Skip to article

De cata matematica are nevoie o campanie de marketing? Interviu in exclusivitate cu CEO-ul Webdesk Agency

Multe agenții de marketing din Bucureșți le răspund clienților la cele mai comune întrebări despre bugete, rezultate și etape necesare obținerii acestora. Totuși, există un aspect pe care nu mulți clienți îl înțeleg, cel puțin nu în absența unui pachet basic de cunoștințe despre SEO, poziții și conversie.

De foarte multe ori, rolul marketingului este stigmatizat în cadrul unei companii și rezultatele care dovedesc o valoare reală se pot transforma într-o dramă la nivel shakespearian. Din fericire, Google Analytics ne furnizează instrumentele necesare pe baza cărora poate fi recalibrată orice scădere a pozițiilor și traficului dintr-un site.

Ce se întâmplă atunci când începeți să înțelegeți numerele din fața dumneavoastră?

Laurențiu Iancu, CEO-ul Webdesk Agency și Managerul de Proiect al Departamentului de Marketing Digital explică în ce mod se produce fuziunea dintre calcule și așteptările unor poziții mai bune:

Marketingul este vital sau opțional?

Măsurarea este cheia marketingului, iar subiectivitatea este un aspect negativ al rezultatelor. În absența unor calcule palpabile, se poate spune orice despre afacere, industrie și public, în general.

“De foarte multe ori, încercăm să le explicăm clienților noștri că fiecare site sau magazin online este unic și că nicio agenție de marketing din București nu le poate spune în câteva secunde pe ce poziție se va regăsi în Google peste o lună sau două”, a susținut CEO-ul Webdesk pentru o publicație bucureșteană.

În 2017, 77% dintre factorii de decizie din domeniul marketingului B2B au declarat că o incapacitate de a măsura rezultatele este una dintre preocupările lor principale. Fără măsurări obiective, diferite diviziuni din companie nu văd valoarea adăugată de echipa de marketing deoarece nu înțeleg exact cum se petrec lucrurile în cadrul departamentului. Mai rău, unii directori de companii nu văd marketingul ca pe o componentă cheie a strategiei companiei.

Mai multă transparență antrenează rezultatele veridice

Marketingul, fie Inbound, fie Outbound, funcționează după următorul principiu: compania își cunoaște obiectivele, setează mesajul, îl publică cu scopul de a obține reacția publicului. Ceea ce nu realizați este că nu ajungeți la toate audiențele voastre și că nu le veți atinge până când nu traversați în profunzime interesele acestuia. Acestea sunt câteva aspecte vitale în setarea unei campanii de Google Adwords sau Facebook Ads, unde targetarea specifică aduce rezultatele mult așteptate.

Insight-ul și transparența în procesul de colectare a datelor reprezintă primii pași în ieșirea din acea tranșă superficială. Nerespectarea datelor duce la pierderea timpului și efortului. Dacă nu există transparență, nu reușiți să corectați înainte ca datele să fie utilizate în mod ineficient.

Datele din Analytics trebuie obținute în funcție de direcționarea publicului țintă. Ar trebui întocmite constant rapoarte personalizate pentru a vă ajuta să înțelegeți de ce datele sunt esențiale pentru pașii următori ai unei campanii de marketing digital. Acesta este matematica pe care o poți folosi imediat: atunci când marketingul și vânzările lucrează împreună, ambele pot genera o creștere de 400% a veniturilor anuale.

“Vânzările și marketingul ar trebui să fie un ansamblu care colaborează, nu entități separate. Odată ce lucrați împreună, veți avea parte de o premisă reală: puteți începe să identificați factorii care reacționează cel mai rapid la campania de SEO (Citește mai multe pe Webdesk.ro – optimizare seo Bucuresti), Google Ads sau Content Marketing pe care o derulați” a mai adăugat Laurențiu Iancu în cadrul acestui interviu.

Măsurarea fără atribuirea creditului sursei este nefolositoare și totuși o vedem tot timpul. Acest lucru este deosebit de problematic în marketingul social media, unde se desfășoară campanii simultane. Există cantități, dar unde este calitatea?

Măsurarea rezultatelor unei campanii de marketing reprezintă un principiu aplicat atât mediului online, cât și celui offline. Dacă în cazul celui din urmă, putem calcula la o primă vedere notorietatea unui magazin prin numărul de clienți care îi calcă pragul, în online ne ghidăm după trafic. Cu cât este mai mult, cu atât Google Analytics ne indică un coeficient favorabil pentru poziții mai bune în SERP și o rată de conversie mai mare.

Este nevoie de mai mult decât buget pentru a-ți atinge obiectivele de vizibilitate și vânzare? Da, este, și nu este doar părerea celor de la agenția Webdesk din București. Într-un mediu atât de competitiv, a devenit vitală cunoașterea algoritmilor și factorilor ce provoacă schimbări la nivelul pozițiilor din Google. Pentru o afacere online, un Audit poate face mai multă lumină decât o analiză cu tool-uri automatizate. Cheia este să se cunoască foarte bine concurența, însă și mai bine mediul online și algoritmii Google.

Articole recomandate

Cozonacul si vinul rosu, "vedetele" mesei de Craciun Cozonacul si vinul rosu, "vedetele" mesei de Craciun
Craciunul nu este o simpla zi. Craciunul inseamna dragoste, dorinta de a petrece timp impreuna cu cei dragi si, nu in ultimul rand, a darui. Aceasta sarbatoare este una a bucuriei, in care darurile aduc un strop de magie in viata fiecaruia. Craciunul este o sarbatoare a familiei, in care toata
Ce inseamna cand visezi bani. E de bine sau de rau? Ce inseamna cand visezi bani. E de bine sau de rau?
Ce inseamna cand visezi bani. Semnificatia viselor i-a fascinat pe oameni din cele mai indepartate timpuri. Iata mai jos ce inseamna cand visezi bani. Ce inseamna cand visezi bani. Banii ca simbol Cand visezi bani inseamna putere, bunastare, prosperitate, valoare de sine, succes, incredere de sine.
Studiu: Barbatii cu chelie sunt mai inteligenti si au mai mult succes Studiu: Barbatii cu chelie sunt mai inteligenti si au mai mult succes
Barbatii cu chelie sunt mai destepti si au succes mai mare in cariera, arata un studiu realizat de cercetatorii de la Universitatea din Pennsylvania, citat de  The Independent . Lectorul universitar Albert Mannes, cel care a coordonat studiul, a intrebat 59 de participanti poze cu acelasi
In luna decembrie, paseste intr-o lume de poveste la ParkLake Shopping Center In luna decembrie, paseste intr-o lume de poveste la ParkLake Shopping Center
: În luna sărbătorilor de iarnă, ParkLake Shopping Center îi invită pe bucureșteni să pătrundă pe tărâmul poveștilor alături de personaje faimoase care, de-a lungul timpului, au adus un plus de culoare iernii. Astfel, în
5 lucruri pe care sa le faci pana la varsta de 18 ani 5 lucruri pe care sa le faci pana la varsta de 18 ani
Implinirea acestei varste te face sa privesti in trecut, la copilaria ta, si sa devii nostalgic dupa lucruri pe care nu ai reusit sa le faci, dar care ti-ar fi placut sa fie bifate pe lista ta de activitati. Se pare ca unele le simti cu adevarat doar in aceasta perioada si nu ar trebui sub nicio
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda