Televiziunea DIVA are o noua imagine si un nou slogan: "Totul pentru tine"
Universal Networks International (UNI) anunta astazi relansarea televiziunii de divertisment destinata femeilor, DIVA. Avand o noua pozitionare, o alta grafica si un slogan nou - "Totul pentru tine" -, DIVA este amuzanta, sigura pe sine, o companie perfecta si pasionata de viata. Noua imagine a televiziunii s-a lansat efectiv in Romania miercuri, 24 septembrie.
"Anul acesta DIVA implineste patru ani in Romania, de-a lungul carora televiziunea si-a castigat un loc de lider pe piata pay-TV. Am investit in aceasta schimbare pentru a dezvolta brandul DIVA si a-l face mai atragator in ochii publicului nou sau deja castigat", a declarat Colin McLeod, Managing Director, Emerging Markets, Universal Networks International. "Noua imagine a televiziunii DIVA, sloganul <
Odata cu relansarea, DIVA prezinta in premiera in Romania, incepand din 12 octombrie, productia americana de mare succes Pompierii din Chicago (Chicago Fire), realizata de producatorul castigator al premiului Emmy, Dick Wolf (celebru pentru seria Lege si ordine). Un serial dramatic ce patrunde in vietile cotidiene ale unei echipe de adevarati eroi - pompieri, paramedici si echipe de salvare - ale caror alegeri fac, zi de zi, diferenta intre viata si moarte.
Publicul DIVA are parte toamna aceasta si de episoade noi, in premiera, ale serialelor Anatomia lui Grey (sezonul 8), Neveste disperate (sezonul 8), In mintea criminalului (sezonul 3), Ofiteri incepatori (sezonul 5) si altele. De asemenea, pentru a oferi o experienta desavarsita DIVA trece, din 24 septembrie, si la formatul widescreen.
DIVA este televiziunea de divertisment cu design feminin, parte a Universal Networks International si atinge un numar de 17 milioane de abonati in Romania, Bulgaria, Italia si Asia. In Romania, Universal Networks International ofera un portofoliu format din trei televiziuni de divertisment de cea mai buna calitate: DIVA, Universal Channel si E! Entertainment Television.