Romanii aleg noul ambalaj editie limitata DERO!
DERO crede in prospetimea din inima Romaniei curate si a lansat la inceputul verii o provocare pentru romani: sa dea culoare si forma acestei idei. Pasionatii de design, profesionisti sau nu, au fost invitati sa se inspire din lucrurile frumoase din jurul lor si sa creeze design-ul ambalajului pentru editia limitata a unuia dintre sortimenele DERO, care va ajunge pe rafturile din intreaga tara.
Pana pe 4 august, romanii pot vota pe pagina de Facebook DERO una dintre cele 10 lucrari finaliste in cadrul etapei finale de votare nationala. Cea mai apreciata creatie va imbraca noul ambalaj al unuia din sortimentele DERO, in editie limitata, si va fi premiata cu 4.000 de lei. In plus, toate lucrarile finaliste vor fi premiate cu 1.000 de lei. Lucrarile sunt semnate de Lana Dumitru, Ionut Popescu, Cristina-Ruxandra Avram, Adriana Chele, Ciprian Bucur, Turcanu Teodor, Amuza Raluca Mariana si Domitian Tincaba. Votand pentru creatia lor preferata, fanii DERO pot castiga o excursie in inima Romaniei pentru 2 persoane si produse DERO.
"Dintotdeauna am stiut ca DERO este al nostru, al tuturor si prin aceasta campanie ne dorim sa oferim romanilor posibilitatea de a crea si a alege chiar ei ambalajul unui sortiment DERO, pentru a gasi la raft un produs cu care sa se identifice. Este pentru prima oara cand un brand de detergent din Romania lanseaza o asemenea provocare consumatorilor sai.", a declarat Iulia Floricica, Senior Brand Building Manager Laundry, Unilever South Central Europe.
Cele 10 lucrari finaliste au fost alese din peste 150 de lucrari inscrise pe platforma The Creator a IQAds, in prima faza a competitiei. Lucrarile au fost selectate cu ajutorul unui juriu de specialitate si pe baza voturilor trimise de vizitatorii website-ului.
Alte articole despre