Romanian PR Award 2007

Romanian PR Award 2007
  calendar_month        
PR Award este o competitie dedicata campaniilor de PR. Lansat in 2003, evenimentul a capatat amploare, devenind cea mai importanta competitie de acest fel de pe piata romaneasca a comunicarii de afaceri.


Intre 5-8 noiembrie 2007, la Opera Nationala Bucuresti se desfasoara principalele evenimente din seria Romanian PR Week. Pe data de 5 noiembrie, are loc Gala Excelentei in Relatii Publice, cu prilejul careia sunt premiate cele mai reusite campanii inscrise in concursul PR Award. Celelalte zile vor fi dedicate dezbaterilor din congres, training si studentilor participanti la sectiunea Junior Award.


PR Award este o competitie deschisa tuturor celor care comunica public. Persoane fizice si juridice, companii, organizatii non-guvernamentale, agentii de PR si studenti isi pot inscrie campaniile la editia din 2007 a PR Award pana pe data de 12 septembrie. Se poate participa cu unul sau mai multe proiecte in sectiunile: Campanii non-comerciale, Campanii comerciale, Junior Award.


Junior Award, sectiunea rezervata studentilor, continua un proiect devenit traditie la Romanian PR Award, incurajand profesionalismul in comunicare in randul celor care doresc sa profeseze in acest domeniu. Pentru studenti, inscrierea se face gratuit si consta in conceperea unui campanii de PR, de maximum 1000 de cuvinte, in limbile romana si engleza. Taxa de inscriere pentru ONG-uri este de 40 de euro, iar pentru restul categoriilor de participanti de 100 de euro.


Mai multa performanta in PR!


Noul mesaj al PR Award este sustinut de o noua platforma de comunicare, web-site-ul www.praward.ro si newsletter-ul PR Award. Acestea se propun drept o sursa profesionista in domeniul comunicarii de afaceri, oferind articole de informatie si analiza, comentarii si interviuri ale unor autori romani si straini consacrati in lumea PR-ului.


Juriul international, alcatuit din specialisti recunoscuti din domeniul comunicarii, profesionisti de PR, membri ai unor asociatii de specialitate, profesori universitari, jurnalisti, evalueaza proiectele inscrise in concurs conform unor criteriilor impuse de institutii internationale de PR: Oportunitatea campaniei, Cercetarea, Planificarea, Executia, Evaluarea si Creativitatea.


Evenimentul este organizat de Forum for International Communications, o organizatie non-guvernamentala care isi propune sa imbunatateasca standardele profesiei de relatii publice. Seminarii si training-uri, dezbateri publice si intalniri informale, actiuni de promovare a bunelor practici in comunicarea de afaceri sunt cateva dintre activitatile desfasurate in acest scop. Incepand din 2003, fundatia organizeaza Gala Excelentei in Relatii Publice, considerat drept cel mai important eveniment de recunoastere a excelentei in domeniul comunicarii de afaceri din Romania.


In martie 2006, fundatia a initiat programul CSR-Romania care are scopul de a promova bunele practici in domeniul responsabilitatii sociale corporatiste (CSR).


Anul acesta, evenimentul se bucura de sprijinul unor institutii importante din domeniul PR: Institute for PR (SUA), Asociatia Internationala de Relatii Publice (IPRA), Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP).

Recomandari