7 pietre de temelie pentru cariera ta

7 pietre de temelie pentru cariera ta
  calendar_month        
Excelenta in cariera face parte din sentimentul general de satisfactie in viata. Iti doresti ca propria cariera sau afacere sa creasca, nu numai pentru siguranta financiara, ci si ca sa fii multumita de realizarile tale. Exista 7 puncte de pornire care iti consolideaza cariera in timp si te ajuta sa atingi succesul. Cand le folosesti in cadrul unui plan de actiune, ele pot contribui la implinirea pe care o doresti.

1. Fa un angajament pentru succes

Un angajament fata de tine insati vizavi de succesul pe care ti-l doresti este un prim pas esential ca sa evoluezi in orice efort depus. Nu este indeajuns sa spui ca vrei excelenta, trebuie sa iti iei un angajament in acest sens.

Chiar daca esti antreprenor, posesoare a unei afaceri, angajata sau angajatoare, ia-ti angajamentul sa devii cea mai buna in domeniul tau.

2. Puterea vine din invatare continua

Imbunatateste-ti aptitudinile prin invatare zi de zi: carti, materiale noi, seminarii sau workshop-uri din domeniul tau de interes. Cere feedback din partea clientilor, a sefilor, a colegilor sau angajatorilor si fii mereu pregatita sa gasesti noi abilitati prin care sa te pui in valoare.



3. Multiplica-ti efortul prin networking

Impartaseste persoanelor cu care intri in contact modalitatile specifice prin care ii poti ajuta sa isi satisfaca necesitatile. De exemplu, in loc sa spui: "Lucrez in asigurari", abordeaza discursul astfel: "Ajut persoanele sa isi asigure nu doar economiile pentru pensie, ci si traiul celor dragi, in cazuri extreme". Prezinta clientilor aspectele care fac special produsul sau serviciul tau, dar si persoana ta cand este vorba despre angajare sau promovare a propriului brand. Fii deosebita in cariera ta si fa-te remarcata in reteaua de contacte!

4. Comunica eficient

Atunci cand discuti cu diverse persoane, tine minte trei verbe: Intreaba - Asculta - Clarifica. Pune intrebari pentru a determina necesitatile si dorintele celorlalti. Asculta empatic - incearca sa intelegi, nu doar sa auzi. Apoi clarifica prin refrazare si repetare, vei avea siguranta lucrului bine facut.

O comunicare eficienta tine de acordarea atentiei interlocutorului si de mesajul pe care vrei sa-l transmiti. Asigura-te ca esti bine inteleasa si, la randul tau, stii ce vrea cel de langa tine.

5. Indruma cu empatie

Indiferent de pozitia pe care o ocupi in prezent, ii influentezi si ii indrumi pe ceilalti prin vorbe si actiuni, fie ca esti sau nu constienta de acest aspect. Gandeste-te la trei persoane pe care le admiri pe plan profesional si identifica aptitudinile de leadership pe care acestea le detin. Valorile de leadership pe care le descoperi la ei te ajuta sa te concentrezi asupra punctelor tari - ii vei indruma si influenta pe ceilalti in modul in care vrei ca ei sa te influenteze.

6. Fitness fizic, mental si spiritual

Un corp sanatos in care te simti bine iti mentine mintea sanatoasa si viceversa. Satisfactia si calmul in cariera sunt, totodata, o reflectare a unei vieti personale optime: te simti bine cu tine si cu cei din jur, astfel incat poti sa te concentrezi spre consolidarea pozitiei in cariera. Nu amana momentele de relaxare si tine minte ca un echilibru in toate iti asigura cel putin multumirea in viata.

7. Crede in tine!

Ai incercat, ai esuat sau ai castigat - solutia este mereu de a merge mai departe. Atat timp cat tu crezi in tine, ii vei determina si pe altii sa iti acorde atentia si increderea lor. Curajul de a obtine succesul (asa cum il definesti tu) sta in a sti sa mergi mai departe si a nu despera in momentele grele.



Sursa: www.myjob.ro

Recomandari

Newsletter Ele.ro

Surse de finantare pentru investitii
  • person

    "detalii la www.fondurile-structurale.com"

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right