Skip to article

Granini sarbatoreste 50 de ani cu sute de povesti de iubire

Povestile de iubire ale ultimilor 50 de ani vor fi in centrul comunicarii Granini, prin aplicatia "Momente de iubire" pe care brand-ul a lansat-o la in aceasta saptamani.

Daca in anii trecuti, fructele au gasit cel putin 1000 de feluri de a iubi, iar indragostitii s-au bucurat de "Podul Iubirii" din Herastrau, anul acesta consumatorii vor avea ocazia sa isi declare povestile de iubire in fata intregii lumi, prin aplicatia "Momente de iubire".

"De 50 de ani, in intreaga lume, fructele iubesc Granini. Iar Granini imparte acest sentiment minunat cu toti fanii sai. Este cea mai potrivita cale de a sarbatori, invitand consumatorii sa-si celebreze frumoasele povesti de iubire." Georgiana Vasile - Brand Manager, Granini

Aplicatia Momente de iubire are ca scop crearea unui timeline al iubirii prin intermediul unui proiect fotografic in care utilizatorii sunt invitati sa-si reaminteasca povestile individuale de iubire. Pe baza povestilor inscrise in aplicatie, Granini va genera timeline-ul a 50 de ani de iubire, cat si momentele marcante din istoria Granini. Proiectul se deruleaza in colaborare cu fotograful Marta Popescu care va ajuta si la jurizarea premiilor.

Pentru ca exista nenumarate feluri de a iubi, la fel de diferite si frumoase, utilizatorii pot inscrie in aplicatie orice fel de poveste. Fie ca este vorba de momente petrecute cu persoana iubita, cu prietenii, fie ca sunt povestile parintilor sau chiar ale bunicilor, ele ocupa un loc important in fiecare inima, indiferent de varsta. Prima intalnire, luna de miere sau doar o seara in parc se transforma in momente speciale care merita povestite tuturor.

Participantii au sansa de a castiga premii pline de iubire: cate 50 de 2-pack-uri Granini saptamanal, iar marele premiu - 10 sedinte foto realizate de Marta Popescu. Campania aniversara "De 50 de ani, fructele iubesc Granini" a debutat in primavara acestui an pe principalele statii TV, in Online si Print. Cel de-al doilea val al campaniei a inceput in aceasta luna, avand in centru aplicatia-concurs "Momente de iubire".

Din partea Granini, au participat: Paul Markovits - Marketing Vicepresident, Georgiana Vasile - Granini Brand Manager, Cristina David - Marketing Services Manager, Georgiana Ionescu - Brand PR Coordinator.

Din partea Publicis Romania: Jorg Riommi - Chief Creative Officer, Bob Toma - Group Creative Director, Andreea Popa - Copywriter, Alex Deaconu si Donald Simionoiu - Art Directors, Calin Buzea - Head of Online, Veronica Oancea - Online Account Director, Codruta Arbore - Online Account Executive, Alecsandra Apostolescu - Head of Social Media, Cosmin Anghel - Digital Copywriter, Ciprian Frunzeanu - Digital Art Director, Constantin Bunica - Web Developer, Raluca Iacob - Head of Strategy , Ana Maria Olaru - Strategic Planner, Catalin Albu - Client Service Director, Luiza Vrinceanu si Gabriel Macovei - Account Managers, Victor Maier - Account Executive, Andreea Grigorean - PR Officer.

***
Istoria Granini

Marca Granini se afla din anul 2006 in portofoliul companiei United Romanian Breweries Bereprod (URBB) si este disponibila pe piata autohtona de bauturi racoritoare necarbonate cu mai multe arome si mixuri de fructe, impartite pe trei segmente: suc 100% (portocale, mere), nectar (piersici, portocale-mango, grapefruit-roz, coacaze negre) si still drinks (portocale, grapefruit alb, grapefruit roz, visine, mere-coacaze negre, piersici, lamaie-menta).

Istoria de succes incepe in anul 1965, odata cu lansarea Granini pe piata din Germania. Recunoscuta in peste 70 de tari, marca este apreciata de consumatori pentru produsele sale naturale si pentru atentia pe care producatorii o arata in alegerea celor mai bune fructe. Produsele Granini pastreaza gustul autentic si natural al fructelor, demostrand superioritatea acestuia, brand-ul fiind in mod continuu interesat de evolutia preferintelor consumatorilor pentru a le oferi acestora adevarate momente de incantare zilnica.

De 50 de ani, Granini traieste intr-o lume a gustului. Si tocmai de aceea a invatat ca armonia tuturor elementelor este cea mai importanta atunci cand vine vorba de calitate. 2015 este anul in care Granini isi sarbatoreste aniversarea in cele peste 70 de tari in care traiesc consumatorii sai.

Alte articole despre
granini

Articole recomandate

Ce sa nu faci niciodata intr-o calatorie cu masina Ce sa nu faci niciodata intr-o calatorie cu masina
O calatorie cu masina, fie de placere, fie in interes de serviciu, se planifica atent inainte. Stii deja ce ai de facut cand pleci la drum pe patru roti: o revizie a masinii, verificarea consumabilelor, mici reparatii pe ici, pe colo, daca e nevoie, actualizarea asigurarii, daca e cazul, etc. Dar
5 utilizari surprinzatoare ale berii 5 utilizari surprinzatoare ale berii
Sunt o multime de lucruri la care te gandesti cand spui bere: relaxare, prieteni, “alinarea” mancarurilor condimentate. Berea este cel mai consumat produs alcoolic din lume. Insa in afara  de “uzul intern”, berea mai poate fi folosita la o multime de lucruri din
Viroza contagioasa si in randul patrupedelor in aceasta iarna! Viroza contagioasa si in randul patrupedelor in aceasta iarna!
Mihai Nae, cunoscutul dresor canin din tara noastra, ne explica trend-urile in materie de dresaj canin si ne lamureste vis-a-vis de unul dintre cele mai controversate subiecte ale acestui inceput de an, dezbatut o data cu tragica moarte a cunoscutei jurnaliste Cristina Topescu...  Ce se cauta
5 restaurante deschise in Bucuresti in 2019 5 restaurante deschise in Bucuresti in 2019
Vrei sa iesi in oras sa iei cina, insa te-ai plictisit de restaurantele la care mergi frecvent? Iata cateva idei de restaurante care s-au deschis recent, in 2019:  1. Maison des Chef  Poziționat la etajul unu al clădirii Agora Floreasca, Maison des Chef este un bistro aflat in
Ce calitati ai in functie de culoarea preferata Ce calitati ai in functie de culoarea preferata
Stii cate poate dezvalui culoarea preferata despre tine? Specialistii in psihologie au alcatuit un top al calitatilor in functie de preferintele cromatice. Culoarea preferata: Rosu Energic, atent, asertiv, de incredere, puternic, pasional, curajos, spontan, determinat, om de actiune. Culoarea ta