Esti stresata la munca?

Esti stresata la munca?
  calendar_month        
Crezi ca locul de munca te streseaza cel mai rau? Raspunde cu da si nu la urmatoarele intrebari pentru a vedea daca actualul job iti provoaca mai multa anxietate decat placere si buna dispozitie.

1.Cand ma opresc la un semafor, sunt iritata.

Daca da: Un semn cheie de stres major, deoarece esti iritata de lucruri minore. Daca o situatie de acest gen incepe sa te deranjeze mai mult decat in mod normal, este timpul sa schimbi ceva", spune Tim O'Brien, directorul Institutului de Management al Stresului. Realizeaza ca poti controla si ce nu.

2. Mi-am inchis masina cu cheile inauntru de doua ori luna aceasta. (Sau am plecat de acasa fara portofel sau din restaurant fara poseta)

Daca da: "Uitarea este un alt semn important ca operezi sub conditii de stres", spune Vicki Lachman, autoarea cartii Stress Management: A Manual for Nurses. "Fa ce-ti dicteaza mintea si nu lasa fenomenul uitarii sa se mai repete atat de frecvent".

3. Obisnuiam sa savurez un pahar de vin la cina. Acum trebuie sa beau doua sau trei ca sa mai simt ceva.

Daca da : Orice crestere a nivelului de consum al alcoolului sau al drogurilor ar trebui sa-ti ridice semne de intrebare. Vezi si alte schimbari in comportamentul tau si intreaba-i si pe cei din jurul tau daca observa schimbare.

4. Prietenii si familia observa schimbari in comportamentul meu

Daca da: Asculta ce spun oamenii care nu lucreaza cu tine la munca. Cateodata angajatii si colegii de munca sunt prietenosi la serviciu, dar cand se duc acasa urla la partenerii lor, spune Lechman. "Acestia nu-si dau seama ca descarca stresul de la munca acasa".

5. Ziua nu este destul de lunga pentru mine si nu-mi termin task-urile

Daca da: Vezi la ce task-uri ai putea sa renunti si incearca sa le elimini.

6. Am fost bolnava de mai multe ori in aceasta luna, in conditiile in care nu sunt bolnavicioasa.

Daca da: Asculta-ti corpul. Stresul te poate face mai vulnerabila la boli. Ai grija sa mananci sanatos si fa-ti timp pentru exercitii fizice. Mai mult, asigura-te ca ai un somn de lunga durata in fiecare noapte.

Recomandari