Marketingul adresat femeilor

Marketingul adresat femeilor
  calendar_month        
Lucrarea Marketingul adresat femeilor va explica de ce marile corporatii aloca fonduri din ce in ce mai mari pentru a cuceri piata de mai multe miliarde de dolari reprezentate de femei.


Din punct de vedere statistic, femeile constituie majoritatea. Mai mult, puterea lor de cumparare depaseste cu mult reprezentarea lor in cadrul populatiei.

Preferintele si prioritatile femeilor ar trebui sa fie integrate in fiecare initiativa de marketing a companiilor, in loc sa fie marginalizate ca un program izolat si singular.


In etapa de planificare, cercetatorii, managerii de brand, directorii de vanzari, directorii de marketing sau directorii din advertising ? toti cei implicati in comunicarea cu clientul ? ar trebui sa se asigure ca presupunerile si prioritatile strategice nu trec cu vederea consumatorii care reprezinta cea mai mare oportunitate pentru a consolida vanzarile, cota de piata si profitul net: femeile.


In lucrarea Marketingul adresat femeilor vi se dezvaluie modul si momentul in care femeia ia decizii de achizitie diferite fata de barbat, modul in care poate fi folosit Modelul de marketing Gender TrendsTM pentru a crea strategii si tactici prin care un brand sa capteze loialitatea femeilor si modul in care sa atragi consumatoarele prin produse noi, un sistem de comunicare relevant, tehnici de vanzare inteligente si strategii de marketing corecte.


Povesti de succes actuale, strategii si aplicatii originale si cele mai eficiente campanii de advertising fac din aceasta carte cea mai cuprinzatoare resursa care sa ajute specialistii sa creeze si sa puna in aplicare un plan de marketing care are ca public-tinta femeia.


"Marti Barletta este un important lider spiritual atunci cand vine vorba despre marketingul adresat femeilor. Marti a dezvaluit foarte multe aspecte relevante, referitoare la un mod concret de a actiona, care vor ajuta orice companie sa castige un avantaj competitiv." - Philip Kotler ? Profesor emerit de Marketing International la Facultatea de Management Kellog, Universitatea Northwestern.

Recomandari