Incheietura care se misca este incheietura soldului, mergand inspre inapoi, pe verticala. Abdomenul trebuie sa fie incordat.

Balansarile sau swingul reprezinta o miscare de inainte si inapoi a soldului. Te pozitionezi cu picioarele departate la nivelul umerilor, talpile bine fixate pe podea, duci fundul inapoi, mentii spatele drept si prinzi cu ambele maini foarte bine kettlebellul. Tragi omoplatii inapoi si incordezi abdomenul. Inspiri si expiri pe miscare inainte si inapoi.

Avantajul foarte mare al exercitiilor cu kettlebell este ca ard grasimile si tonifiaza muschii.

2. Genuflexiuni cu flotare

genuflexiuni


Tot pentru un abdomen perfect e bine sa faci si genuflexiunile cu flotare. Din pozitia drept, cu cate o gantera in fiecare mana, mainile tinute pe langa corp, se executa o genuflexiune cat mai jos, pana se atinge podeaua cu ganterele. Apoi se indeparteaza picioarele de corp, in pozitia flotare. Se revine in pozitia initiala printr-o saritura. Se executa 20 de astfel de exercitii. Daca nu ai gantere le poti executa cu mainile goale.

Ca regula, e bine sa faci 8 balansari cu 8 genuflexiuni cu flotare, fara pauza. Continui apoi cu 7 balansari cu kettlebell si 7 genuflexiuni cu flotare si tot asa pana ajungi la 1 la 1.

Articole recomandate

5 idei pentru amenajarea unui spatiu dedicat relaxarii 5 idei pentru amenajarea unui spatiu dedicat relaxarii
Lectura este una dintre cele mai relaxante și plăcute activități, pe care o poți practica oriunde: în mijloacele de transport în comun, într-o sală de așteptare, sau în orice colț al casei, însă pentru a profita cât mai mult
Cum alegi masina potrivita Cum alegi masina potrivita
Masina este una dintre acele achizitii importante, o investitie de care te vei bucura mult timp si care este recomandat sa fie facuta cu atentie, luand in considerare mai multe aspecte. Fie ca te pregatesti sa cumperi o masina noua sau una la mana a doua, sunt o multime de detalii de care sa tii
Diferente intre jucatorii de Poker si jucatorii de Blackjack Diferente intre jucatorii de Poker si jucatorii de Blackjack
Jucătorii de Blackjack, dar și cei de Poker care sunt și profesioniști în domeniu sunt printre cele mai importante MVP-uri din cazino deoarece aceste jocuri sunt chiar ele cele mai populare. Chiar dacă te joci online sau offline, Blackjackul și Pokerul sunt
Cum sa publici anunturi care vand pe platformele de vanzari online Cum sa publici anunturi care vand pe platformele de vanzari online
Ai de vândut un produs de care nu mai ai nevoie. Fie că este vorba de un produs utilizat deja sau de unul nou, mulți dintre cei care se află în situația de a vinde prin intermediul platformelor de vânzări online nu știu care este formulă
Petrecere la tine acasa? Nu uita de tort! Petrecere la tine acasa? Nu uita de tort!
În sfârșit ne putem bucura de temperaturi specifice verii. Odată cu încălzirea vremii, probabil ai observat și tu că ai mai mult chef de distracție, de petrecut timp alături de cei dragi și de evenimente la care să participi cu bucurie.