Vacanta distrusa de zborul anulat? Poti cere despagubiri de 600 de euro!

Drepturile clientilor companiilor aeriene si agentiilor de turism
“Zbor anulat” este mesajul pe care niciun turist, care a asteptat cu nerabdare concediul si ridicarea restrictiilor de calatorie, nu-si doreste sa-l citeasca pe panoul informativ din aeroport. Cu toate acestea, se intampla din ce in ce mai des. Luna iunie este cea care da startul vacantelor, iar destinatiile din strainatate sunt preferate de romani vara aceasta. Numai ca, foarte multi au resimtit efectele pandemiei asupra companiilor aeriene. Unele au redus schema de personal in ultimii doi ani, asa ca acum, in plin sezon, s-au trezit in situatia de a anula zboruri pe banda rulanta.
Un zbor anulat se traduce pentru client in pierderi financiare: avansul sau chiar suma integrala achitata pentru cazare, alte servicii (transport de la aeroport, facilitati), dar si ratarea zilelor de concediu. Daca esti intr-o astfel de situatie, trebuie sa stii ca ai dreptul la despagubiri.
Directorul ANPC, Paul Anghel, a explicat concret cum pot fi obtinute:
“Conform Reglementarilor UE EC 261, puteti avea dreptul sa solicitati pana la 600 € despagubire pentru un zbor anulat? Acest lucru este valabil chiar in conditiile in care compania aeriana a asigurat un zbor alternativ. Daca nu rezolvati amiabil problema cu operatorii de la care ati cumparat biletele, puteti face o sesizare la ANPC , dar si la eccromania.
Citeste continuarea articolului pe www.risco.ro
Recomandari
Newsletter Ele.ro





ciudatenie
- person
"nu pot sa imi dau seama de ce a tebuit sa astept 30 de ani ca sa il intalnesc!!!unde a fost pana acu"