Sfaturi pentru un comportament profesional la locul de munca

Sfaturi pentru un comportament profesional la locul de munca
  calendar_month        
Atitudinea profesionala la locul de munca este extrem de importanta. Aceasta nu doar ca te ajuta sa colaborezi mai bine cu toate persoanele din jurul tau si cu partenerii de afaceri, dar reprezinta cu siguranta cheia succesului tau in afaceri. Iata cele mai bune sfaturi pe care le poti primi pentru a a avea un comportament profesional la locul de munca.

Exceleaza in domeniu


Atunci cand inveti tot mai multe lucruri si esti la curent cu toate noutatile din domeniul in care lucrezi, nu doar ca vei avea de castigat dar vei fi o persoana profesionala care se va descurca in orice situatie. Partenerii de afaceri vor fi incantati sa vada ca lucreaza alaturi de oameni bine pregatiti care stiu totul despre domeniul in care lucreaza.

Ia locul de munca in serios

Daca te pricepi la toate si esti cea mai buna in domeniu nu inseamna ca trebuie sa iti permiti sa fi un angajat indisiplinat. Incearca sa ajungi intotdeauna la timp, sa nu pleci mai devreme decat in cazuri exceptionale si sa iti termini intotdeauna taskurile in timp util.

Doar asa vei da dovada unui anagajat profesionist, un exemplu bun de urmat.

Nu amesteca afacerile cu placerea

Evita sa ai o relatie cu un coleg de birou, oricat de atrasa te simti de acesta. In primul rand sun sanse foarte mari ca in scurt timp sa incepi sa nu mai acorzi atentie lucrurilor esentiale de la birou din cauza faptului ca esti prea indragostita. In plus, in cazul in care relatia se va destrama este foarte posibil ca toata situatia sa fie in dezavantajul tau si sa te regasesti intr-o postura delicata.

In situatia in care esti totusi decisa sa intri intr-o relatie cu un coleg, ar fi bine ca aceasta sa fie pastrata secreta si sa evitati sa va petreceti timpul impreuna la birou sau sa aveti discutii pe mail sau prin clientii de mesagerie.

Nu aduce problemele personale la locul de munca

Toata lumea are probleme personale, insa acest lucru nu inseamna ca este in regula sa le aduci la locul de munca. Evita sa discuti problemele si dramele personale cu colegii sau seful. Singurele exceptii apar in momentul in care esti nevoita sa iti iei concediu sau sa pleci brusc, in miezul zilei de la munca. Atunci ii datorezi o explicatie superiorului si ii poti spune pe scurt ce se intampla. Evita insa sa dramatizezi prea mult si sa oferi prea multe detalii.

Concentreaza-te asupra taskurilor

Atunci cand esti la birou sau cand lucrezi de acasa incearca sa te concentrezi exclusiv pe taskuri. Evita sa iti rezolvi problemele personale in timpul programului de munca sau sa faci alte lucruri care nu au nicio legatura cu jobul tau. Nu uita ca toata activitatea ta este contorizata si chiar daca te prefaci ca lucrezi, sefii tai vor stii ce anume faci in orice moment.

Munceste in echipa

Chiar daca esti o persoana care se poate descurca singura in orice situatie, nu ezita sa lucrezi in echipa. Intotdeauna va fi mai usor, iar rezultatele mai rapide si mai bune atunci cand vei avea parte de o echipa alaturi de care poti lucra si eventual pe care o poti coordona.

Autor: Corina Petrea

Recomandari

Newsletter Ele.ro

Iti multumesc Doamne
  • person

    "http://luiza.zboara.eu - sau - fericirea daruita de copii"

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right