BILLA uimeste prin noul sau concept de magazin

history_edu ele.ro calendar_month 18 Apr 2011, 13:41
BILLA Romania anunta finalizarea procesului de remodelare a doua dintre filialele sale: magazinul BILLA din Bucuresti, Strada Barbu Vacarescu 154-158 si magazinul BILLA din Timisoara, Bulevardul Liviu Rebreanu 145-147. In cadrul acestui proces intreaga arhitectura interioara a fost regandita, accentul cazand pe zona de fresh care s-a largit cu peste 70% in fiecare dintre cele doua magazine.
Remodelarea a durat aproximativ 2 luni si jumatate pentru fiecare filiala, iar investitia totala se ridica la peste 3 milioane de euro.
Cele doua filiale BILLA din Bucuresti si Timisoara au fost remodelate dupa un concept ultra-modern, inspirat de nevoile actuale ale clientilor nostri si perfect adaptate acestora. Am obtinut astfel o functionalitate mult imbunatatita a magazinului si am imbogatit si sortimentul de produse cu peste 1000 de articole. Am primit deja si primele remarce de la clienti care s-au dovedit foarte incantati de experienta de cumparaturi in noile spatii BILLA, a declarat Filip Cristescu, directorul de Operatiuni al BILLA Romania.
Odata cu remodelarile au fost operate modificari si la impartirea spatiului interior al magazinelor, intr-o zona emotionala (zona de fresh) si o zona rationala (zona de dry food, axata in principal pe comunicarea de pret).
Aproape 45% din cifra de afaceri a BILLA Romania este reprezentata de vanzarea
produselor proaspete. Prin aceste investitii, dar si prin largirea gamei de produse de
acest tip, ne asteptam la o crestere generala a vanzarilor in perioada imediat
urmatoare, a adaugat Filip Cristescu, directorul de Operatiuni al BILLA Romania.

Zona Fresh ii va intampina pe clientii BILLA cu un bogat raion de fructe si legume proaspete, un raft cu diverse specialitati de brutarie si panificatie proaspat coapte chiar in magazin si o vitrina cu prajituri. in plus, au fost create doua insule speciale cu servire asistata: una in care se gasesc salate, mezeluri, branzeturi si multe alte delicatese, iar cealalta destinata vinzarii de carne vrac, dar si de carne ambalata. Tot in aceasta zona exista rafturi cu lactate, produse bio, produse etnice (produse cu specific asiatic, arabesc, italienesc, etc.) sau produse pentru micul dejun precum gemuri, miere, cafea sau cereale. Vitrina cu mancaruri calde este de asemenea prezenta in magazine si le ofera clientilor BILLA posibilitatea de a achizitiona diferite tipuri de alimente preparate, dar si pizza pregatita chiar in cuptoarele proprii.Tot in aceasta zona elementul de noutate absoluta pentru magazinele BILLA din Romania il reprezinta vitrina pentru peste proaspat, unde clientii pot gasi o mare varietate de peste si preparate din peste.
O alta noutate in cele doua magazine remodelate o reprezinta vinoteca, de unde atat cunoscatorii, cat si amatorii vor putea alege dintr-o varietate impresionanta de vinuri autohtone si internationale.

Din punct de vedere al modificarilor survenite la nivel estetic, magazinele BILLA Romania au fost decorate astfel incat sa creeze o atmosfera prietenoasa si primitoare. Ca atare a fost aleasa o lumina mai calda pentru interior, pardoseala de culoare gri inchis pentru zona emotionala, decoruri ce imita lemnul de nuc, precum si rafturi cu o amplasare mai joasa pentru a creste vizibilitatea si a imbunatati experienta de cumparaturi in noua zona de produse proaspete.
BILLA Romania va continua in acest an seria remodelarilor pentru magazinele deja existente, iar noile inaugurari vor beneficia de aceleasi imbunatatiri precum filialele renovate.
Alte articole despre
Recomandari
Newsletter Ele.ro





nu trebuie sa crezi
- person
"zambeste iar si priveste putin:orice pahar jumatate gol mereu e si jumatate plin"