10 alimente pentru o slabire in forta

10 alimente pentru o slabire in forta
  calendar_month        
Capuccino cu ceai verde, agar-agar, alge, condimente si ierburi fine la fiecare masa: iata ce trebuie sa ai mereu in cosul de cumparaturi si cum sa le savurezi pentru ca slabirea ta sa fie vizibila in cel mai scurt timp.

1. Capuccino cu ceai verde

Amesteca 1 lingurita de ceai verde intr-o cana cu apa fierbinte si adauga lapte semidegresat spuma. Aceasta bautura este dulce, desi neindulcita, si plina de antioxidanti, benefici procesului de slabire, inlocuind desertul.


2. Infuzia magica a japonezilor

Desi ai mancat de putin timp, simti ca o sa ti se faca foame in curand? Incearca aceasta bautura magica: dizolva 1 g agar-agar intr-o cana mare cu un ceai la alegere si bea iemdiat. Compus din fibre solubile care umfla stomacul, agar-agarul provoaca o senzatie rapida de satietate.

3. Ierburi fine la fiecare masa

Ele au reputatia de a ajuta la limitarea cantitatii de sare din mancaruri, combatand deci indirect retentia de apa. Tarhonul, busuiocul, patrunjelul debordeaza de vitamine si minerale care te ajuta, prin diferite mijloace, sa-ti mentii silueta. De consumat la fiecare masa!

4. Alge

Iodul este util pentru buna functionare a tiroidei, care actioneaza asupra metabolismului. Pentru a-l stimula pe al tau, adauga cateva alge bogate in iod in mancaruri, omlete si salate.

5. Broccoli

Bogat in vitamina C (ale carei carente dauneaza procesului de slabire), broccoli-ul contine si acid alfa-lipoic, un antioxidant care ajuta la arderea zaharului, evitand astfel stocarea lui. Consuma-l crud.

6. Acizii grasi omega-3

Aceste grasimi benefice pentru inima participa si la procesul de slabire. Ele sunt arse rapid, deci ajuta la fabricarea energiei, inhiba rezervele grase si favorizeaza ultilizarea zaharurilor din organism. Consuma peste gras (sardine, somon, ton), nuci, seminte de in, uleiuri de rapita si de nuci.

7. Proteine slabe

Proteinele slabe, din carnea de curcan, peste, pui, lactate degresate, favorizeaza formarea muschilor. Dusmanii tai: grasimile din prajeli!

8. Zmeura

Contine putin zahar, deci e slab calorica, dar contine din plin cetone, compusi care ard grasimile.

9. Ardei iute

Capsaicina, substanta vinovata de gustul iute, este un alcaloid ce favorizeaza arderea caloriilor prin accelerarea metabolismului.

10. Tarate de ovaz

Datorita continutului remarcabil de fibre solubile, taratele de ovaz favorizeaza satietatea si capteaza o parte din grasimile alimentare pentru a le elimina natural. Doza buna: 1 lingura la fiecare masa.

Autor: Nuage

Recomandari