5 secrete pentru a avea succes la job

history_edu ele.ro calendar_month 30 Sep 2011, 09:48
Indiferent de domeniul in care lucrezi te poti folosi de anumite lucruri pentru a avea succes. Fie ca sunt metode prin care poti asimila mai multe informatii pretioase, fie ca sunt unele prin care poti invata sa te relaxezi in timpul serviciului, este indicat sa faci tot ce iti sta in putere pentru a fi cea mai buna din bransa.
Iata cateva metode prin care poti face acest lucru.
Foloseste internetul
Internetul este un instrument nepretuit cand vine vorba despre cercetare, indiferent de jobul pe care il ai. O simpla cautare pe un motor de cautare te poate invata cum sa vorbesti cu clientii si sa ii convingi pe acestia sa intre in afacere, cum sa ceri o marire de salariu, cum sa te porti cu sefii si colegii sau de ce cursuri ai nevoie pentru a te perfectiona.
Evalueaza-te
Fa o lista cu punctele tale forte, dar si cu punctele slabe. Cere apoi unor persoane care te cunosc foarte bine sa analizeze lista si sa faca modificari obiective. In acest fel, vei sti ce anume ai de schimbat sau imbunatatit. Lucreaza tot mai mult la punctele tale slabe si corecteaza-le pe acestea mai ales daca iti pot afecta jobul. In plus, incearca sa le stimulezi pe cele bune si sa le folosesti ori de cate ori ai ocazia.
Depaseste-ti temerile
Pentru a atinge maximul potentialului tau este necesar sa renunti la orice temere care te macina. Abordeaza cu toata forta aspecte ale vietii tale de care pana acum ti-a fost teama. Acestea nu trebuie neaparat sa aiba legatura cu munca, cel putin nu in prima faza. Dupa realizarea acestei provocari, fobia ta va parea ca o joaca de copii. Utilizeaza aceste provocari si in legatura cu temerile de la locul de munca. Printre acestea se numara vorbitul in public sau sustinerea argumentata a parerilor in fata superiorilor.
Organizeaza-ti viata
Viata persoanala este adesea conectata de cea profesionala. Din acest punct se poate ajunge la concluzia ca o viata dezorganizata iti poate pune job-ul in pericol sau te poate impiedica sa atingi cele mai inalte culmi ale succesului.
Din momentul in care incepi sa fii mai organizata si mai ordonata in viata personala vei incepe sa vezi lucrurile mai clar, mai logic si mai practic si la locul de munca.
De asemenea, aceasta organizare si curatenie poate fi aplicata si la modul practic. Fa-ti curatenie pe birou, arunca toate lucrurile de care nu ai nevoie, sterge toate emailurile vechi si toate folderele sau documentele de pe monitor. De asemenea, fa-ti curatenie in geanta si in portofel. Specialistii sunt de parere ca o organizare fizica si emotionala este de mare ajutor in cariera.
Relaxeaza-te
O viata lipsita de stres este o viata mai usoara si mai frumoasa chiar si pe plan profesional. Incearca sa desfasori cel putin o activitate fizica pe zi si stabileste un punct de relaxare din casa ta pe care sa il folosesti seara de seara, imediat dupa ce ajungi de la birou. De asemenea, iti poti crea un astfel de spatiu chiar si la locul de munca. Daca in cladirea in care lucrezi exista spatii mai putin frecventate, ar fi bine sa te bucuri de ele cate 5 minute la fiecare ora. O minte relaxata este o minte mai ascutita care te poate ajuta sa ajungi mai usor la succes.
Autor: Ana-Maria Dragota
Alte articole despre
Recomandari
Newsletter Ele.ro





poveste incalcita fara sens
- person
"orice va fii de acum inainte...viata va fii tot simpla si mishto:)"