Relaxare ca acasa in...statia de metrou

history_edu ele.ro calendar_month 07 Apr 2010, 11:33
IKEA nu mai are nevoie de prezentare. Mobila de la Ikea incanta prin simplitate, functionalitate, preturi atractive si culori tonice si vibrante.
Iar ideile lor in ceea ce priveste campaniile de marketing menite sa atraga cumparatorii dau dovada inca o data de originalitate desavarsita si inedit cat cuprinde.
De ceva timp Ikea a lansat noul serviciu de livrare gratuita pentru seturile de mobilier achitate integral.
Insa in ceea ce priveste campania lor de promovare, aceasta a starnit aplauze la scena deschisa, bannerele publicitare imense afisand o camera complet mobilata iar la fereastra zarindu-se profilul soferului care face livrarea.

Ce poate fi mai reprezentativ?
Insa se pare ca nu era de ajuns, asa ca in perioada 10-24 martie 2010 calatorii prezenti in statiile de metrou pariziene au avut parte de o surpriza de proportii.
In statiile Paris' St. Lazare, Champs-Elysees Clemenceau, Concorde si Opera tronau zeci de canapele in culori vibrante si lampadare cu lumina difuza.
Toate pentru relaxarea calatorilor!

Reactiile celor ce coborau in statiile respective era impresionanta. Multi alegeau sa zaboveasca pret de cateva minute in plus pe canapelele confortabile, vesel colorate si asezate strategic, chiar pe peron.
In spatele acestora, afise publicitare viu colorate redau cu acuratete ambientul unei camere reale.
Biblioteci in culori pastel, mobila clasica sau moderna, noutatile de la Ikea erau prezentate clientilor intr-o maniera absolut inedita si cu efect garantat.
Nu stim cati din calatorii metroului parizian s-au transformat in clienti Ikea, insa stim un lucru: toata lumea a fost incantata iar numele Ikea a devenit mai cunoscut si mai apreciat.
Credit foto: Mikael Strinnhed
Alte articole despre